Müezzinoğlu: Bizim yeni Tayyip Erdoğanlar çıkarmamız lazım!

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Mehmet Müezzinoğlu, referandum süreci öncesi İnternethaber.com'a özel çarpıcı açıklamalarda bulundu.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Müezzinoğlu: Bizim yeni Tayyip Erdoğanlar çıkarmamız lazım! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Misafir 17 Eylül 2018 01:23 kafayı yemiş elinde bir yağdanlık dolaşıyor..

    CEVAP YAZ 0 0
  • SİVAS 13 Eylül 2018 14:35 KAÇ YILLIK HABER BU YA KALDIRIN ŞUNU BURADAN. NASIL BİR MEDYASINIZ SİZ BE.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Talat 01 Eylül 2018 17:50 Bizim de yeni haber siteleri bulmamiz lazim..

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 26 Ağustos 2018 23:50 Bu röportaj neden hala duruyor anlamıyorum?

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 19 Ağustos 2018 22:27 sayın editör şu haberi kaldırın artık görmek istemiyorum

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 17 Temmuz 2018 17:00 Bu haberi kaç yıl daha tutmayı düşünüyorsunuz acaba

    CEVAP YAZ 0 4
  • Misafir 13 Temmuz 2018 09:21 bir evde 3 tane asgari ücretli çalışıyor.4200 lira bereket versin

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 09 Temmuz 2018 23:12 tiksindim şu yazıdan artık

    CEVAP YAZ 0 3
  • EKOOO 04 Temmuz 2018 11:35 yeni röportaj yayınlasanız artık ? 1 senedir aynı yazı ?

    CEVAP YAZ 0 4
  • misafir16 30 Haziran 2018 12:26 doğru söylüyorda yeni Tayyip i bulana kadar ADAM a yardım ettiniz mi hiç düşündümü acaba hep yalnız bıraktıalr RESİ i

    CEVAP YAZ 0 0
  • İSTANBULLL 29 Haziran 2018 17:46 ULAN BU HABER 2 YILDIR BURADA YA NASIL BİR MEDYASINIZ SİZ YA?

    CEVAP YAZ 0 2
  • Celal 29 Haziran 2018 15:45 Bunun için milliyetçi, maneviyatçı, Osmanlıyı Selçukluyu Oğuzları iyi bilen, tarihini batılıların perspektifiyle ve yazdıkları ile öğrenmeyen, doğru bir tarih bilinci ve şuuruna sahip, geçmişi ile gurur duyan, milletin geleneği,kültürü ve manevi değerleri ile hemhal olan, eğitimli, hitabeti güçlü, inançlı ve lider ruhlu nesiller yetiştirmek gerekir.

    CEVAP YAZ 0 1
  • KONUK 01 Haziran 2018 19:24 Ya hu ne gerek var okullara falan ve bu kadar düşünmeye...Evelallah herhangi bir Kasımpaşalı kardeşimiz işi kotarır. Tutun , alın getirin birini..!!

    CEVAP YAZ 2 2
  • Misafir 01 Haziran 2018 20:10 Eminim ki, ha deyince kandırılmayacak, daha sak birileri de vardır.

    3 2
  • Sun 22 Mayıs 2018 15:45 Bir tanesinden 20 yıldır kurtulamıyoruz, devamı gelirse kimliğimi teslim eder, Sudan'a yerleşirim heralde.

    CEVAP YAZ 2 11
  • Misafir 19 Mayıs 2018 04:21 Bizim yeni Tayyip Erdoğanlar çıkarmamız lazım! çok doğru söylenmiş bir söz. Allah uzun ömürler versin. istikametini bozmasın.

    CEVAP YAZ 15 2
  • uran-kay 29 Nisan 2018 14:16 biri yetmiyor birkaçımı al yetiştir senin olsun,bize yeni mustafa kemaller lazım.

    CEVAP YAZ 10 21
  • murat han 28 Nisan 2018 08:25 Müezzinoğlu, "Bizim yeni Recep Tayyip Erdoğanlar çıkarmamız lazım. diyor Hiç ahmetin yerine mehmet tutarmı. Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğanın pabucu bile olamazlar.

    CEVAP YAZ 8 2
  • Misafir 20 Nisan 2018 08:37 Bu haberin; içeriği itibariyle bir taraftan Tayyip Erdoğanı övmesi bir taraftan da ak partiyi yüceltmesi yönünden AYLARCA SİTENİN ANASAYFASINDA büyük fayda vardır.

    CEVAP YAZ 3 4
  • 44227407594 09 Nisan 2018 16:43 sadece başkanları değiştirmekle yenilik olmaz.alt kadrolar da aynı saltanat hastalığının pençesindeler.onlar da değişmezse değişim olmaz.ve oy vermek de olmaz..göreceksiniz...dostça bir uyarı benimki si..

    CEVAP YAZ 1 1
  • Misafir 09 Nisan 2018 14:41 süleyman özışık varken yeni tayyip erdoğan aramak ne ki

    CEVAP YAZ 2 7
  • adem pekgöz 27 Mart 2018 08:45 bu haber daha ne kadar duracak

    CEVAP YAZ 3 8
  • Misafir 29 Mart 2018 08:44 tayyiple isleri bitince....

    1 7
  • BİLGİLİ01 23 Mart 2018 10:06 YENİ RECEP TAYYİP ERDOGANLAR ÇIKARTILMAZ. ALLAH KABİLİYET OLARAK DOGURUR VE LÜTFEDER. BEYİN VE KALP FREKANSI İLE KİTLELERİ YÖNETME GÜCÜ VERİLİR. BU RUH VE GÜCE SAHİP GİZLİDE OLSA YÜZDE 90 SEVİYESİNDE 25 SUBAT DOGUMLU İNSANLARDA OLUR.

    CEVAP YAZ 2 1
  • idea 07 Mart 2018 14:37 Nasıl yalayacağınızı bilmiyorsunuz !

    CEVAP YAZ 3 19
  • misafir 03 Mart 2018 23:00 bu haber yenimi çıktı hiç farketmeşiz önemli bir haber olsa idi kesinlikle farkederdik

    CEVAP YAZ 1 5
  • Misafir 27 Şubat 2018 22:06 anlaşıldığına göre, bakan reisin baskılarından bıktığını ve yeni lider aradığını dolaylı yoldan evire çevire ima etmiş

    CEVAP YAZ 3 7

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro