Meclis lokantası fena karıştı! Danışmana dayak...

AK Parti Ankara Milletvekili Nevzat Ceylan'ın danışmanı M.C., Meclis'teki lokantada yer yüzünden çıkan tartışmada tekme- tokat saldırıya uğradı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Meclis lokantası fena karıştı! Danışmana dayak... haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR11 YORUM
  • Misafir 27 Şubat 2018 22:39 AKP en yukarıdakini tokatlıyor,buna karşılık olarak da MHP aşağıdakini tokatlıyor...1-1 berabere!

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 27 Şubat 2018 18:28 milli çete ittifakı normal

    CEVAP YAZ 3 8
  • ADAM OLUN ADAM 27 Şubat 2018 18:02 MİLLET VEKİLİ OLMUŞLAR ADAM OLAMAMIŞLAR.NE BU BÖYLE.

    CEVAP YAZ 0 5
  • aki 27 Şubat 2018 17:58 millet gözünde şu an MHP daha etkin Erdoğanı çık akp boşbeleş rantçı fırsatçı sahte dinci dolu, Erdoğan olmasın akp baraj altı kalır

    CEVAP YAZ 2 5
  • misaffffir 27 Şubat 2018 17:51 bu halkın parası ile sizlere vergi ödeyen bu milletin yiyemediği yemeği yemek için bile bir birlerinizi yemeye başladınız.inşallah bu olayların sonu gelmez.zehir olsun vucudunuza yapışsın

    CEVAP YAZ 0 10
  • 😅 27 Şubat 2018 17:46 TAM CUMBUS.BAHCELI???

    CEVAP YAZ 0 5
  • Misafir 27 Şubat 2018 17:45 Ben demedim mi kurtla kuzu yan yana durmaz.

    CEVAP YAZ 0 5
  • Misafir 27 Şubat 2018 17:42 Yiyin birbirinizi beter olun gulyabaniler meclisi

    CEVAP YAZ 0 5
  • ar 27 Şubat 2018 17:38 ülkeye ne mesaj verdiler bi düşünseler ya...

    CEVAP YAZ 0 6
  • asker 27 Şubat 2018 17:26 Birileri bubeleş yaşayanlara söylesin.Yemek yiyeceksiniz bir birinizi değil.

    CEVAP YAZ 0 8
  • has 27 Şubat 2018 17:18 ee tabii meclis fakir!!! vekillerimize çok pahalı!!! olduğundan yer kavgası gayet doğal

    CEVAP YAZ 0 7

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro