MHP'den şok iddia! İYİ Parti intikam için HDP'yle...

MHP Grup Başkanvekili Erkan Akçay, Millet İttifakı'nın merkezinde HDP olduğunu iddia ederek "PKK partisi, İP'e 'size oy vereceğiz' diyor. İP artık Kandil'in sesi, HDP'nin eş partisi haline gelmiştir. Özellikle MHP’den intikam almak isteyen İP'in HDP etrafında dolanması ibretlik bir durumdur" ifadelerini kullandı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN MHP'den şok iddia! İYİ Parti intikam için HDP'yle... haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Misafir 20 Haziran 2018 21:00 vall ekonominin durumuna bakıyoruz.57 milyar dolar cari açık var.kim kim ile imiş ona bakmıyoruz piyasayada fiyatlara bakıyoruz.dolara bakıyoruz zamlara bakıyoruz işçi memur çiftçi küçük esnaf durumu ne? bu iktidar aya köprü yapsa sosyal adalet dersinden sınıfta kalır.çümbüş ittifakını destekleyen yaşamından memnun demektir.dar gelirli olup gidip oyunu çümbüşcülere verirse sonra şikayete hakkı yoktur.ezilmeye müstehaktır.yok hdp miş yok destekmiş terorist ise kapatın.seçime sokmasaydınız.şimdi oy için karalama yapmayın.önce ekonomi..oylar millet ittifakına..

    CEVAP YAZ 3 1
  • Mehmet 20 Haziran 2018 20:29 RTE düşmanlığı milleti kör etmiş. RTE acaba Demirtaş'tan daha mı zararlı bu memlekete? Bu nasıl bir kafa?

    CEVAP YAZ 0 5
  • osmaniyeli 20 Haziran 2018 20:06 AKİL ADAMLARLA yol arkadaşlığı MHP ye yakışır,Ülkücülere değil.

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 20 Haziran 2018 20:02 Yazık yazık çok yazık Milliyetçiyim de terör destekçileriyle kol kola gez. Siz milliyetçi değil vatan hainisiniz.Bunları gören gerçek milliyetçiler gerçek yuvasına dönecektir inşallah

    CEVAP YAZ 1 3
  • Haydi turkiyem 20 Haziran 2018 19:58 Tayyip le takila takila, ayni seyleri soylemeye basladiniz hihi.

    CEVAP YAZ 2 0
  • misafirin iyisi 20 Haziran 2018 19:54 mhp ve akp pittttttti .makarna yiyenler ve kömür alanlar öldü.bundan sonra her şey İYİ olacak

    CEVAP YAZ 2 4
  • Misafir 20 Haziran 2018 20:17 Terör destekçilerine af ister onları destekleriz diyorsunuz yani

    6 8
  • Ender 20 Haziran 2018 19:38 Yorumlar utandırdı CHP-iyi parti- hdp ortaklığını savunmak için başka ne mazeretleriniz var, talimat mu aldınız. Talimatın yerini de söyleyin.

    CEVAP YAZ 3 1
  • Hami Deniz 20 Haziran 2018 19:33 İnsanda biraz Allah korkusu olmalı,nedir bu iftiralar?Ne adına?Değer mi yarın mahşer gününde sıkıntıya girmeye?

    CEVAP YAZ 3 5
  • Misafir 20 Haziran 2018 19:15 Sayın Doğu Perincegi dinleyin ne oyunlar dönüyor anlayın neden bir ittifaktan olmadığını acikladi

    CEVAP YAZ 3 0
  • Hakkı B. 20 Haziran 2018 19:14 Balgat MHP'si işte, her türlü çirkefliği yapıyor. FETÖ iftirası tutmayınca şimdi de PKK iftirası atıyor.

    CEVAP YAZ 4 3
  • Misafir 20 Haziran 2018 20:18 Akşener Demirtaşa af istemedimi kardeş, bu nasıl millyetçilik, milliyetçilik değil bu hainlik

    0 6
  • Misafir 20 Haziran 2018 19:13 Sayın Perinçek'in NTV deki konuşmasını dinleyin müttefikimiz Amerika'nın ülkemizde oynamak istediği oyunları duyun tarafsız bir kişi sayın Perinçek Fetoyu himaye eden sözde muttefikten hayır çıkmaz

    CEVAP YAZ 2 0
  • Misafir 20 Haziran 2018 19:11 MHP mi kaldı seçimden sonra artık yerini İYİ Parti alacak inşallah

    CEVAP YAZ 5 5
  • Misafir 20 Haziran 2018 18:58 ne desen boş artık akp. ne yapsan gözden düştün, yoruldun, yeni bi diyeceğin kalmadı, ekonomi iflas etti, hazine tamtakır, aldatma süreniz bu kadarmış. size güle güle eyyy akp.

    CEVAP YAZ 9 11
  • hayrullah... 20 Haziran 2018 18:58 İp mi kaldı,gerçek milliyetçiliğin mekanı MHP'dir.Seçim sonu İyi olmayan Meral dükkanı kapatır yeni örgü ve model işlerine başlar.

    CEVAP YAZ 6 8
  • ahmet volkan 20 Haziran 2018 18:50 istanbulun bir ilçesindeki chp mitinginde ipli hdpli saadetli ve chpliler el ele kol kola halay çekip aynı ortamda beraberdiler resimlerini gördük ne chp nin ne ipin programında terörle mücadele diye bir başlık yok

    CEVAP YAZ 2 2
  • Misafir 20 Haziran 2018 19:00 ayyyy bir üzüldüm bir üzüldüm hiç sorma. bu yazından sonra akp ye oy veririm artık. tütütütü nazar değmesin bay akıllım sana. saçını tara başka kapı ara koçum, yürrrüüüü yemiyor kimse bunları...mu hahahahahahahaha

    3 4
  • Misafir 20 Haziran 2018 19:13 Terörle mücadele etmeyen, edemeyecek olan bir iktidara ülkemizde asla izin verilmez. Çünkü bu hükümet değil devlet politikasıdır. Bunu sadece AKP denedi açılım süreci, çözüm süreci, Oslo süreci gibi girişimlerle lakin hepsi aynı akibete uğradı.

    1 0
  • Misafir 20 Haziran 2018 18:49 MHP de esas cümbüş 24 haziran gecesi 3-5 mv. çıktığını gören ülkücüler tarafından çıkarılacak, bahçalıyı nereye kadar kovalarlar bilemem.

    CEVAP YAZ 2 3
  • Misafir 20 Haziran 2018 18:47 Yemezler koçum bu plan dolu sözlerinizi kimse. Koca bi ayna alın önüne geçin aylarca bakın sonra İYİ PARTİ ye laf söyleyin. Gidiyorsun akp. gidiyorsun anla artık.

    CEVAP YAZ 4 5
  • bbbbbbb 20 Haziran 2018 18:26 hdp bile siz mhp den iyi dir çünkü dürüst ler sizi gibi partiye ihanet etmediler yaşasın akşener

    CEVAP YAZ 7 11
  • Akıncı 20 Haziran 2018 18:24 Fetö, hdp yi destekleyin demişti zaten. Kötü partili vatan evlatları yapmayın bunun peşinden gitmeyin. Bu vatan hepimizin.

    CEVAP YAZ 3 5
  • misafir 20 Haziran 2018 18:07 İyice saçmalamaya başladılar. Bu hezeyanlar MHP nin tükenişi. Sayın Bahçeli, yaptığını beğendin mi, partini bitirdin

    CEVAP YAZ 3 4
  • ...börteçine... 20 Haziran 2018 18:00 ...selo=hdp=pkk...işte bu tabloya rağmen meral hanım,selonun serbest bırakılmasını isteyebiliyor...demokrasi ( ! ) aşkına...kör hırsınızla;ülkücülere ve ülkeye zarar veriyorsunuz meral hanım...Allah sizi ıslah etsin...

    CEVAP YAZ 6 4
  • Misafir 20 Haziran 2018 18:11 ahmet türkü kim serbest bıraktırdı.hemde cezası vardı.

    0 1
  • Misafir 20 Haziran 2018 17:58 MHP Grup Kuramiyor!.... Son tahmin 16 Milletvekili! büyük kâbusu bu!........

    CEVAP YAZ 5 9
  • Misafir 20 Haziran 2018 18:20 ... nasıl olsa chp,ihtiyacı olana "ödünç"miiletvekili veriyor ( ! )...sende biliyorsun...

    0 2
  • SAMET 20 Haziran 2018 17:32 MHP TÜRK MİLLİYETÇİLERİNİN PARTİSİDİR.ONDAN DEĞİL İP DÜNYANIN BİLMEM NE FÜTURSUZLAR BİR ARAYA GELSE İNTİKAM ALAMAZ.ALDIKLARINI SANIRLAR.AMA BİLMELİLERKİ YIKILAN YIKINTININ ALTINDA KALDIKLARINI GÖRECEKLER.

    CEVAP YAZ 9 6
  • Misafir 20 Haziran 2018 17:31 yazık yazık kınamayın arkadaşlar tükenmişlik sendromu böyle birşey demekki ne dediğini bilmiyor

    CEVAP YAZ 5 18
  • Misafir 20 Haziran 2018 17:28 Bre bre breh................

    CEVAP YAZ 2 8

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro