Milli Eğitim Bakanı: Kıyameti koparmamız lazım

MİLLİ Eğitim Bakanı Ziya Selçuk, "Başka bir rekabet var. Başka bir bilim ve teknoloji var dünyada. Bizim kıyameti koparmamız lazım eğitimde. "Bir şey yapmak lazım"ın ötesinde kıyameti koparmamız lazım."dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Milli Eğitim Bakanı: Kıyameti koparmamız lazım haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR18 YORUM
  • Ben ziya 08 Eylül 2018 17:36 Tamam sen git ben geliyom.... Ziyaaaaa

    CEVAP YAZ 0 0
  • Husna Celtikci 08 Eylül 2018 17:36 Ergenlere bedava tablet dağıtın. Ithal edersiniz. Internet de bedava.. Ohhh. Kâğıt masrafı da yok.. onlar da bol bol eğitilirler artık. Yeter ki size oy çıksın.

    CEVAP YAZ 0 0
  • hasan bal 08 Eylül 2018 17:35 sn bakan son üç yılın nerede ise tamamını imam hatip okulu inşaatlarına yatırıp bir tek fen lisesi ve yeni teknoloji ile donatılmış meslek lisesi yapmadığını bağıranları kim duydu. senden ümitliyiz.Allah utandırmasın

    CEVAP YAZ 1 0
  • Osman A. 08 Eylül 2018 17:16 Kâğıt fabrikası kalmamis memlekette. Mermercilik eğitiminden başkasını vermezsiniz siz.

    CEVAP YAZ 0 2
  • SAMET 08 Eylül 2018 16:30 BU ADAM İŞİN EHLİ.KIYMETİNİ ÇOK İYİ BİLMELİYİZ.EĞİTİMDEKİ VELİ BASKISI ORTADAN KALDIRILMALI.ÖĞRETMEN İŞİ İLE BAŞBAŞA BIRAKILMALI.OKUL MÜDÜRLERİ ÖĞRETMENDEN DEĞİL YÖNETİM BİLİLERİNDEN MEZUN KİŞİLER ARASINDAN OLMALI.

    CEVAP YAZ 4 8
  • Bu Fakir 08 Eylül 2018 16:05 Millî Eğitim Bakanlığı Amerika'yı yeniden keşfetmeli ve eğitimin "Millî" olduğunu hatırlamalıdır. Bu nedenle siyasi kayırmacılıkla, hukuka aykırı olarak koltuklara oturtulan beceriksiz ve kavgacı yandaşlar Danıştay kararları doğrultusunda görevden alınmalıdırlar.

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 08 Eylül 2018 16:22 Bunları yapamazlar ama, yaparlarsa ki; işte kıyamet o zaman kopacak.

    0 0
  • Bu Fakir 08 Eylül 2018 14:21 Sayın Bakan karışık duygular içindeydi ve ifadeleri bir birine karışmıştı.

    CEVAP YAZ 1 4
  • Misafir 08 Eylül 2018 14:00 Eğitim sistemini berbat ettiler konya konevi anadolu lisesine adrese dayalı olarak 500 e yakın öğrenci yerleştirildi nasıl bir eğitim vermeyi düşünüyorsunuz haram zıkkım olsun aldığınız her kuruş yazıklar olsun

    CEVAP YAZ 3 10
  • Misafir 08 Eylül 2018 13:51 "Dahi sayısı, üstün zekalı sayısı bizim ülkemizin nüfusu kadar olan ülkeler var dünyada." Ziya Selçuk Sayın Bakan ne demek istedi acaba.

    CEVAP YAZ 1 6
  • Misafir 08 Eylül 2018 15:57 Ayrıca ortak akılın geride kalmasından bahsetti.

    0 1
  • Aşağılayan 08 Eylül 2018 13:48 Yapacağınız tek şey kaldi: tuvalet kağıt fabrikalarını da kapatmak. Onu da abd den ithal edin. Size ancak bu yakışır.

    CEVAP YAZ 4 5
  • Misafir 08 Eylül 2018 13:42 Öğretmen yetiştiren eğitim fakültelerinin yeni programına bir göz atın sayın bakanim. Bu programlarla alan hakimiyeti güçlü olan öğretmen yetişmesi mümkün değil. Mezun olan ogtetmenler nasil bilgi temelli toplumu oluşturacaklar, oyle ki kendileri bilimden uzak yetisecekler. Bu gidisle ulke daima gelişmiş ülkelerin gerisinde kalmaya mahkumdur.

    CEVAP YAZ 0 5
  • Misafir 08 Eylül 2018 13:34 TIR'larla kamyonlarla arabalarla KORNA LI KONVOY YAPIN KIYAMETİ KOPARTMIŞ OLURSUNUZ HANİ TEK ANLADIĞINIZ MEVZU!!!

    CEVAP YAZ 1 3
  • Ali 08 Eylül 2018 13:28 ONCE OKULLARSA DIDIPLIN SAGLANMASI ŞART.DIDIPLIN OLMADAN EGIYIM OGRETIM OLMAZ. OGRETMENLER OGRENCILERDEN KORKUYORLAR.OGRENCI OGRETMENI SEVMIYOR DERSIN AHENGINI BOZUYOR AMA KIMSE BIRSEY YAPAMIYOR. 9 DERSI ZAYIF OLANDA SINIF GECITILMEK ZORUNDA KALINIUOR. BIYLE BIR EGITIM BASARILI OLURMU

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 08 Eylül 2018 13:04 Hizmet hareketi milli egitimi dunyaya taniyiyordu.5 yildir madalya varmi tabiki yok.

    CEVAP YAZ 12 6
  • Emekli EĞİTİMCİ YURTTAŞ*** 08 Eylül 2018 12:52 Sayın Bakan belki sizin eğitimle ilgili felsefi duruşunuzda sorun olmayabilir. Ama eğitimin son hali ortada iken methiyeler dizmek ancak ve ancak yerinizi sağlamlaştırabilir. Siz eğitimde yapmak istediklerinizi bu hale getirenlere anlatarak iyi şeyler yaparsanız o zaman o sorumluları da belki düzeltmiş ve kurtarmış olursunuz. Meselenin özü bilimsel çağdaş eğitim yolunda samimi birleşmekten geçtiğini anlama ile olur...

    CEVAP YAZ 1 4
  • Misafir 08 Eylül 2018 12:22 toplum bozuk. kimsenin rahatini bozmaya niyeti yok. ömer turan diye bi sahis cikmis aynen söyle diyor: Allah'tan okuma oranı yüksek değil. türk milleti mübarektir ve feraseti dillere destandır. türk milletinin çok okumaması allah vergisi olan o mübarek fıtratının değişmemesi neden oluyor. bizim okul yüzü görmemiş anadolu insanımız feraseti ile harvard mezunlarına ders verir." böyle kafayla fetö diye diye kendimizi avuturuz

    CEVAP YAZ 2 8
  • mısdıfa 08 Eylül 2018 12:19 O üstün zekalı nufus bizde olsaydı acaba iktidar ola bilirmiydiniz ?

    CEVAP YAZ 7 3
  • Misafir 08 Eylül 2018 13:48 eğitim seviyesinin arttığı yerlerde oylarımız düşüyor diyen Ak Partili bakan geldi aklıma.

    1 4
  • kundemacı 08 Eylül 2018 12:13 Sayın bakan; Senin Teftiş Kurulu Başkanın Atıf ALA ve % 95' i FETÖ' cü ve din düşmanı olan Bakanlık Maarif Müfettişler ki bu uygulama Danıştay İdari Davalar Kurulunca durdurulduğu halde hala uygula devam ettiği sürece değil kıyameti koparmak, ancak kendi kıyametinizi hazırlarsınız.

    CEVAP YAZ 2 5

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro