Meral Akşener nerede? Seçim sonuçlarını görünce bunu yazdı ve...

Cumhurbaşkanlığı adaylarından olan Meral Akşener seçim sonuçları netleşince kayıplara karıştı. Cezaevinden seçim kampanyası yürüten Demirtaş'ın bile gerisinde oy alan Meral Akşener dün gece bir twit attı ve ortalıktan kayboldu.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Meral Akşener nerede? Seçim sonuçlarını görünce bunu yazdı ve... haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Arif 26 Haziran 2018 09:43 Hayırdır sen notermisin kimsin ki seçilendevlet başkanına hesap sormaya kalkıyorsun

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 25 Haziran 2018 23:33 bu sonuçlarla mhp resmen akp ye kefil olmuştur eğerkii akp türk milletinin milli unsurları dşına taşacak olursa ATATÜKÜ yok sayacak olursa milli bayramlarımıza erdoğan katılmayacak olursa mhp sorumludur mhp hem milletimiz önünde hemde yüce türk değerlerinin önünde sorumlu olacaktır ve bunun karşılığını hem tarih hem türk ulusu bahçeliye kesecektir....mhp akp ye milli değerlerimizi ezmeyeceğine dair kefil olmuştur..nokta...sonucunada iyi yada kötü kefil olan katlanır...akp bir daha türklüğü ayaklarının altına alma gibi edebsizliği yapamayacak olması gerekmektedir aksi durum mhp den hesap sorulur türkler tarafından..andımız geri gelmelidir-idam geri gelmelidir.mhp bunlardan sorumludur

    CEVAP YAZ 9 2
  • MeRTEr 25 Haziran 2018 22:49 Ağzına sağlık oflu baba acayip taşı deliğine koymuşsun

    CEVAP YAZ 2 1
  • TRABZONLU !!!!!!! 25 Haziran 2018 22:34 Okyanus ötesi agzi ile konu$uyor bence !!!!!!!

    CEVAP YAZ 3 2
  • Mizan 25 Haziran 2018 22:17 O anarşist demirtaş denen herif, chp`lilerin desteği olmasaydı o kadar da alamazdı. Bu akşener`in nereden destek aldığını bilmiyoruz. Yerli midir, fetöcü müdür, Yoksa Batı destekli kripto mudur çözemedik.

    CEVAP YAZ 0 4
  • 53 lü 25 Haziran 2018 20:13 İman tazelemeye gitmiş de olabilir. Bu sefer nereye acaba? Anıtkabir e mi yoksa Pensilvanya

    CEVAP YAZ 1 35
  • Misafir 25 Haziran 2018 21:52 Cevap veriyorum: B şıkkı.

    0 0
  • oflu baba 25 Haziran 2018 19:53 MORALI YERINE GELSIN DIYE SU ANDA KESIN SAKSAFON CALIYORDUR

    CEVAP YAZ 2 40
  • Misafir 25 Haziran 2018 21:51 Bunlar öyle enstürümantellerde ustadır kardeş .

    0 2
  • MeRTEr 25 Haziran 2018 19:46 10 Kasım'da Anıtkabir'i ziyaret eden Meral Akşener 'İmanımızı tazelemek için buradayız' dedi. Akşener'in sözleri kamuoyundan büyük tepki topladı.HERHALDE NEYDİ BUNUNTEHDİT EDEN KAZIKÇI ORAYA GİTMİŞTİR ŞİMDİ DE

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 25 Haziran 2018 23:30 RUMUZUNDA BİLE MELEMİŞSİN SEN DEVAM ET YOLU KAPAMA..

    0 0
  • Deli Kadir 25 Haziran 2018 19:16 Müze açacaktı en son meydanlarda aldıklarından :))

    CEVAP YAZ 0 11
  • Misafir 25 Haziran 2018 21:52 Nete satışa çıkarmıştır o aldıklarını ne müzesi yaa gelsin parelerrrr...

    0 0
  • alara 25 Haziran 2018 19:15 türkiyede başbakanlık makamının artık olmadığını anlayınca başbakan olabileceği ülke aramaya gitmiş.

    CEVAP YAZ 0 2
  • Abdullah 25 Haziran 2018 19:00 Her şey iyi oldu harbiden nereye kaçtı meralciler...

    CEVAP YAZ 0 24
  • Misafir 25 Haziran 2018 19:22 Hocasininin yaninami kacti neci?

    2 18
  • Misafir 25 Haziran 2018 21:53 Haha ses yok suspus olmuşlar ABİDİK GUBİDİKÇİLER

    0 0
  • Misafir 25 Haziran 2018 18:57 Gelişi tam bir hülle ve muamma olup abidik gubidikte olsa gidişi muhteşem denecek kadar Tırıs tırıs giderek olmuştur. Harbiden inanmış bunlar demistim aman Allahım yorumlar sloganlar :)). Yüzünü dönecek yeri biliyor artik oraya uçmuştur... Ayrıca Saygıdeğer eşi beyefendi Allah sizi korusun demeden de geçemeyeceğim. Haha tutamadım kendimi gülme geldi birden... Ama reis hepnizi kucaklar üzülmeyin...

    CEVAP YAZ 1 47
  • alara 25 Haziran 2018 18:57 en son çocuk parkında görmüşler bir grup çocukla didişiyormuş babane bana ne ben başkan olucam diye , çocuklarda bu oyunda başkan yok ebe var diye diretiyormuş

    CEVAP YAZ 0 4
  • Misafir 25 Haziran 2018 18:34 uuuuu uuuuu diye aglamaya gitmistir :D

    CEVAP YAZ 0 3
  • abcd 25 Haziran 2018 18:33 Bu kayıp Erdek li kadın da kayıp.

    CEVAP YAZ 1 3
  • Misafir 25 Haziran 2018 18:18 Zavalli kocasini dovmeye gitmistir.Herifin zaten hali icler acisiydi simdi Allah bilir ne haldedir.

    CEVAP YAZ 1 35
  • Misafir 25 Haziran 2018 18:05 geçen hafta akp daha güçlü idi ve bağımsızdı şimdi geçen haftaya göre daha zayıf ve mhp ye muhtaç.....nokta....

    CEVAP YAZ 21 6
  • Avşar oğlu 25 Haziran 2018 17:54 Müge anliya kayıp başvurusu yapsınlar Diyeceğim ama anlı sezon tatiline çıktı

    CEVAP YAZ 0 13
  • aynı terane 25 Haziran 2018 17:52 CHP bu yalanlarla milleti kandırdı, Muharrem son noktayı koydu, Adam gibi kaybettik dedi. Bir 3-4 seçim Meral'in yalanlarını dinleyeceğiz. sandıklara sahip çıkın, uçan mürekkep falan filan, yeter ama bıktık sizden

    CEVAP YAZ 0 7
  • GARİP EFENDİ 25 Haziran 2018 17:20 WANTED MS AKŞENER / GÖRENLERİN İNSANLIK NAMINA 155-156-110-118-112 KİMİN NUMRALARI ARAMALARI İRİCA OLUNUR BAŞINA BİR İŞ GELMESİNDEN FEVKALADE ENDİŞE DUYMAKTAYIZ.''ÖTÜKENLİ YAVRULAR DERNEĞİ''

    CEVAP YAZ 0 17
  • KAMİL 25 Haziran 2018 17:10 BU SEÇİMLERDE CHP,HDP,İ.P,SP BİTMİŞTİR.

    CEVAP YAZ 0 14
  • Misafir 25 Haziran 2018 17:08 iyi partiye oy verenlerin bile yüzde 25 i aksener oy vermedi :)

    CEVAP YAZ 0 10
  • Misafir 25 Haziran 2018 17:40 ince belki ilk turda alır diye verilmedi yoksa iyi parti lideri akşenerdir..

    2 2
  • Misafir 25 Haziran 2018 16:53 harbiden ya, hapisteki adam bile bunu geçti, bunun yerinde olsam utancımdan daha da ortaya çıkmam

    CEVAP YAZ 0 10
  • Misafir 25 Haziran 2018 16:49 ŞUNUDA YAZAYIM GERÇEK ERDOĞAN OYU 42,5 DÜR GERİSİ MHP YANİ DEVLET BAHÇELİ OYUDUR İNCE 30,5 OYDUR..KISACA 52,5 TAMAMEN ERDOĞAN DEĞİLDİR..BU KADAR SEVİNCİ ANLAMAMAKTAYIM YARIN MHP BEN SİZDEN AYRILIYORUM DEDİĞİ ANDA AKP SAP GİBİ ORTADA KALIVERİR 42,5 OYLA MUHALEFETE DÜŞÜVERİR....NOKTA.

    CEVAP YAZ 12 2
  • Misafir 25 Haziran 2018 19:02 mhp ben sizden ayrılıyorum desede mhp ve akp nin tabanları buna müsade etmez hepsi mhp nin oyu değil mhp akp birlikte yönetsin isteyen akp li seçmenin bir kısmı mhp ye oy verdi, tıpkı geçen seçimde %49 akp nin oyu olmadığı gibi o zamanda mhp liler akp ye vermişti. birlikte bu işi götüremezlerse yan çizen seçmen kaybeder

    1 4
  • Misafir 25 Haziran 2018 23:25 25 Haziran 2018 19:02 BU MHP OYUNUN YARISI GİTSE SİZ BATARSINIZ NOKTA.......YARI MHP BİLE SİZİ DİZE GETİRİR...G.... YİYORSA MHP İLE KAVGA EDİN HADİİİİİ

    0 0
  • Misafir 25 Haziran 2018 16:41 akepeciler kek ve çayınızı yediniz mi? zıkım olsun milletin hakkı :)))))

    CEVAP YAZ 15 5
  • Misafir 25 Haziran 2018 16:49 yedik gel seni bekliyoz. sana kekimi vericem

    0 10

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro