Miraç Kandili namazı 12 rekat gece ve 4 gündüz kılınışı nasıl?

Namazın müslümanlara müjdelendiği gece olan Miraç kandili gecesinde bol bol namaz kılınmalıdır. Peki 12 rekatlık miraç kandili namazı nasıl kılınır, namaza nasıl niyet edilir, hangi rekatta hangi dualar okunur? Miraç Kandili gecesinde 12 rekat gündüzünde 4 rekat kılınan namazı vardır. Miraç gecesi namazının kılınışı nasıldır ve saat kaçta kılmak gerekir?

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Miraç Kandili namazı 12 rekat gece ve 4 gündüz kılınışı nasıl? haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR1 YORUM
  • MD. Edep..Edep.. 13 Nisan 2018 18:01 Evet Kardeşim ''-“Yâ Rabbi! Sana yalvarıyorum. Sevgili Peygamberin Muhammed aleyhisselamı araya koyarak, senden istiyorum. Ey çok sevdiğim Peygamberim Muhammed aleyhisselam, seni vesile ederek, Rabbime yalvarıyorum. Senin hatırın için kabul etmesini istiyorum. Ya Rabbi, bu yüce Peygamberi bana şefaatçi eyle! Onun hürmetine duamı kabul et!” bu duayı et cennetin kokusunu dahi duyamazsın. Be mübarek Kuranı bir defa anlayarak okuyan bir Müslüman asla böyle bir duayı okuyamaz. Müslüman Kardeşim sana şah damarından yakın Rabbine kendi duanı kendin yaz ve oku... Müslümanlık çekilişle veya özel günlerde dua ile olmaz, kardeşim namazını mutlaka kıl, infakını yap ve de Kuranı mutlaka anlayarak oku Rabbin sana mutlaka hakikatı gösterecek ve de bak ne güzel yollar gösterecek. Selam ve esenlik Müslümanların üzerine olsun.

    CEVAP YAZ 2 4

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro