MHP ve BDP arasında Kürdistan gerilimi

MHP Kocaeli Milletvekili Lütfü Türkkan'ın verdiği 'Kürdistan neresidir?" başlıklı soru önergesi BDP'li Sırrı Sakık'ın eleştirilerinin hedefi oldu.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN MHP ve BDP arasında Kürdistan gerilimi haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • KÜRDOĞLU 27 Nisan 2014 20:05 senin yedi sülalenin gücü yetmez buna,denemesi bedeva

    CEVAP YAZ 0 0
  • yaşar demir 27 Nisan 2014 14:20 Bir yanılgıya düşmemek lazım,Sırrı sakıkın kürt olduğuna diar hiç bir veri yok,onun milleti ne merak ediyorum,açıklasın.Thedir çocuğumu ne,açıklasın?güneydoğuda pkk hiç bir zaman üstünlük kuramaz,kürtler islamdır,pkk ya güç vermez,pkk nın ermeni yönetcileri olduğunu bilir.

    CEVAP YAZ 0 0
  • TURKOGLU 27 Nisan 2014 13:15 DUN NASIL NANKOR ERMENILER BATIDAN SOKULUP ATILDIYSA YAKINDA DA TUM KURTLER BASTA ISTANBUL VE BURSADAN OLMAK UZERE SOKULUP ARAPLARIN KOYNUNA KOVULACAKLAR.SIZE DENIZ GÖRMEK VE MEDENİYET HARAM.VAZIYET ORAYA GIDIYOR!

    CEVAP YAZ 0 0
  • defoll 27 Nisan 2014 12:26 dinsiz yaşamak türke ve kürde göre değil. defol @cihangir

    CEVAP YAZ 0 0
  • serdar 27 Nisan 2014 11:24 sırrının maçası yemez o işlere evladına sahip çıkamadı sallayıp duruyor şimdi devlet koruması var tabi nekadar sallaesa sallasın beğenmediği T.C şuan ondan yana ama rüzgar lodos ta yapar poyrazda...

    CEVAP YAZ 0 0
  • serdar 27 Nisan 2014 11:21 Ama dikkat et en sonunda hakkariye gidilecek,göreceksiniz o zaman nereye kaçacan bkalım oğuz kürt!

    CEVAP YAZ 0 0
  • kml 27 Nisan 2014 11:00 hah işte bu helal kardeşim sana

    CEVAP YAZ 0 0
  • kml 27 Nisan 2014 10:53 lkan şewkir sende bilmeden atıp tutma said nursi ayklanmalara basından itibaren karsı durmus katılmamıstır

    CEVAP YAZ 0 0
  • kjfkd 27 Nisan 2014 10:47 senin dilin çok uzamış

    CEVAP YAZ 0 0
  • yücel özdil 27 Nisan 2014 10:42 sırrı sakık sen bir TC coğrafya kitabı alda Türkiyenin sınırlarını bir öğren.birde utanmadan geçmişsin TC meclisine benim vergilerimle kndinin ve ailenin karnını doyuruyorsun.ben hakkımı helal etmiyorum varsa cesaretin benim vergilerimle geçinme.derslerin çok zayıf biraaz çalış.

    CEVAP YAZ 0 0
  • etiket 27 Nisan 2014 10:41 Siee

    CEVAP YAZ 0 0
  • EEE 27 Nisan 2014 10:06 CÜŞÜNÜZZZZZZZZZZZZZZZZ......

    CEVAP YAZ 0 0
  • cihangir 27 Nisan 2014 10:06 sizler insanlık için gerekli insanlarmısınız?sizler bence türklerden daha geri ve daha düşük insanlarsınız.siz hangi alanda türklerden ilerisiniz?türkler olarak batının gerisindeyiz ama bu dinden kaynaklanan bir şey.türkiye ateizme-deizme kaydıkça modernleşecek,çağdaşlaşacak,kalkınacak.

    CEVAP YAZ 0 0
  • vatandas...... 27 Nisan 2014 09:49 bız senın gıbı tarıhı bagımsız kuruluşladan degılll tarıhı şan ve şarafle dolu turk tarıhınden ogrenırız. bıraz yuregın varsa tarıhı okuuu turklerın kım oldugunu sana yazılan satırlar anlatır zaten... turkler medenıyet yapan. tarıh yazan .cag degıştıren unurlu bır mılletır....

    CEVAP YAZ 0 0
  • nısrılA haN 27 Nisan 2014 09:38 Pekekeli yukardakini bir de tersten oku

    CEVAP YAZ 0 0
  • SEMİN 27 Nisan 2014 09:37 MHP DOGRU SÖYLÜYOR AMA STATEJİ OLARAK DÜŞÜNÜRSEK KİMSE BUNU DÜŞÜNMÜYOR IRAK IN İŞGALİ İLE ÖZAL IN GİZLİ PLANI OLARAK DÜŞÜNDÜGÜM OSMANLI DEVLETİ TEMELİ TEKRARDAN YER TOPRAK FARKI İLE ATILMIŞTIR. TÜRKİYE IRAK SURİYE İRAN VE BU DEVLETİN HEPSİ AYNI ŞEKİLDE TÜRK KÜRT CERKEZ TATAR KARDEŞTİR DURUMDADIR SİLAHLARI GÜÇLÜDÜR YAKINDA KÜRDİSTAN BEKLEYENLER YENİ OSMANLI İLE KARŞILAŞACAKLAR AMAAAAAAAAAAAAA ÖCALAN İSE BU İŞİN PARCASI

    CEVAP YAZ 0 0
  • ata övün 27 Nisan 2014 09:12 bölücü başı büyük önder apdullah öcalan yazılı ve görsel ifadesinde bizi bıgüne kadar şu şu şu ülkeler kullandı bundan sonrada siz kullanın diyor.fazla söze gerek yok merak eden araştırır bulur.bir kısım yorumcuların bu kullanılmayı hastalık haline getirmiş zavallılara laf yetiştirmelerini kınıyorum.allahtan bu millet çok asilde bu kullanmayı kabul etmiyor siz ler bu ülkenin asli unsurlarısınız diyor.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Oğuz Türk 27 Nisan 2014 08:21 Hakkari'ye giderse öğrenir.. Mhp ülkenin doğusuna hiç gitmediği için unutmuş olacak.

    CEVAP YAZ 0 0
  • MOSES 27 Nisan 2014 04:12 lan neyin hakkı oğlum emperyallerin gazına gelip saçma sapan işlere girmeyin heder olursunuz kardeş kardeş takılın

    CEVAP YAZ 0 0
  • vatan 27 Nisan 2014 03:35 biraz tarih bilen biri diyor..ne de guzel ahkam kesiyor..ama sunu gozardi ediyor..asil kendi tarih bilmiyor..tarihte hiçbir zaman kurdistan diye bir devlet veya toprak parcasi olmamistir..var olmayan bir sey hakkinda illa da kanit gostermek istiyorsa destekli atmasini tavsiye ederim..resmen komedi..

    CEVAP YAZ 0 0
  • Gurbet 27 Nisan 2014 03:18 Sırrı ne durursun başlatsana şavaşı bir temizlik yapalım ipiden beri olmDı kirlilk diz boyu sayenizde Türkiye temizlenir gıcır gıcır olur mikropsus hayat sağlıklı hayat demektir sırrı efendi bir iyilk yap.