Mehmet Barlas'tan Can Dündar ve Cemaat bombaları

Sabah başyazarı Mehmet Barlas kelimenin tam anlamıyla şaşırtan yorumlar yaptı! "Türkiye Paralel ile mücadelede yanlış yapıyor!" diyen Barlas, Aydın Doğan için ise "terör örgütüne yataklık etmesi olacak şey değil" dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Mehmet Barlas'tan Can Dündar ve Cemaat bombaları haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • dombıra 27 Nisan 2016 18:06 önceden paralel yapıyı fark etmiş ama destek vermiş sonra 28 şubatın paşalarına sinirlenmiş. aydın doğan'nın mal varlığı 3 katına çıkmış 28 şubatta peki akp döneminde kimlerin mal varlığı 500 katına çıkmış barlas oldum olası sever iktidardan yana olmayı hem nalına hem mıhına uygundur.

    CEVAP YAZ 0 1
  • okuma okutma.. 26 Nisan 2016 08:51 Yağmur nereye yağarsa tarlasını oraya taşıyan bi tip..YArın bigün mhp başa geçse ortadoğu da yazmaya başlar bu.

    CEVAP YAZ 1 1
  • Misafir 25 Nisan 2016 09:59 barlas her dönem iktidarla dost bunu değiştirmiyor, boş konuşuyor.

    CEVAP YAZ 0 0
  • x 22 Nisan 2016 17:51 dostum askerlr bana zulmetti diyon ergenekona kumpas diyon arkadas nebiçim adalarsınız dünya mefaatı icin karekterinizi satmayın üc tane barlas yandas kanallarla miiletin paralarini sögüclemeyin ölüm var

    CEVAP YAZ 2 1
  • misafir 22 Nisan 2016 07:42 satılık kalemlerin şöhreti ancak kendi etrafını aydınlatır

    CEVAP YAZ 0 1
  • YILDIRIM SÖĞÜT 19 Nisan 2016 22:43 Her devrin yalakası.Geceleri nasıl uyuyor acaba.Gelmişin 80 yaşına bırak artık yalakalığı

    CEVAP YAZ 0 6
  • Misafir 20 Nisan 2016 11:21 süper bir analiz!, tüm yazılanlardan bu fikre mi ulaştın? kahvehane yorumları pirim yapar sanmayın artık, bu ülke ve insanı çok daha ileri bir noktada..

    0 0
  • 123 19 Nisan 2016 10:08 genc kurt aynan katiliyorum.ölüm yaklasmiski can dündarin yerinde olsam bende yayinlardim diyo cok yakinda hakkin rahmetine kavusur

    CEVAP YAZ 0 0
  • halkınm 18 Nisan 2016 11:08 dahaları var. altan kardeşler, ilnur cevik,f.koru ile diğerleri halk hepinızın hainlik muhbirlik icinde bir piyon olduğunuz kesin. sınırları zorlamak halkın icindeki kahramanlar ders verir.1955 yılın eylülü ders olmadımı.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Yusuf 17 Nisan 2016 22:32 Fetöcüler basmış burayı! Fetö destekçileri, Barlas'ı 28 şubattaki dik duruşundan biliriz. Fetö darbeciler karşısında Barlasın onda biri kadar delikanlı değildir. Fetö müslümanları her dönemde olduğu gibi 28 şubatta da satmıştır. FETÖ ÖRGÜTÜ YILLARDIR DİN KARŞITLARINA, DİNSİZLERE DEĞİL DE, DİNDARLARA TAKİYE YAPMIŞ. Son yaşananlar bu durumun resmidir.

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 15 Nisan 2016 12:01 İyi gazetecilikten bahsediliyor ama en iyi olması gereken yerlerdeki gazeteciler Harvard'ı Harward olarak yazıyor, dahi anlamındaki -de,da'yı ayrı yazmıyor vs.

    CEVAP YAZ 0 1
  • demedi deeyin 14 Nisan 2016 16:31 gözü topraga bakıyor istavrozu hazırlayın +++

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 14 Nisan 2016 16:17 Ne bombası olursa olsun şu bir gerçek ki iktidar ve güç, sahip olanları bozmuştur. Saffet ve samimiyetlerini zaman içinde bitirmiştir. İslam istişare ile iş yapın derken geldiğimiz nokta koşar adım tek adam yönetimine doğrudur. 85 Milyon (yurtdışı vatandaşlarla birlikte)un aklını kullanmak yerine, bir kişiyi takip etmeye çalışmak gerçekten büyük bir talihsizlik. Bunu Erdoğan'dan maaş alarak Barlasgiller söylemeyecek tabii. Ancak cemaatler de çoğu itibariyle devleti hortumlar hale geldiği için onlardan da aykırı bir fikir çıkmaz oldu. Yanlışa yanlış denemediği için yangın iyice söndürülemez olduktan sonra fark edilecek. O zaman da çok geçmiş olacak.

    CEVAP YAZ 1 3
  • EFENDİ 14 Nisan 2016 15:06 ÜST AKIL der ki; KRALIN KULAĞINA FISILDAYAN KRALDAN GÜÇLÜDÜR!

    CEVAP YAZ 0 1
  • yaşar usluer 14 Nisan 2016 14:04 ARKADAŞLAR, HER DEVRİN ADAMI M. BARLAS’IN YAZILARINI OKUMAK ZAMAN İSRAFIDIR. AMA 30 EYLÜL 2000’DE YENİ ŞAFAK’TA 20 GÜN SÜREYLE “Hocaefendi Sendromu” YAZILARI İLE DAHA SONRA “Sosyo politik bir gerçek olarak hocaefendi sendromu” KİTABINDA YAZDIKLARIYLA ŞİMDİ SÖYLEDİKLERİNİN NE KADAR TERS OLDUĞUNU GÖRECEKSİNİZ. BUNLARI OKUMAK ZAMAN ALIRSA SONER YALÇIN’IN 5 MAYIS 2015 TARİHLİ SÖZCÜ’DEKİ YAZISINI OKUYUNUZ. GERÇEKLERİ GÖRÜNÜZ!?

    CEVAP YAZ 4 5
  • BOP 14 Nisan 2016 13:51 Sn. Barlas, NİÇİN ailece her fırsatta, BAŞKANLIK SİSTEMİ reklamı yapıyorsunuz? Niçin Haziran seçimlerini ağzınıza almıyorsunuz..Millet o zaman Başkanlık Sistemini istemediğini belli etmişti.

    CEVAP YAZ 1 4
  • TAKİYE 14 Nisan 2016 13:47 "TAYYİP'İN YERİNDE OLSAM...bu kişiye hiç güvenmezdim.

    CEVAP YAZ 0 4
  • Semih 14 Nisan 2016 12:30 Barlas büyük ve bilgili bir gazeteci. Ama olayları okumada her zaman bu bilgi birikimini maalesef gösteremiyor. Özal döneminden beri yazılarını takip ederim. Çözümlemelerine dikkat ederim. Son yıllarda iş çıkar gazeteciliğine dönüşüyor. Bu sadece sayın barlas ın değil bir çok gazetecinin sorunu. Gazetecilik hem yazarlık hemde patronluk olarak yeniden ele alınmalı.

    CEVAP YAZ 1 3
  • Misafir 14 Nisan 2016 10:58 HER DEVRIN ADAMI DENILINCE AKLA MEHMET BARLAS GELIR BIR NUMARALI ÖZLACI IDI SIKI BIR DEMIRELCIYDI KENAN PASA COK YASA DERDI CILLERE BACIM DERDI KIM IKTIDARDAYSA ÖNCE MEHMET BARLAS OMUZLARA ALIR EN ÖNDE YER ALIR YANI KRALDAN COK KRALCI HAYATI HALKA DOGRULARI ANLATMAK YERINE HEP HALKIN DUYMAK ISTGINI SÖYLEMEKLE GECTI HIC BIR ZAMAN BIR NAZIM BIR AZIZ NESIN BIR BEKIR COSKUN OLAMAYACAK

    CEVAP YAZ 0 3
  • MİM MİM 14 Nisan 2016 10:36 BARLAS'I 45 YILDIR TAKİP EDERİM.İLKELİ BİR GAZETECİ. NE YAZIKKİ ERDOĞAN YANLISI BU DÜZEYDE GAZETECİ YOK GİBİ; İNGİLİZCE, RUSÇA, ARAPÇA, FARSÇA BİLMEK GEREK, DİYOR. ALLAH AŞKINA YAZAN, TV'YE ÇIKAN ERDOĞAN YANLISI GAZETECİLERİN KAÇININ DİLİ VAR, KAÇI TARİH BİLİYOR, EKONOMİPOLİTİK BİLİYOR. KAHVEDE KONUŞULANLARI TV'DE TEKRARLAYAN GAZETECİ MÜSFETTELERİ. SADECE MEŞHUR OLMAK, GAZETECİLİĞİN MADDİ İMKANLARINA SAHİP OLMAK.ALLAHTAN SONRADAN KATILAN GENÇLERDEN MELİH ALTINOK, CEREN KENAR, YILDIRAY OĞUR, CEM KÜÇÜK GİBİLER VAR DA BU CENAHIN DAHA İYİ OLACAĞINA İNANCIM ARTIYOR.

    CEVAP YAZ 5 2
  • Çukurova 14 Nisan 2016 09:31 Sayın Mehmet Barlas, Tarım Bakanlığı merkez ve taşra teşkilatlarına gidip personelle görüşün lütfen. Paralel yapı ile mücadele edilmişmi edilmemiş mi sorun lütfen. 17 Aralıktan sonra ne değişmiş? Bu işler sıcağı sıcağına bitirilmeliydi. Şimdi ortada bir tane cemaatçi kalmadı(inanırsanız)!!. Cemaatin müdürleri ise çoktaaann başka popüler tarikatlara kaydılar ve gizleniyorlar.. Benim görüşüm; Paralel yapıyla Tarım Bakanlığında mücadele edilmediki mücadele yöntemi yanlış olsun.

    CEVAP YAZ 1 2
  • vehbi 14 Nisan 2016 00:21 kişi alemi kendi gibi bilirmiş....

    CEVAP YAZ 0 5
  • zarrab 13 Nisan 2016 23:16 adam yetmişine gelmiş Hakk'ı bulamamış...yazık..

    CEVAP YAZ 4 24
  • kenan ışık 13 Nisan 2016 21:43 Aptalca, bu adam gazeteci ise ben Aristo'yum.

    CEVAP YAZ 3 47
  • Misafir 13 Nisan 2016 21:07 Omurgasız beş para etmezsin

    CEVAP YAZ 1 26
  • Misafir 13 Nisan 2016 19:32 Insan Firsat icin ,yaranmak icin her konustugu veya gorustugunun agzindan konusuyorsa bu karekter eksikliginin bir gostergesidir..ben bu beyfendide onu sezinledim..sanki her doneme ayak uydurup cikarlarini daima koruyan bir karakter tipi yani...

    CEVAP YAZ 4 48

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro