Muharrem İnce İstanbul adayı mı? CHP'den açıklama

İSTANBUL Büyükşehir adayı Muharrem İnce mi olacak? Merak edilen soruya CHP Genel Başkan Yardımcısı ve Sözcüsü Faik Öztrak yanıt verdi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Muharrem İnce İstanbul adayı mı? CHP'den açıklama haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR18 YORUM
  • Misafir 11 Eylül 2018 19:46 Muharrem Ince ac tavuk misali kendini dari ambarinda goruyor ama eger gercekten aday olursa yenildiginde siyaset tarihinden de silinmis olacak ve Kilicdaroglu da derin bir ohhh cekecek.

    CEVAP YAZ 0 3
  • salih saglam 11 Eylül 2018 19:26 Mazlumu getirin bana

    CEVAP YAZ 1 0
  • TRABZONLU !!!!!!!! 11 Eylül 2018 18:50 Yahu bu Muharrem,i de ba$tan atmak icin cehepe her yere sürüyorlar iyimi !!!!!!!!

    CEVAP YAZ 0 3
  • ali 11 Eylül 2018 18:08 önemli olan her yere aday olmak değil halkın gönlünde aday olup kazanmak turşu kurarsınız siz ince ile pehhhhh,

    CEVAP YAZ 0 4
  • Hmzs 11 Eylül 2018 18:07 IBN TESISLERINDE ICKI YOK MUARREM,BENCE IZMIR E ADAY OL...

    CEVAP YAZ 0 6
  • Kasım 11 Eylül 2018 17:58 Maho agayı tamamen harcayıp siyasetten silecekler. Cumhurbaşkanlığını kaybettiği gibi İBB yi de kaybedecek o zaman chp içerisinde söyleyecek sözü kalmayacak. Maxo aga dolduruşa gelme, istanbulu sana yedirmezler, akıllı ol chp nin başına geçmeye çalış. KK ve zihniyetinden chp yi kurtar, belki 15-20 sene sonra Türkiyeye Başkan olabilirsin.

    CEVAP YAZ 0 6
  • Misafir 11 Eylül 2018 17:37 Sütü kaynatınca üzerinde kaymak tabakası oluşuyor. Değerli madenleri ergitip kaynatıca yüzünde cüruf oluşuyor. Marem abi halkın cevher olduğuna partisini ikna edemedi, kıvırdı.

    CEVAP YAZ 0 3
  • Hasan Şemikli 11 Eylül 2018 17:25 "dersimli kemal" muharremi bu şekilde yemek istiyor...ama ya kazanırsa...ne dersimli kalır nede rte.....haberiniz olsun....

    CEVAP YAZ 4 0
  • Misafir 11 Eylül 2018 17:23 Bir insan ancak bu kadar çabuk sıfıra indirilir. Entellektüel ve alt tabaka halk dedi ve İBB ye musteri oldu. Yazık çok yazık

    CEVAP YAZ 0 4
  • MİSAFİR 11 Eylül 2018 17:02 ORAYIDA KARIŞTIRIR SAYIN İNCE ..BANA GÖRE YAPACAĞI TEK ŞEY --PARTİSİ İÇİN --VATAN İÇİN- MİLLET İÇİN ÇALIŞMASI ..

    CEVAP YAZ 0 2
  • TURNUSOL 11 Eylül 2018 16:35 MAREM BEY CHP NİN JOKER KAĞIDI OLARAKTAN NE İŞ OLSA YAPAR ABİ O OLMADI BUNU VERELİM ODA UYMADI ŞUNU DENE...HAYIRLI İŞLER MAREM ABİ

    CEVAP YAZ 0 9
  • Tek doğru 11 Eylül 2018 16:17 Nihayet herkes tek doğruyu göremeye başladı. Hemen çalışmaya baslarsanız fırsatı yakalarsınız yoksa yine o mu bu mu diye geveler durursanız herzaman olduğu gibi atı alan üsküdarı geçer

    CEVAP YAZ 5 0
  • Recep 11 Eylül 2018 16:09 Baktı Kemal'in koltuğu bırakmaya niyeti yok, İBB başkanlığına razı oldu anlaşılan. Kendi seçmenini entellektüel, alt tabaka diye ikiye ayırması çok yanlış. Ha CHP seçmeni yine verir, verir de HDP'nin oyları olmadan çok zor. HDP oy verir de belediyeye de girmek ister sonuçta.

    CEVAP YAZ 0 4
  • Bu Fakir 11 Eylül 2018 16:06 Ben Muharrem hocaya oy verebilirim ama karar vermeden önce diğer adayları da görelim değil mi...

    CEVAP YAZ 4 1
  • Recep 11 Eylül 2018 16:06 İzmirde CHP mitinginde Cumhurbaşkanı seçilirsem hapiste ziyaret ettiğim Demirtaş'ı başkan yardımcısı, HDP'lileri bakan yapacağım demişti. Acaba İBB başkanı seçilirse HDP'lileri belediyeye alacak mı?

    CEVAP YAZ 0 6
  • ufuk 11 Eylül 2018 15:58 Akşam oy istediklerine alt tabaka, rakı şarap içenlere entelektüel deyip önemli olan bunların sözü alt tabaka halt etmiş dedi..Yarın seçimde yine başlar köylüyümmm esnafımm halkımm alt tabakayım))millet bu cacığı görüyor umarım...

    CEVAP YAZ 0 7
  • Misafir 11 Eylül 2018 15:53 Tüm mavradan başka bir şeyi yok geçti gitti Aslı yok yaylasında 500 koyunum var kes kes ye

    CEVAP YAZ 0 3
  • OFLU BABA 11 Eylül 2018 15:15 MUHARREM INCENIN ISTANBUL BELEDIYE BASKANLIGINA ADAY OLMASI AKP YE YARAR MUHARREM INCE NIN HDP LI NE KADAR VATAN HAINI VARSA BELEDIYEYE DOLDURACAGINI HALK IYI BILIR VE INCEYE OY VERMEZ

    CEVAP YAZ 9 12
  • Misafir 11 Eylül 2018 15:52 Senin gibi aktroller bu işi trollemeye başladığına göre... Muharrem hoca aday olmalı değil mi...

    6 0
  • Misafir 11 Eylül 2018 17:18 Marem hocanın mevcut hesap hocasından tek farkı bir parça laf ebesi oluşu o kadar ne dünyanın ne ülkenin ne milletin gerçeklerinden bi haber bir kuantum ve entropi ezbercisi ezberci kardeş

    0 4

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro