SON DAKİKA

Mehmet Keskinoğlu'dan Erdoğan'a yardım notu!..

Keskinoğlu Tavukçuluk Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Keskinoğlu, 28 Mayıs'ta Akhisar'da düzenlediği miting öncesi Erdoğan'a bir not iletmişti. Keskinoğlu yaptığı açıklamada şirketin ne kadar zor durumda olduğunu ve yardım beklediğini anlatmak için not ilettiğini söyledi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Mehmet Keskinoğlu'dan Erdoğan'a yardım notu!.. haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR7 YORUM
  • Recep 12 Eylül 2018 13:09 Tavuklar dolarla mı yumurtluyor? Herşeyi dolara bağlamanın anlamı yok. Ekonomik olarak sıkıntılı bir süreçten geçiyoruz, bunu iktidar dahil kimse inkar etmiyor. Biz vatandaş olarak ne yapabiliriz? Yerli firmalara, yerli ürünlere destek olmak için yerli ürünlere yönebiliriz. Türkiyede üretilen ürünleri satın alabiliriz. ABD menşeili malum telefon markası satışlarında dünyada 6.sıradayız. 10 milyar dolara yakın paramız, bizi bölmeye çalışan, PKK-FETÖ destekçisi ABD'ye gidiyor. Neden yerli telefon alıp, hem ülkemize, hem kendimize destek olmuyoruz? Sonra da firmalar, sıkıntıya girince başkasını suçluyoruz?

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 12 Eylül 2018 12:44 Bunlar iyi günler daha yakında ne et nede tavuğu ruyada goruruz

    CEVAP YAZ 1 0
  • s.s 12 Eylül 2018 11:25 İnsanlar artık bence tavuk etine güvenmiyor. Herkes organik tavuğa yöneliyor. Üretimin düşme sebebi bu. Bir de herkes artık tavuk eti yiyemiyor maalesef.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Soner uslu 03 Ağustos 2018 08:11 Evet evet bu demek oluyorki halkımızın refah düzeyi aşırıyükseldiği için neyapsın garip halk pirzola bonfile tüketmekten başka çaresi kalmamış

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 02 Ağustos 2018 13:07 40 yıllık koca koca şirketler batıyor. bu şirketler gerçek üretim tesislerine sahip şirketler. beyler kötü yönettiniz ülkeyi. bir örnek vereyim: meslek liselerinde boş kontejyan %47, imam hatip lislerinde %48 ama hala imam hatip liseleri inşa ediyorsunuz. bana birisi çıksın bunun mantıklı bir izahını yapsın. bu para çöpten mi toplandı ihtiyaç olmadığı halde neden hala yapmaya devam ediyorsunuz?

    CEVAP YAZ 1 20
  • Misafir 03 Ağustos 2018 00:11 Demek ki mlilet artık ekonomik refahtan dolayı Pirzola yemekten tavuga itibar etmez olmuş... İşte asıl gerçek burada . Değil mi??

    1 1
  • remz 02 Ağustos 2018 13:01 İğrenç ve sağlıksız ürünler.Salamından ibik çıktı.Sosisini kediler bile yemiyor.

    CEVAP YAZ 1 3
  • Misafir 02 Ağustos 2018 13:22 Laf üretmeyelim arkadaşlar.15 yılda açılan bi fabrika üretim bandı gösterin.?hariçten gazel okuyorsunuz.Bu kadar kolaymı üretmek.?ürettiğimiz yorumlarda. evdeki çorbamızda bile sinek çıkıyo

    2 8
  • Misafir 02 Ağustos 2018 12:37 ŞİMDİ KORKMUŞLAR!.... NEDEN?........SARAY NMASRAFLARI KISILSIN!............... HALKIN KARNI DOYSUN!......

    CEVAP YAZ 3 13

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro