Muhalefetin 4'lü ittifakına hükümetten ilk tepki!

Başbakan Yardımcısı ve Hükümet Sözcüsü Bekir Bozdağ, 4 partinin ittifak kararına ilişkin, "Bu ittifak benim gördüğüm esasında dört benzemezlerin bir ittifakı. Hani zoraki nikah derler ya zoraki nikah gibi zoraki bir ittifak görüyoruz" değerlendirmesinde bulundu.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Muhalefetin 4'lü ittifakına hükümetten ilk tepki! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Misafir 02 Mayıs 2018 18:08 saltanat için bir araya gelmiş ve seçim barajını aşamayacak olan mhp ile bbp hüllenize-pardon-ittifakınıza katılınca sorun olmuyor da adalet ve hukuk için bir araya gelen 4 partinin ittifakı mı sorun oluyor bozdağ?mhp be bbp ile hülleniz, saltanatınınızın devamı için saltanat kayığınıza aldınız kaçak yolcularınızdır.kaçak oldukalrını biliyorsunuz işiniz bitince saltanat kayığınızdan atmak için.

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 02 Mayıs 2018 19:23 şimdiye kadar nerdeydun ha nerdeydun

    0 0
  • unutmadık 02 Mayıs 2018 14:43 sayın Bozdağ.. bir zamanlar fetö sözcülüğü yapıyordun mecliste.. unutmadık.. hala ne yüzle konuşuyorsun anlamış değiliz...

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 02 Mayıs 2018 14:34 bu 4 lü ittifakta hiç kimse MHP gibi ideolojisinden vazgeçmiyor, meclise girinceye kadar bu ittifak, siz asıl MHP nin akparti ve Erdoğan için erdoğanın başkanlığı için 2 yıl önce dediklerine bir bakın, bir de şimdiki şu haline bakın, şimdi akp ve MHP milliyetçiliği hep beraber ayaklar altına alırlar artık

    CEVAP YAZ 1 2
  • Demir 02 Mayıs 2018 14:21 Necmettin Erbakanı ortada bırakanların şimdi onun adını ağızlarına almalarını doğru bulmuyorum.Belki o da aynısını yapardı. Sonuçta zamanında DSP ile koalisyon yapan bir şahsiyetti.Belki sen kemiklerini sızlatıyorsundur Bozdağ!!

    CEVAP YAZ 0 1
  • Vatandaş 02 Mayıs 2018 13:59 1 Usd = 4,14 ₺, 1 Eur = 4,98 ₺ 1 lt Benzin = 6,12 ₺ 1 lt Motorin = 5,60 ₺ 16 yılda Türkiye yi getirdiğiniz nokta bu. Bırakın Akp ve liderine oy vermeyi günahımı bile vermem.

    CEVAP YAZ 1 2
  • kundemacı 02 Mayıs 2018 13:48 "Bunları motive eden, bir araya getiren şey esasında Türkiye'nin çıkarları, geleceği, yapılacak işler falan değil, Sayın Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan karşıtlığıdır." Yazık Ülkemize çok yazık şu cümleleri kurabilen birisi bu ülkede bakanlık makamı işgal ediyor. Adamlar Türkiye' nin çıkarlarının ve geleceğinin iyi olması için Erdoğan' ın gitmesi gerektiğine inanıyor. Sen aksini düşünebilirsin ancak adamlar böyle olduğuna inanmış bir araya gelmiş, gereğini yapmaya çalışıyorlar. Allah' ın sıfatlarının bir kişide görüldüğü savsataları herkes için geçerli değildir. Gerçekten Allah inancı olan insan bu ülkede çok vardır.

    CEVAP YAZ 2 2
  • Misafir 02 Mayıs 2018 13:47 Bunların ki ittifak değil yardımlaşma gibi birşey. Valla helal olsun. Fikir fikriyat konusunda ayrışmalar olsa da söz konusu vatan olunca bir araya gelen liderler görmeyeli çok oldu. Koltuk ittifakı AKP ve MHP ye karşı çokta güzel olmuş. Hele ki Temel beyi gerçekten taktir ediyorum. Son zamanlarda gerçekten ülke sorunlarını açık dille ifade ediyor ve okları iftiraları yalan dolanları üzerine çekiyor.

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 02 Mayıs 2018 14:14 mükemmel bi yorum olmuş benzer bir yorum yapmıştım yayınlanmamıştı.

    0 0
  • MİSAFİR 02 Mayıs 2018 13:31 AK PARTİ VE ERDOĞANDAN BAŞKASINA OY VERMEYİZ

    CEVAP YAZ 11 2
  • Misafir 02 Mayıs 2018 14:07 TAŞ KAFALI HORTUMCULAR ZATEN DÜRÜST VATANSEVER PARTİLERİ SEVMEZLER. SİZLER İLLEGAL PARTİLERİ SEVERSİNİZ. YILLAR ÖNCEDE ANAP VARDI NELER OLDU NELER.O DÖNEMİN ANAPÇILARI ŞİMDİ AKPLİ OLDU?????

    0 1
  • Misafir 02 Mayıs 2018 13:18 3,4 tane kendini bilmez siyasetci koltuk sevdasına düsmüş ve kocaman halkta bu lar için birbirine düşmüş ise görüntü aşikar ve benlikler bu görüntüyü idrak edemiyorsa o ülke için o halk için ne yapıla bilirki? Dün birbirine ağza alınmayacak hakaretler edenler bugün ittifak kuruyorsa ve sende bu senaryoyu anlamiyorsan yazik sana.Tüm partiler için söylüyorum bunu yazık.

    CEVAP YAZ 1 0
  • MİSAFİR 02 Mayıs 2018 13:13 TEK YOL AK PARTİ VE ERDOĞAN,DİĞER YOLLARIN HEPSİ YENİ BİR SURİYE OYUNU ,MISIR IRAK SURİYE ŞİMDİ SIRADA İRAN VE TÜRKİYE VAR UYNIK OLALIM UŞAK OLMAYALIM

    CEVAP YAZ 9 2
  • Misafir 02 Mayıs 2018 13:12 Adam 1603 lirayla gecinmeye çalışıyor kimi iş sahibi bile değil fakat sitaset nanesi yiyor,tüm siyasilerin sayısız sirketi ve parası var neden hala maas aliyorlar ve ne kadar aliyorlar?Tamam cahilsin onu biliyoruz ama varlığınla ortalığı kirletme bari,sen alışmışsın birilerinin yönlendirmesi ile yaşamaya evet demeye ama senin gibi biri için çocuklarımın geleceğini mahvetmeyeceğim.

    CEVAP YAZ 0 5
  • ahmet 02 Mayıs 2018 13:09 ittifak kurmuyorlar... tak bakın ittifak kuramıyorlar... ittifak kuruyorlar şak bu erdoğan karşıtlığı... ne oloacaktı adı üzerinde birşeye karşı birleşme... neye karşı ittifak yapacaklar rusyaya abd yemi..... tam günün şakası

    CEVAP YAZ 2 4
  • Misafir 02 Mayıs 2018 13:08 Bu seçimlere birilerinin acilen dur demesu gerekmektedir,partiler kendi öz görüslerinden vazgecip koltuk sevdasina resmen gercek yüzlerini göstermişlerdir,konunun vatan olmadığı çok açıktır ve buna sadece halk dur diyebilir.Çocuklarımızın geleceğini hep birlikte mahvediyoruz farkinda degilsiniz...

    CEVAP YAZ 0 6
  • remzi çil 02 Mayıs 2018 12:46 Saadetten Numan Kurtulmuş,DP den Soylu,MHP komple son olarak da BBP kısmen Ak Partiye geçince sıkıntı yok ama Muhalefet birleşince tepkiler hakaretler gırla, hadi bakın işinize.Demokrasiden bahsedersiniz bir de.

    CEVAP YAZ 0 7
  • Misafir 02 Mayıs 2018 13:26 hdp ve bütün terör örgütleri demokrasi diye diye bölücülük ve terör estiriyorlar görmüyormusun. Bunlarda demokrasi kılıfı altında ülkeye zarar verecek benzemez bileşenlerdir.

    4 0
  • MİSAFİR 02 Mayıs 2018 12:46 TEK YOL AK PARTİ VE ERDOĞAN ,GERİSİ EMPERYALİZM TERÖR HUZURSUZLUK KARIŞIKLIK

    CEVAP YAZ 7 3
  • ecemnur 02 Mayıs 2018 12:39 Hayır anlamadım ne tepkisiymiş bu?Yapılanlar kanun dışı illegal değil ki .Öyle olsa zaten savcılara talimat verir engellerdi hükümet.E yasa dışı bir uygulama yoksa ve seçim kanunlarına da ters bir hadise gerçekleşmemişse nedir bu tepki?Nedir bu endişe?Nedir bu günlerdir yapılan sataşmalar,dezenformasyonlar,ajitasyonlar,irritasyonlar tezekler bilmem neler?Bırakın herkes özgürce seçime girecek veya aday olacak veya oy kullanacak nedir bu çekemezlik?

    CEVAP YAZ 0 6
  • Misafir 02 Mayıs 2018 19:25 şimdiye kadar nerdeydun ha nerdeydun

    1 0
  • fikret boduroğlu 02 Mayıs 2018 12:24 Erdoğan'a ve AKP ye oy vermeyin.verirseniz bu kötü günleri de arasınız.vaatlerine kanmayın bunların bedelini siz ödeyeceksiniz.

    CEVAP YAZ 16 12
  • Misafir 02 Mayıs 2018 12:22 Siz bahçesiz ile ittifak kurarken birbirirnize çokmu benziyordunuz, birbirinize karşı ettiğiniz ağıza alınmayacak sözler ortada...

    CEVAP YAZ 4 31
  • MİSAFİR 02 Mayıs 2018 12:19 BUNLARIN BAŞINDA AMERİKA OLMASA BUNLAR ASLA BİR ARAYA GELEMEZLERDİ OYUN BÜYÜK ÇİRKİN VE GİZLİ .HDP SİZ DÖRT PARTİYİ BİR ARAYA GETİRDİLER SP VE İYİ PARTİLİLERİN OYLARI KAÇMASIN DİYE ÇANTADA KEKLİK YAPTILAR EN SONDA HDP YİDE EKLİYECEKLER ALIN SİZE HERŞEY NAAAHHH İYİ OLACAK .BU ÜLKENİN AKPARTİDEN VE REİSTEN BAŞKA ALTERNATİFİ YOK BUNLAR TERÖRE HİZMET EDECEKLER GÖRECEKSİNİZ BUNLAR ABD OYUNU

    CEVAP YAZ 14 5
  • Misafir 02 Mayıs 2018 12:41 Beş paralık trol,eline verilen yazıyı hergün yazıyor.

    2 7
  • Misafir 02 Mayıs 2018 12:43 Ya beya hep Amerika zaten.Hep amerika hep dış güçler başka bi cacık bilmezsiniz.Daha AK Parti yokken Erdoğan neden 6 defa Egemen Bağışla beraber Amerikaya gitti ve ABD başkanıyla tanıştırıldı?BOP eş başkanıyım diyen de Kılıçdarolu muydu?

    2 8
  • Misafir 02 Mayıs 2018 12:51 sen çok amerika filmi izliyorsun anlaşılan, sende bu akıl bu senaryo olduğu sürece ben gidersem devlet yıkılır diyenlerin eli dahada güçlü olacaktır zavallılık yapmayın konu VATAN

    2 6
  • Misafir 02 Mayıs 2018 13:21 Çok haklısın ve isabetli yorum yapmışsın misafir arkadaş. Hani bizde bir söz var it ürür kervan yürür. Bakma sen o cevap yazan zavallılara

    1 0
  • MİSAFİR 02 Mayıs 2018 12:10 BAĞIMSIZLIĞIMIZI AMERİKAN UŞAKLARINA ÇİĞNETMEYİZ SONUNA KADAR REİSİN VE CUMHURUN YANINDAYIZ

    CEVAP YAZ 34 5
  • Misafir 02 Mayıs 2018 12:43 ABD nin uşakları ,tarihte bellidir.Askerine dua eden kişi bellidir.

    0 3
  • eko 02 Mayıs 2018 12:07 yapmayın! muhalefetten mi korkuyorsunuz... muhalefeti bırakın ekonomiye bakın. borsa çöküyor, döviz faiz çıkıyor. ekonomide güven ortamına ihtiyaç var.

    CEVAP YAZ 3 11
  • erken can 02 Mayıs 2018 11:49 bozdağ sakin ol...sizde numan kurtulmuşu suleyman soyluyu tuğrul türkeşi ayrıca bbp yaşar topçuyu nasıl akp yaptığınızın hesabını verin önce

    CEVAP YAZ 3 15
  • Misafir 02 Mayıs 2018 11:47 BEN BUNU BURAYA YAZIYORUM, SEÇİM İPTAL EDİLECEKTİR. TAHMİNDİR.

    CEVAP YAZ 3 7
  • en doğrusunu ak parti yapar gerisi palavra 02 Mayıs 2018 11:40 her zaman herşeyin en iyisini en doğrusunu ak parti yapar.diğerleri bilmezler-yapamazlar. bu böyle...

    CEVAP YAZ 15 4
  • İmran 02 Mayıs 2018 11:39 SAYIN CUMHURBAŞKANIM! Türkiye düşmanlarını çatır çatır çatlatmak ve ittifakın oyunu en az %5 artırmak istiyorsanız KESİN HAİN OLMAYAN eski dostlarla arayı düzeltin.

    CEVAP YAZ 16 6
  • Misafir 02 Mayıs 2018 12:25 16yılda mmelekti batıranlar ,korkudan ilk ittifakı yaptı

    0 5

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro