SON DAKİKA

Medeniyet dediğin

Kurban medeniyettir. Komşusu aç yatarken, tok yatmamaktır. Paylaşmak, gönül almaktır; infaktır.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Medeniyet dediğin yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR3 YORUM
  • ecemnur 02 Eylül 2018 15:39 Gezegenler ve yörüngeleri taaa 2500 yıl önce Arkaik Yunan döneminde biliniyordu.Aristo evreni Arichtartus'un güneş merkezli evren modeli,Anaksimandros'un Dünyanın boşlukta asılı durduğunu söylemesi ve Eratostenes'in M.Ö 150 de dünyanın çevresini bü günküne yakın ölçmesi Güneş ve Dünya arasındaki mesafeyi bugünküne çok yakın hesaplaması İslamdan da Hristiyanlıktan da çook öncedir.Hristiyanlığın yükselmeye başlamasıyla bu medeniyet çökmüştür.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 22 Ağustos 2018 11:49 Batinin medeniyetini inkar mi edeceksin?Adamlar medeni yalan mi?Biz ne yapiyoruz din tacirligi ile bir yerlere gelecegimizi dusunuyoruz,her Allah in gunu cinayet,siddet,tecavuz,uretim yok,bilime,ilime,sanata,felsefeye saygi yok,bunlarin hangisi yalan?Gercekleri gormedikce ders cikaramayiz,yalandan boyama sozlerle olmuyor medeniyet.

    CEVAP YAZ 0 12
  • Misafir 20 Ağustos 2018 17:35 Ensar Kalpli mi???Aman agzindan yel alsin biz ensar kaalpli degiliz,bizi ensara bulastirma!Suanda Avrupa nin ve Amerika nin yuz yil gerisinde bir zihniyette yasiyorsak bunun tek sebebi Ataturk un izinden gitmedigimiz icindir,Turklugu Arapliga tercih ettigimiz icindir.Arap olmayi arap gelenekleri Muslumanlik sandigimiz icindir.Hele simdi daha da geri gidiyoruz Allah yardim etsin diyecegim o da imkansiz cunku Ataturk u bir kereligine gonderdi.

    CEVAP YAZ 0 33

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro