Mehmet Şimşek'ten bankalarla ilgili flaş açıklama

Başbakan Yardımcısı Mehmet Şimşek'ten ABD'nin Reza Zarrab itirafları sonrası bazı Türk Bankaları hakkında bilgi istediği iddiasıyla ilgili son dakika açıklaması yaptı. Kaç banka hakkında bilgi istendi?. 23 bin firma için ne yapılacak?

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Mehmet Şimşek'ten bankalarla ilgili flaş açıklama haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR8 YORUM
  • ihsan 06 Aralık 2017 12:18 bu haber karışık verilmiş internet haber fitnecilik etme

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 06 Aralık 2017 12:16 atı alan üsküdarı geçtiyse mi?

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 06 Aralık 2017 12:13 BELİRSİZLİK VARSA SORUN SEKTÖRÜ YÖNETENLERDEDİR.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 06 Aralık 2017 11:06 Neden bunu 3-5 yıl önce yapmadınız?

    CEVAP YAZ 0 1
  • oktay 06 Aralık 2017 11:00 ALİ BABACAN IN MECLİS GENEL KURULUNDA SORULAN BİR SORUYA DEDİĞİ GİBİ (YOL BİTTİ AMA 220KM İLE GİDEN BİR ARABANIN İÇİNDEYİZ VE YA DUVARA ÇARPACAĞIZ YADA ŞARAMPOLE YUVARLANACAĞIZ)O ZAMAN NIYE BAŞTAN TEDBİRİNİ ALMADINIZ TÜKETİMİ ARTTIRDINIZ DA ÜRETİMİ ARTTIRMADINIZ. ŞİMDİ SAĞA SOLA ÇAMUR ATIP BAŞKALARINI SUÇLUYORSUNUZ.

    CEVAP YAZ 3 1
  • Misafir 06 Aralık 2017 10:46 yandaş iş çevresi,karaparadan elde ettikleri yakalşık 1 trilyon doları dışarıya kaçırdı.kaçırma devam ediyor.dışa servet kaçırma devam ederken,başbakan yatırm için,dış sermaye aramaya çıktı.sizin iş çevreniz,dışa servet kaçırır ise,dış sermaye buraya niçin girsin?aptal mı bunlar?

    CEVAP YAZ 3 2
  • Vatan 06 Aralık 2017 10:43 Ticarette altın kullanalım Altın ve sanal altınla alışverişin altyapısı hazırlanabilir hem dünyanın her yerinde geçerli olur hem dolar euro tehdidinden ekonomimiz kurtulmuş olur. Neden elimizde böyle bir seçenek varken başka ülkelerin parasına mahkum olalım ki? Çin ile bunu yapmaya başladık mı gerisi gelir

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 06 Aralık 2017 10:24 Yazık ki ne yazık...Emperyalist ABD bize hesap soruyor! Hesabını veremeyeceğimiz yanlış işlerimiz olmasın...Kimseye hesap vermek zorunda da olmayalım...

    CEVAP YAZ 2 2

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro