Milli Eğitim Bakanı öğretmenlerle ilgili yeni projeyi açıkladı

Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk, 'Öğretmen eğitiminde çok daha iyi yetişmiş bireylerin sistemimize girmesi için çok büyük çaplı projeler başlatacağız' dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Milli Eğitim Bakanı öğretmenlerle ilgili yeni projeyi açıkladı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Misafir 04 Eylül 2018 00:59 EĞİTİMİ BİLİMSEL ÇALIŞMALAR BELİRLER “Eğitim seviyesinin ne derece iyi olduğunu kendi kendimize söyleyeceğimiz sözcüklerden daha çok uluslararası alanda öğrencilerin ve akademisyenlerin buldukları icatlar, yeni makaleler, bilimsel çalışmalar belirlemektedir. Sokağa çıkınız kime sorsanız Türkiye’deki en kötü olan sistemin eğitim sistemi olduğunu söyleyecektir. Ancak imam hatip sayılarını bu kadar artırarak çocukları zorla akademik düzeyi yeterli olmayan bir eğitime sokarak bir ülkenin eğitimi asla düzelmez.”

    CEVAP YAZ 0 0
  • Bu Fakir 03 Eylül 2018 19:54 Bence 4-5 yıl eğitimle öğretmenliği öğrenemediklerini zannettiği 1 milyona yakın sayıdaki öğretmenlere öğretmenliği öğretmeye çalışacağını söyleyen sayın Bakan halen MEB'i tanıyamamış. Gözetimsiz sınavdan bahsederken de Halkın yüzde ne kadarının hırsızlığı savunduğundan da haberi yok.

    CEVAP YAZ 0 5
  • CAK 03 Eylül 2018 18:44 YANİ AKP DÖNEMİNE SIFIRDAN MI BAŞLIYORSUNUZ BAKANIM? ŞİMDİYE KADAR NE YAPMIŞLAR/YAPAMAMIŞLAR?

    CEVAP YAZ 2 4
  • Misafir 03 Eylül 2018 17:43 Ne zihniyet değişmedi iş bilmezler yeni koltuklara oturmaya başladı tek kıriter ted kolejli olmak o kadar önemli bir kiriterki makine mühendisi bile meb de genel müdür oluyor ölçme değerlendirmeye meb deki son atamalara bakın çoğu ted kolejli çıkacak ben size söyleyeyim bu zihniyetle de bu meb düzelmez bakan iki güzel laf söyleyince sistem düzelmiyor sadece güzel sözlerle gönlümüzü alıyor sonra bildiği ni okumaya devam topluyor çevresine arkadaşlarını ben bu bakana 6 ay ömür biçiyorum beklediğimiz gibi çıkmadı bakan bey bende çok umutluydum ama geldiğinden buyanı yaptıkları umut bırakmadı

    CEVAP YAZ 2 4
  • Necip 03 Eylül 2018 17:08 bakan bilge adam büyük umudumuz var hocam bu dönem büyük işler yapacağınıza inanıyoruz

    CEVAP YAZ 2 10
  • reis 03 Eylül 2018 16:56 son sınavda fizik ortalaması 0,5 bu bir utançtır..

    CEVAP YAZ 1 6
  • SAMET 03 Eylül 2018 16:39 MİLİİ EĞİTİM BAKANLIĞINA AKLI BAŞINDA ADAM GİBİ ADAM GELMİŞ.ÜLKEM İNSANI HAYIRLI UĞURLU OLSUN

    CEVAP YAZ 1 5
  • İyi niyet ve bilmek. 03 Eylül 2018 16:00 Öğretmen öncelikle itibarını ve saygınlığını yeniden kazanmak istiyor.

    CEVAP YAZ 1 7
  • Bu Fakir 03 Eylül 2018 15:46 Öğretmenlere adaylık eğitimini bile 2-3 yıl öncesi kaldıranlar, şimdi öğretmenleri eğitime alacaklarmış. Öğretmenlere öğretmenlik öğreteceklerine önce kendileri eğitimcilik öğrensinler derim.

    CEVAP YAZ 0 6
  • Serkan sert 03 Eylül 2018 15:29 Ne yapsın bu öğretmenler öğretmen olmanın ne kadar zor bir is olduğunu burada saçma sapan yorum yapan işkembeyi kurmadan atanlar anlayamaz.çapın varsa zekân varsa beynin varsa hadi öğretmen olun göreyim sizi.yemiyor di mi bu ülkenin en kaliteli insanları öğretmenlerdir iddiaa ediyorum devlet ve millet sorunlu.

    CEVAP YAZ 4 3
  • Bayram kaval yüksekova Hakkari 03 Eylül 2018 15:25 Milli Eğitim bakanımız sayın ziya Selçuka görevinden üstün başarılar diler sevgi ve hürmetlerimi sunarım.öğretmenlik mesleğinin ne kadar kutsal olduğunu yedi öğrencinin babası olarak ve yıllardır bir bahçıvan edası ile onları nasıl okuttuğumuzu ancak bunun cefasını çeken anne ve babalar bilir.Bilgi güçtür.Bilgi sevgi ve şevkattir.Gelişmiş toplumlar teknoloji ve uygarlığa eğitim ve bilim sayesinde ulaşırlar.Bilgiyi aktaran ise toplumun mühendisleri olan öğretmenlerimizdir.öncelikle onlar donanımlı bilgili azimli ve her şeyden önce şevkat ve merhem gibi olmalıdırlar.iğne gibi olmamalıdırlar.Kısacası sevgi özveri ve sabrımızı muhafaza ettiğimiz zaman çocuklarımızın meyvesini alacağımızdan kimsenin şüphesi olmamalıdır.Tüm milli eğitim camiasına yeni eğitim ve öğretim yılında başarılar dilerim.

    CEVAP YAZ 0 2
  • misafir 03 Eylül 2018 15:25 öğretmenler korkusundan bimere şikayet edemiyor çünkü bimere yapılan şikayetlerde şikayet edenin ismi açıklanıyor önce bir can güvenliği gelsin bakalım

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 03 Eylül 2018 15:07 Bakan sorunun ne olduğunu çok iyi biliyor. Ancak işi çok zor. Çünkü sorun öğretmenler yani 1 milyon insan. Öğretmenlerin %80 i Bakanın tarif ettiği öğretmen vasfını taşımıyor.

    CEVAP YAZ 4 1
  • Ögretmen 03 Eylül 2018 14:49 Siz ne anlarsınız eğitim-sen. Eğitim haberlere yorum yapmaya benzemez..

    CEVAP YAZ 1 0
  • mcakir 03 Eylül 2018 13:27 20 yıldır Eğitim'de uzay'a çıkmamıza az kaldı ha gayret deneme yanılma yoluyla onu da hallederiz inşallah maaşallah.

    CEVAP YAZ 2 3
  • bahane 03 Eylül 2018 13:24 bence büyük binalar iyi eğitim verir insan ferahlar kendini ifade edebilecek ufku yakalar

    CEVAP YAZ 1 3
  • Misafir 03 Eylül 2018 13:23 dönüşüm değişim laflarından bıktım her çıkan sil baştan diyor böyle bir şey olaaaaaaaaaaaaaaamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaazzzzzzzzzzzz olmasın eğitimde sürekli değişen dönüşen insanlardır sistemler değil

    CEVAP YAZ 0 4
  • ihsan 03 Eylül 2018 13:10 bakanbey eğitim milli olcaksa 5. sınıfı kültür hazırlık yap türk islam tarihi ilmihal kuran öğrensin çocukalrımız

    CEVAP YAZ 45 4
  • MURAT K 03 Eylül 2018 13:07 TÜM SİSTEM GİBİ MİLLİ OLMAYAN EĞİTİMDE ÇÖKMÜŞTÜR...SINIFLARDA ACAYİP SURİYELİ VAR ÖĞRETMEN BİLE İSYANDA ÇOCUĞUN EĞİTİM SEVİYESİ İYİCE DÜŞTÜ SINIFLAR ÇOK KALABALIK.CEBİNDE HERSENE VERECEK 50 BİN TL VARSA ÖZEL OKULA GÖNDERİRSİN YOKSA İŞİN ALLAHA KALMIŞ.HALA KAYIT ESNASINDA KAYIT PARASI ALMAYAN OKUL YOK.AÇIK AÇIK HEMDE.

    CEVAP YAZ 1 2
  • Çözüm 03 Eylül 2018 12:57 Öğretmenden önce öğrenci profilinin değişmesi lazım. Okumak isteyen ile okumak istemeyen net bir şekilde ayrılmalı. Herkesi lisede tutmak gibi bir durum olmamalı!

    CEVAP YAZ 0 7
  • Misafir 03 Eylül 2018 12:12 LGS Yerel yerleşmede evine yakın okula yerleştirilmeyen ,Evimize yakın okullar iyi olduğu için,sistem hatası bahanesi ile çocuğumun hakı elinden alınarak madur edildi.Sistem hatası ise neden düzeltilmesi.Çocuğun hakı neden verilmedi.Hak Hukuk bumu.Bir iki kişinin yerini değiştirmekle olmaz.Sistem hatası varsa yerleşmelerin hepsi iptal edilir.sil baştan yapılır.Sayın bakanım Hak ihlali var.Içimiz,Kafamız rahat değil.

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 03 Eylül 2018 12:05 Son cümle; " öğrenci nüfusumuz 150 ülkeden fazla" Demekki zorunlu eğitim bir yere kadar. Tüketici ordusu yetiştiriyoruz.

    CEVAP YAZ 1 3
  • Misafir 03 Eylül 2018 11:59 Bize iktidarın bizden aldığının dörtte birini verecek ve bunu bize şükretmeyi öğretecek imamlar lazım, sen başındaki varken bu düzeni değiştiremezsin, onun için boynundan büyük laflar edip bizi boşuna umutlandırma

    CEVAP YAZ 11 7
  • Misafir 03 Eylül 2018 11:57 Sonunda doğru bir yaklaşım sergileniyor.

    CEVAP YAZ 0 5
  • Misafir 03 Eylül 2018 11:57 davranis bozuklugu sadece egitimcide degil toplumun büyük cogunlugunda var

    CEVAP YAZ 0 27

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro