Melih Gökçek gövde gösterisi yapacak! Yer ve tarihi de...

Melih Gökçek istifa tarihini ve yerini belirledi. 10 Kasım'da istifasını vereceği söylenen Melih Gökçek bunu bir gövde gösterisine dönüştürecek deniliyor. İddiayı Gökçek'in istifasının istendiğini ilk kez duyuran Kanal D muhabiri aktardı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Melih Gökçek gövde gösterisi yapacak! Yer ve tarihi de... haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR17 YORUM
  • yaretmez 20 Ekim 2017 18:56 öyle birşey yaparsa kendisini bitirir

    CEVAP YAZ 1 3
  • AKILLI OLSAN KEŞKE 20 Ekim 2017 15:40 Bence tek gösteri ista etmemeyi açıklaman olur,gerisi bildik MELİH!olacaktır.

    CEVAP YAZ 1 1
  • Misafir 20 Ekim 2017 12:52 Devlet gökçeğin kalemini kırmış,erdoğan dahi kurtaramaz gökçeği.Boşuna erdoğanla görüşmeye çalışıyor.halbuki gökçeğin yerine kim başkan adayı olacak,seçimlerden yüzde kaç oy alacak şimdiden bellidir devlette.

    CEVAP YAZ 0 5
  • Kemal Şen 20 Ekim 2017 11:22 Melih Gökçek düşük profilli mi ki,yeni düşünülen isim yüksek profilli olacak diyor A.Selvi?Sayın Gökçek bir cevabın vardır herhalde?

    CEVAP YAZ 0 0
  • Ali Rüşvetyer 20 Ekim 2017 10:55 Bu tarihe kadar ne işleri bitirecek takip etmek lazım...

    CEVAP YAZ 0 0
  • Ahmet 20 Ekim 2017 10:55 Akp fetö temizliğimi yapıyor hırsızlarını temizliyor

    CEVAP YAZ 1 0
  • BAHATTİN ABRAK 20 Ekim 2017 10:22 çok doğru olur ve ortada bir başarı var

    CEVAP YAZ 2 1
  • Yusuf Alptekin 20 Ekim 2017 10:18 Fetöcü İ.melih sonunda kovuldu. Çaldığı paralar ona ölene kadar yeter.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 20 Ekim 2017 10:13 Ceyrek asir.........yeter artik yeter......

    CEVAP YAZ 0 0
  • ihsan 20 Ekim 2017 09:14 melih böyle bir şey yapmaz aklı başında b iridir

    CEVAP YAZ 1 2
  • HALK 20 Ekim 2017 08:42 madem başarılı yaptıklarını anlatacak peki neden istifa ediyor veya niçin istifaya zorlanıyor altında yatan neden nedir bu halk ile neden dalga geçiliyor gerçekler gizleniyor. bu adamların yolsuzluk terör bağlantısı varsa neden gereği yapılıp tutuklanmıyor yok başka ise neden açıklanamıyor

    CEVAP YAZ 2 10
  • fikri 20 Ekim 2017 00:16 Hazirliksiz yakalandiklarindan aciklarini kapatmak icin zamana oynuyorlar.Iyice örtmeleri lazim bazi seylerin gözükmemesi icin.Aksenerin partisinden de yesil isik almis olabilirler.

    CEVAP YAZ 1 6
  • Misafir 19 Ekim 2017 22:00 Elini eteğini çek deniyorsa çekeceksin. Makama saygı bunu gerektirir. O koltuk babanın malı değil.Hala neyin inadıdır neyin kafasıdır bu. Amacın ne. Artık art niyet arayacağız.

    CEVAP YAZ 15 17
  • Hasan Keser 19 Ekim 2017 21:14 Melih Gökçek kolay lokma değildir!Yemeye kalkanın ,dişlerini kırar bekle gör.

    CEVAP YAZ 16 10
  • show yapma 19 Ekim 2017 20:53 Melihin öncesi ve sonrası daha ilginç olabilir.!!o plastik hayvanlar kalksa bağri,küçük su havuzları,komik fıskiyeler.

    CEVAP YAZ 0 11
  • yeter ama!!!!!!!! 19 Ekim 2017 20:51 Bak 10 Kasımı sulandırma sakın,bizim yas günümüz,sesin çıkmasın ha.yarın et işte herşeyi 20 sinde yapmışsın zaten,sıkıldık,yada etme,kahraman ol.

    CEVAP YAZ 3 15
  • Misafir 19 Ekim 2017 20:09 Önceki Ankara ve şimdiki Ankarayı gösterecekmiş Gökçek umarım önceki Melihi ve şimdikinin mal varlığını vardır sinevizyonda 😇

    CEVAP YAZ 16 21

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro