Mehmet Şimşek'e İngiltere'den sürpriz teklif!

Uzun süre kabinede ekonominin dümeninde bulunan ve 24 Haziran seçimlerinden sonra hükümette herhangi bir görev tevdi edilmeyen Mehmet Şimşek'e İngiltere'deki yatırım bankası Dome'den teklif geleceği öne sürüldü.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Mehmet Şimşek'e İngiltere'den sürpriz teklif! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR5 YORUM
  • İYİ ÇALIŞMLR. 12 Eylül 2018 14:01 HİÇ DERDİMİZ DEĞİL,,???

    CEVAP YAZ 1 1
  • Misafir 12 Eylül 2018 11:30 İnanamıyorum ya mehmet şimşek ve ali babacan gibi iki müthiş kafa ekonomi yönetiminde yok aklım hala almıyor işin ehli iki insan ki hatırlayjn onlar ekonomi dümenindeyken ülkenin halini

    CEVAP YAZ 2 24
  • Bu Fakir 12 Eylül 2018 09:50 Pardon da! O göreve de Reis kendisini atamayacak mıydı!

    CEVAP YAZ 9 7
  • SİYASET OKULU VE ANALİZ UZMANI IRIZA 12 Eylül 2018 09:30 ALOOOOOOOOOOOOOOOOO SN.ŞİMŞEK EĞER GİDERSEN BİR ÇOK ŞAİBENİNDE ALTI KALIRSIN BEN SANA SÖYLİMMMMM SEN BU ÜLKENİN BÜTÜN KOZMİK BİLGİLERİNİ VER EEEE SONRA KALK MÜŞRİKLERE AKIL VER YOK BÖYLE BİR OLAY. BU AKP SENİ GETİRMİŞ ADAM ETMİŞ SAKIN BÖYLE BİR VEFASIZLIK YAPMA ÇALIŞACAKSAN HODRİ MEYDAN İŞTE TÜRKİYE SANA BÜTÜN KAPILARI AÇIK SONRA SENİN BİR PARTİN YOKMU SÜREKLİ SANA BAKANLIK VERİLECEK DİYER BİR KURALDA YOK PARTİN SANA NE GÖREV VERİRSE PARTİNİN ORGANLARINDAN GÖREVİNİ YAPARSIN KARDEŞİM SAKIN BİR BİR YANLIŞ YAPMA BİR DAHA KENDİNİ TEMİZE ÇIKARTAMAZSIN ÇÜNKÜ.

    CEVAP YAZ 18 3
  • Misafir 12 Eylül 2018 09:24 bu adamın hakkını yediler

    CEVAP YAZ 0 18
  • Misafir 12 Eylül 2018 14:06 HAK HUKUK MU VAR??,YEDİRMESEYDİ,KEM KÜM ETMESEYDİ.!!!!

    0 1

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro