Meral Akşener'den dolar açıklaması hükümetin yanındayız!

Dolar çıldırdı. Piyasalar şokta...1 saat içinde dolar kuru 5.90'dan 6.30'ların üstüne zıpladı. Dolar 7 liraya doğru giderken İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener'den son dakika bir açıklama geldi. Akşener "Hükümetimiz ve milletimiz adına hükümetimizin yanındayız" dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Meral Akşener'den dolar açıklaması hükümetin yanındayız! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR15 YORUM
  • GÖRELİM NEYLERRRRRR 11 Ağustos 2018 10:50 DANDİK KİME OY VERİRSEN VER NE BEKLİYORSUN BEKLENTİN NE KAYPAKLIK YAPMA ONUDA AÇIKLA MİSAFİR..

    CEVAP YAZ 0 3
  • DikDurun 10 Ağustos 2018 19:32 Bize Allah yeter... Gölge etmeyin başka ihsan istemez. Destek yerine köstek oldunuz bu millete bu vakte kadar şimdi olumlu tavırlar içine bürünüp göz boyamaya hiiiiç gerek yok. Millet Allahın yanında olacak biz böyle inanıyoruz Rabbim büyük , Lâ tâhsen innallahü meana...

    CEVAP YAZ 7 11
  • Misafir 10 Ağustos 2018 18:55 Görelim mevlam neyler neylerse güzel eyler

    CEVAP YAZ 0 46
  • ASSİVAS 10 Ağustos 2018 18:01 YORUMLARA BAKIYORUMDA NE KADAR HAİNİMİZ VAR YA, YAZIKLAR OLSUN SİZE? NEREDEYSE ZİL TAKIP OYNAYACAKSINIZ.HEPİMİZ BU GEMİDEYİZ UNUTMAYIN.

    CEVAP YAZ 5 14
  • hükümet 10 Ağustos 2018 17:57 Hani evet deyince başkan seçince ekonomi ilk beşe giriyordu eyyy diye diye diyaloğu bitirdiniz güzelim ülkemizi dünyaya düşman ettiniz.

    CEVAP YAZ 12 6
  • Misafir 10 Ağustos 2018 17:40 hükümetin yanında değilim.arkasında da değilim.ben bunlara oy vermedim.

    CEVAP YAZ 20 7
  • sevgi 10 Ağustos 2018 17:30 iflas etmiş bu adamları nasıl desteklersin sen muhalefet partisi balkanı sın tayyip in adamı değil..

    CEVAP YAZ 19 5
  • Misafir 10 Ağustos 2018 17:26 One munitten sonra Feto (USA maşası)den kurtulduk,gezi ayaklanmasında bir yığın pislikten kurtulduk.Allah büyük şer gibi görünende hayr,hayr gibi görünende şer vardır.Allah'a dayanalım.

    CEVAP YAZ 5 17
  • Misafir 10 Ağustos 2018 17:22 İğneden ipliğe buğdaydan pirinçe her şeyi ithal ediyoruz!...Dolar Ödüyoruz kimin yanındasın !............

    CEVAP YAZ 10 5
  • ASSİVAS 10 Ağustos 2018 17:19 SİYASET BUDUR İŞDE TEK VUCUT. KIRGINIKLAR I BİR TARAFA ATALIM.

    CEVAP YAZ 17 6
  • Misafir 10 Ağustos 2018 17:19 meral hanım kusura kalma rte gidecek biz öyle yanında olacaz

    CEVAP YAZ 12 4
  • Vaiz 10 Ağustos 2018 17:16 Önce vatan. BOP a karşıyız

    CEVAP YAZ 1 5
  • Misafir 10 Ağustos 2018 17:15 Alooo kim yönetiyor bu ülkeyi.

    CEVAP YAZ 1 4
  • Vaiz 10 Ağustos 2018 17:15 Önce vatan. BOP a karşıyız

    CEVAP YAZ 3 7
  • Misafir 10 Ağustos 2018 16:51 Aklınız nerdeydi zamanın ey meral

    CEVAP YAZ 22 6
  • Misafir 10 Ağustos 2018 16:57 akıllı arkadaşım. kadın siz ekonomiyi bu hale getirmeyi başardınız ama ülke batmasın diye birlik olalım diyor. yani kısaca vatan söz konusuysa gerisi teferruat diyor.

    3 13

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro