MHP'nin Adana Büyükşehir Belediye Başkanı adayı belli oldu

MHP'nin 2019 yerel seçimlerde aday göstereceği ismler yavaş yavaş netleşmeye başladı. İlk olarak Ankara Etimesgut'un adayını açıklayan MHP'de, Adana Büyükşehir Belediye Başkan adayı mevcut Başkan Hüseyin Sözlü oldu.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN MHP'nin Adana Büyükşehir Belediye Başkanı adayı belli oldu haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR10 YORUM
  • Caner Feman 05 Eylül 2018 20:36 Tabana kim sordu? AKP li bırakmadı işten çıkardılar şimdi ben oy mu vereceğim. Çok beklersiniz reis

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 05 Eylül 2018 20:14 Reise danıştınmı bilge başkanım?

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 05 Eylül 2018 18:15 KURTla yiyip,sahibiyle aramak deyimi tam size göre.mevcut durumun siz de sorumlususunuz.eğer beka sorunu ortadan kalkmışşa (sanki ülkeyi beka sorunu yaşayacak duruma uzaylılar getirdi.)çıkıp seçmene enflasyon, pahalılıktan mı bahsedeceksiniz?cumhur ittifakınızın karnesi şaha kalkmış Türkiye'den mi dem vuracaksınız?

    CEVAP YAZ 2 2
  • Misafir 05 Eylül 2018 18:12 MHP kuruluşuna ve tarihine bakın. . BAŞBUĞ mezarında ters döner. ..gerçi o da dönmüştü

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 05 Eylül 2018 17:46 DAVA ÖNCESİ ALİ ÜNAL RAHATSIZLANDI, YARGILAYAN MAHKEME BAŞKANI VE SAVCI DEĞİŞTİ; MAHKEME 14 KASIM’A ATILDI

    CEVAP YAZ 0 2
  • Hakkı 05 Eylül 2018 17:27 Darısı Bursa nın başına, Reis kurtar bizi bu Alinur Aktaş ve İstanbuldan ithal temizlik görevlisi genel müdürlerinden. Koskoca burulaş işi gücü bıraktı üç beş gariban görevli ile bütün bursayı temizlemeye çalışıyor. mobingin kralı var. Adam kafayı yemiş.

    CEVAP YAZ 1 1
  • Oğuzhan 05 Eylül 2018 17:26 Mhp hiç bir zaman kimseye biat etmedi. Kendi amblemi ve kendi adaylarıyla çıktı er meydanına. İttifak memleketin hayrı için herzaman olabilir. İttifakı mhp akp yi destekleyecek olarak biat edecek olarak düşünmek zavallılıktır. Mhp nin mevcut elinde olan belediyelerde akp nin desteği akp nin mevcut elinde olan yerlerde mhp nin desteğidir ittifak. Biat ve eğilmek baston olmak mhp de yoktur. Mhp sadece vatan için mantıklı olanı yapar. Kısacası gereğini yapar.

    CEVAP YAZ 6 1
  • vatandaş 05 Eylül 2018 17:15 eee baktın adana da gidiyor taip begimiz adanayı da istiyor dediler bari dedin memlekete dönecek yüzüm olsun dedin ii dedin sözlüye destek olalım.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Bu Fakir 05 Eylül 2018 16:43 Hani AKP'ye biat edilecekti, pardon ittifak olacaktı ya! Bu aday da nereden çıktı!?

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 05 Eylül 2018 16:36 devlet beyin sayesinde şöyle gerile gerile gönlümüz ferak 3 hilalin böğrüne böğrüne basamıyoruz ki mührü. ((

    CEVAP YAZ 5 3
  • Misafir 05 Eylül 2018 16:57 gerile gerile değil gerine gerine,ferak değil ferah olacak...

    0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro