Meltem TV ve Yeni Mesaj'ın sahibi işte Haydar Baş'ın mal varlığı

Haydar Baş'ın mal varlığına tedbir kararı konuldu. Bağımsız Türkiye Partisi lideri olan Haydar Baş Meltem Tv, Mesaj TV, Meltem Okulları ile sanayi alanında bir şirketin de sahibi... Haydar Baş ortağının malına el koymakla itham ediliyor.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Meltem TV ve Yeni Mesaj'ın sahibi işte Haydar Baş'ın mal varlığı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR3 YORUM
  • Miharbi 07 Ağustos 2018 14:21 Kadırga-Köy Tv,Meltem hastanelerinde sahibidir.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Devletlimiz sayesinde zengin olanlar 07 Ağustos 2018 12:44 Oh ohh iyi iyi gayet her sey guzel gidiyor. Zaten ne varsa bu zenginlerde ve tv sahiplerinde var. Milyonlarca liralari var. Darisi diger zenginlerin basina madem vatani cok seviyoruz diyorsaniz o zaman sermayeyi de getirip devletimize teslim etmelisiniz. Simdiye kadar kimin sayesinde zengin oldunuz hepiniz de nankorluk yapmayin seferberlik ilan edilsin zenginlerin cebindeki akrebleri cikaralim ins. Birde yurt disinda parasi olan butun is adamlari tespit edilsin paralarini ulkemize getirmeleri saglansin diyorum.

    CEVAP YAZ 2 4
  • Misafir 07 Ağustos 2018 11:06 Fatih Eryılmaz istifa edeli 1 ay oldu. Allayıp pullayıp haber yapıyorlar. Türk Lirası %30 ila 50 arasında diğer ülke paralarına göre değer kaybetti. Ülkesinde iç savaş olan Ukrayna parası bile bizim paramız karşısında son 3 ayda %37,5 değer kazandı. Kişi başına düşen milli gelir ne oldu? Alım gücümüz ne kadar azaldı? Son 3 ayda ne kadar fakirleştik? Neden bunlar haber olmaz. Döviz borcu olan sanayici, iş adamı veya sabit gelirli işçi memur emeklinin hali ne olacak?

    CEVAP YAZ 12 16

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro