Meclis'te bu kez tutanak krizi çıktı!

AK Parti ve MHP'nin mutabakatıyla Meclis'e getirilen yeni anayasa teklifinin genel kuruldaki görüşmeleri sürüyor. Teklifin 3. maddesi görüşülürken, bu kez de başkanlık divanında tutanak krizi yaşandı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Meclis'te bu kez tutanak krizi çıktı! haberine yorum yapın

tw gp fb rs yukarıdaki hesaplarınızdan biri ile yorum yapabilirsiniz adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR23 YORUM
  • Oldu canım 12 Ocak 2017 13:38 İddia mı?Ne iddiası? Apaçık kamerlara çekildi.Üç vekil bir kabinde görüntülendi,renkli zarflarla işaretleşildi,(tabi yandaş medya bunu göstermedi)'en son sağlık bakanı hile yapıtığını kabul ve itiraf etti, ne iddiası?

    CEVAP YAZ 0 0
  • Akıl fikir 12 Ocak 2017 13:35 Adalet bakanının da olduğu bir mecliste tüm Akpli vekillerce hile ile oy kullanılıyor seçim yapılıyor.Sağlık bakanı alenen 'evet hile yapıyorum sana mı soracam' diyor.adaletten,özgürlüklerden bahsedenler çevirdikleri hileli işler grünmesin diye TV yayınını kapatıyor ama aşağıda birileri hala 'cehape bıdı bıdı' diye sayıklıyor.Beyninizi mi düşürdünüz arkadaşlar?

    CEVAP YAZ 0 0
  • Türk de biziz Kürt de biziz kime ne!? 12 Ocak 2017 12:42 Abdestlerinden emin olmadıkları için namazlarından şüphe duyarak açıktan oy kullananların Feto'cu oldukları kanaatindeyim.

    CEVAP YAZ 0 0
  • AZER 12 Ocak 2017 10:18 TÜRKİYEDE CHP KAPATILMADAN KARIŞIKLIKLAR BİTMEEEZ

    CEVAP YAZ 1 0
  • oflu 11 Ocak 2017 22:02 yahu birgünde düzgün iş yapın yani hile ile bu işler yürümez allahtan korkun

    CEVAP YAZ 1 7
  • vatandaş 11 Ocak 2017 20:25 mecliste hile yapılmış yuh olsun

    CEVAP YAZ 1 9
  • Türk de biziz Kürt de biziz kime ne!? 11 Ocak 2017 19:51 TBMM başkan vekili Anayasa ihlali yapanlara müdahale etmesi gerekirken tutanağa işleyeni engellemiştir.

    CEVAP YAZ 2 15
  • Ne adalet ne kalkınma breh breh 12 Ocak 2017 09:31 Hile yaptıkları gün gibi açık ama hiiiç oralı değiller.Hile hurda ile oylama yapılıyor bir kabine 3 Akpli vekil giriyor hatta yaptıkları usulsüzlük görüntülenmesin diye kabinin önüne diziliyorlar sonra itiraz edilince de kavga çıkarıyorlar.Her seçimde nasıl tek başlarına kazandıkları belli oldu.

    CEVAP YAZ 1 3
  • haldun 12 Ocak 2017 00:53 hile sahtekarlık chp nin işidir...

    CEVAP YAZ 4 1
  • Misafir 11 Ocak 2017 19:20 FLASH_________________________ Trump ilk Basın toplasına Basına Saldırıyla başladı...........

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 11 Ocak 2017 20:11 FLASH!_________ TRUMP CNN'i soru sordurmadı BBC'ye cevap vermedi!........... ITN'i konuşturmadı

    CEVAP YAZ 0 1
  • yurtsever 11 Ocak 2017 21:00 hey chp her yerini yırtsın dıursun oy sayısı olarak gucun yetmeyince işi hep zoramı süreceksin, demokrasinin katilisin

    CEVAP YAZ 18 5
  • fikret boduroğlu 12 Ocak 2017 10:04 anayasa değişikliği ile ,ülkenin ve toplumun altına dinamit döşeniyor.yeni darbelere hazır olalım.

    CEVAP YAZ 1 1
  • TRABZONLU !!!!!! 11 Ocak 2017 21:38 Yahu bu cehepe hep böyle zihniyet saglikli degil,ki madem öyle ciksin Baykal veya Kiliclaroglu Ahmet Necdet Sezer aday olsun ba$kanlik icin halk secmeyecekmi sececek ne yayagara cikariyorsunuz.Siz hep böylemi kalacaksiniz.

    CEVAP YAZ 11 4
  • salhor 11 Ocak 2017 23:40 HDP'den nefret ediyorum; çünkü apaçık dalâlette. Ama vallâhi CHP'ye olan nefretim ondan daha ileri. Çünkü HDP ipini koparmış. CHP ise Kervankıran yıldızının ta kendisi! Var mı? Var sanki. Ama yok. Yok! Var sanılışı, kervanların helâklik sebebi. Allah cezânı versin CHP!

    CEVAP YAZ 7 5
  • Misafir 11 Ocak 2017 20:15 Türkiye’den gitmek isteyenlerin sayısında artış olduğu biliniyor. ...Eğitimli Yabancı dil bilenler korkuyor........ mutsuz, huzursuz, sokakta kimse gülmüyor. Herkes DOLAR alıyor!...Kanada’ya göç etmek isteyenler kuyruğa girmiş durumda.

    CEVAP YAZ 4 5
  • Misafir 11 Ocak 2017 21:16 yurtsevermiş... ben senden çok daha fazla seviyorum vatanımı... ben vatanseverim... demokraside seçim kabinine bir kişi girer ve oylama gizli denildiyse gizli yapılır... senin demokrasin başka...

    CEVAP YAZ 1 10
  • Akıl fikir 12 Ocak 2017 09:35 Hala aşağıda 'Cehape' diye saçmalayanlar var.Usulsuz oylama yapılıyor.AkPartili vekiller hile yapıyoooor.Sağlık bakanı 'hile yapıyorum lan bi ititrazın mı var' diye açık açık bağırdı.Bahçeli kendi grubuna aba altından sopa gösteriyor birileri hala CeeHaaappee zihniyeti diye zırvalıyor.Siz ne içiyorsunuz abicim?

    CEVAP YAZ 5 1
  • Misafir 11 Ocak 2017 21:13 tarafsız ve bağımsız mahkeme...

    CEVAP YAZ 0 3
  • millet 11 Ocak 2017 21:22 kadına şiddet uygulayanlara yazıklar olsun

    CEVAP YAZ 0 5
  • Misafir 11 Ocak 2017 20:26 Meclisin içi içindeki hayırlarından çok zararları ile dolu olan vekillerin rezillikleri ve kepazelikleri ile doldu taştı bunlar ancak kavga edip cır cır konuşmaktan başka hiç bir şeye yaramıyorlar ancak çeneyle işi götürenler toplasan hepsini bir adam etmez, vekil diyorum milletin vekili demek gerekmez bunlara, bu oylama kapalı yapılması lazım lakin birileri göstere göstere birilerinin gözüne soka soka oylarını gösteriyorlar kendilerini kime karşı ispat etme peşinde bu milletemi yoksa baştaki kişileremi, neymiş ben fetöcü değilim bunun ispatıymış ve bunu göstermek bunun ölçüsümü olmuş bu bunun göstergesi olamaz ancak bu bunun artistliği olur, kendi içlerinde birbirlerine ispata geçmişler gerçek bir milletvekili ancak millete çalışır bunlar ne böyle bu milletin seçtiği tiplere bak utanç tablosu rezillik bu millet bunların hepsini sandıkta yerin dibine gömmesi lazım dayatılan bu kişilerin hiç birini seçmek zorunda değil.

    CEVAP YAZ 0 1
  • misafir savar 11 Ocak 2017 20:34 bak misafir cok konuşuyorsun.......

    CEVAP YAZ 0 0
  • DELİMİNE 11 Ocak 2017 20:10 ALLAHIM BU NASIL İŞ, Hükümet adına pkk ile barışa kalkışan fetö..

    CEVAP YAZ 0 0
REKLAM
REKLAM
REKLAM
Dilediğiniz platformdan Bizi izlemeye devam edin! tw gp fb rs
REKLAM
REKLAM

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2017 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro