Moldova Cumhurbaşkanı trafik kazası geçirdi

Son dakika haberine göre, Moldova Cumhurbaşkanı Igor Dodon'un konvoyu bir kamyonla çarpıştı. Kazada Dodon'un içinde bulunduğu aracın takla attığı belirtildi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Moldova Cumhurbaşkanı trafik kazası geçirdi haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR9 YORUM
  • Misafir 09 Eylül 2018 22:15 Kritiğe devam. Fetönün sahibi abd değil mi? Yani sahibinizin yaptığını itiraf ediyorsunuz.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 09 Eylül 2018 22:10 Kritik yapalım. Gerçekler birgün ortaya çıkacak elbet Fakat, hala Fetöyü savunabilenler var. Düşündürücü!

    CEVAP YAZ 0 0
  • Kritik analitik düşünme zamanı 09 Eylül 2018 19:31 7 Fetöcüyü iade etti diye.Ey dünya görün bu fetö örgütünün şiddet yanlısı tehlikeli bir oluşum olduğunu artık.

    CEVAP YAZ 4 15
  • Misafir 09 Eylül 2018 19:23 Bu ülke fetöcüleri sınırdışı ettikten; 1 gün sonra da, bu kaza oluyor. Sizce ilginç değil mi

    CEVAP YAZ 5 0
  • OFLU BABA 09 Eylül 2018 16:59 BEN BU HABERE COK GULDUM CUMHURBASKANI KAZAMI GECIRIRMIS YUZ ARABA KORUMASI KONVOY ILE

    CEVAP YAZ 2 5
  • Misafir 09 Eylül 2018 16:42 Darısı dünyanın dört bir yanında müslümanlara direk yada dolaylı yoldan kendi çıkarları uğruna zulmeden başta Putin olmak üzere diğer devlet başkanlarına inş. Rabbim tez zaman da kötülerin kökünü kurutsun. Tüm dünyaya barış ve huzur getirmesi ümidiyle.

    CEVAP YAZ 3 4
  • Misafir 09 Eylül 2018 16:22 Moldova'da canilerce kaçırılan 7 Türk eğitimcinin dünyadan gelen tepkilere rağmen hukuksuz şekilde sınırdışı edildiği öğrenildi.

    CEVAP YAZ 0 6
  • Misafir 09 Eylül 2018 16:21 Derhal bizim Acınacak haldeki Onbaşı Oğlundan haber bekliyoruz!

    CEVAP YAZ 3 3
  • Misafir 09 Eylül 2018 16:12 Allah belasını vermiş daha da versin ki mahşerde sorgu suali çabuk olsun.

    CEVAP YAZ 0 6
  • Misafir 09 Eylül 2018 16:21 Neden böyle düşünüyoruz acaba ? sanırım oda bizim gibi bi insan ayrıca siyasetini sevmeyebiliriz ya da mensup olduğu din'i ya da ne bilim bir şekilde sevemebilirsin ama neden yani?

    3 1

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro