Medine'de bir Allah dostu

Bundan bir kaç ay öncesinde, bir ay kadar bir müddet Medine-i Münevvere'de kalmıştım.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Medine'de bir Allah dostu yazısına yorum yapın

tw gp fb rs yukarıdaki hesaplarınızdan biri ile yorum yapabilirsiniz adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR7 YORUM
  • Misafir 28 Haziran 2016 15:26 Allah sizden razı olsun çok güzel şeyler paylaşıyorsunuz

    CEVAP YAZ 1 3
  • Misafir 28 Haziran 2016 13:10 Adam gibi anlatsan ya? Bu da nedir böyle? Ayrıca adam yaşarken köle, öldükten sonra da hazreti olmuş, sağlığında görememiş zavallı.

    CEVAP YAZ 13 2
  • Misafir 28 Haziran 2016 12:09 Anlatılanlar güzel olsa da Türkçe dil bilgisi kurallarını bile tam olarak bilmediği, düşüncelereini ortaokul çocuklarının anlattığı basit ve yetersiz cümlelerle açıklayabildiği yazısından açıkça anlaşılan birisine köşe yazısı yazdırmak din istismarının son noktası olsa gerek. İnsanlar nasihata ihtiyaç duymuyor. İslamı gerçekten yaşayan çalmayan, yetim hakkı yemeyen, dünyaya tenezzül etmeyen gerçek müslümanlar görmek istiyor. Bunun haricinde söylenenler boş laf.

    CEVAP YAZ 11 3
  • Misafir 28 Haziran 2016 11:06 bilal bir köleydi ve köle de tırnak ucuyla dahi kapıyı çalamazdı din taciri yobazlar... köleliği kaldırmayan bir din neyi savunur ki

    CEVAP YAZ 10 4
  • VICTOR 28 Haziran 2016 10:02 İşi çözdüler.. Din tacirliğinde para var.. Babaları ve ağabeylerinin izinde yol almaya devam.. Gelsin paracıklar.. Ne de olsa dünyada mekan, ahirette iman..

    CEVAP YAZ 17 3
  • eyfel hoca 28 Haziran 2016 09:54 din para ile pazarlanmaya başladığına göre kıyamet yakındır .. babası yetip artıyordu birde bu yavrusu mu çıktı , ikisi fazla gelir bu ülkeye birini arap ülkelerine göndermek lazım bunların ,bu arada yazısını okumadım ama kesin saçma sapan yalan dolan hadislerdir.

    CEVAP YAZ 14 2
  • Misafir 28 Haziran 2016 09:36 Din allah namaz kuran muhammed ve SOYGUNLAR!______________ Çevre Bakanı Bayraktar, "Gidebilirler mi" tartışmaları sürerken ABD’ye gitti. Bayraktar dönüşünde, "Bir işim için Amerika’ya gittim ve hiçbir şey olmadan döndüm. Savcı Bharara, mahkemeye 91 kişilik bir isim listesi verdi. Ben o listede yokum" diyerek diğer üç bakandan kendisini ayırdı.

    CEVAP YAZ 15 3
REKLAM
REKLAM
REKLAM
Dilediğiniz platformdan Bizi izlemeye devam edin! tw gp fb rs
REKLAM
REKLAM

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2017 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro