Metropoll anketindeki İYİ Parti detayı! Erdoğan'a destek verenler içinde...

MetroPOLL Araştırma'nın Twitter hesabından yayınladığı 'Türkiye'nin Nabzı Ağustos 2018' anketinde ilginç sonuçlar var. Ankete bakılacak olursa Erdoğan'a en büyük destek kendi partisi dışında MHP'den var. İYİ Parti ise üçüncü sırada.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Metropoll anketindeki İYİ Parti detayı! Erdoğan'a destek verenler içinde... haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR5 YORUM
  • Hasan 05 Eylül 2018 12:50 O kadar berbat bir anket yapmışlar ki, sadece seçimlerde oy oranı yüksekmiş haricinde hep yerlerde sürünmüş. Seçim harici hiç bir dönemde seçimde aldığından daha fazla beğeni almamış mı yani ? Böyle bir araştırmanın gerçek olmadığı belli.

    CEVAP YAZ 0 0
  • k.k.k 05 Eylül 2018 11:33 İnsan evinde aç kalınca, cebinde beş kuruşsuz kalınca, ailesine ve kendine bakamayınca, ne din ne de iman kalır. Kimse masal hikaye anlatmasın. Son model arabalara binenlerin, krizden ötürü etkilenmeyenlerin Allah'ımız var demeye hakkı yoktur ! Ülkenin ekonomisini yönetemiyorsunuz, kabul edin ! Dolar önlem aldık dediniz yine 7 seviyelerine dayandı !

    CEVAP YAZ 4 16
  • halit 05 Eylül 2018 11:32 butun dunya saldiriyor ulkemize zavalli hainler hala para dolar pesinde sanki rte degilde kilictaroglu olsaydi cok iyi olacakti kendi partisini yonetemeyen insanlara bel baglayan insanlar var nasil bir beynr sahiler anlamiyorum bjk 4 tane gol yiyor ama yensekte yenilsektenke takimlarini desdeklerler ama ulkesi azcik zor duruma dustugu zaman sirtini doner abd nin yaninda yer alirlar abd size irak gibi ozgurluk vaat ediyor siz kosmaya devam edin

    CEVAP YAZ 26 1
  • ss.sebo 05 Eylül 2018 11:19 hdp - chp - iyi partinin düşünceleri ne kadarda birbirine benziyor. Atalarımız boşuna dememiş "arkadaşını söyle kim olduğunu söyleyeyim."

    CEVAP YAZ 27 1
  • Misafir 05 Eylül 2018 10:49 Ülkeyi uçuracağız dediklerinde, ülkemin temellerine dinamit koyacaklarını düşünmemiştim. Ben de senelerce Ak Partiye ve Sayın Erdoğan'a oy verdim. Hata yaptım. Yüce Allah (c.c)'den ve Aziz Türk Milleti'nden özür diliyorum.

    CEVAP YAZ 8 14

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro