Meclis Başkanı kim oldu? İşte TBMM oylama sonuçları

Yeni Meclis Başkanı kim oldu sorusu yanıt buldu. TBMM Başkanı üçüncü tur oylama sonuçları ile seçildi. Meclis Başkanı İsmail Kahraman oldu. Peki İsmail Kahraman kimdir, rakipleri Zekeriya Temizel, Selma Irmak, Yusuf Halaçoğlu, Celal Adan kim?

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Meclis Başkanı kim oldu? İşte TBMM oylama sonuçları haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR24 YORUM
  • Misafir 22 Kasım 2017 00:20 allah aşkına laz lardan başka vekil yokmu tüm bakanlar laz

    CEVAP YAZ 0 0
  • olmadı.........???? 21 Kasım 2017 18:51 Atatürkçülük açılımı da böylece sona erdi,artık mış gibi de yapılamaz.Laikliğe ve Atatürke karşı bir kişilik.halaa TBMM başkanı.

    CEVAP YAZ 0 2
  • acaba 21 Kasım 2017 16:50 Atatürk resmine gerek yok diyerek TBMM den indiren,Laikliği ana yasadan kaldıracağız diyen eski başkan yine seçildi.yeri geldiğinde ''Anayasa Mahkemesinin Kararını tanımıyorum'' diyen Atatürkçü cumhurbaşkanımız bu hadiseye müdahale etmedi nedense.Atatürkün kurduğu meclise böyle bir başkan.

    CEVAP YAZ 0 2
  • ataş 21 Kasım 2017 08:54 Neden genç ve dinamik birileri bu makamlara getirilmiyor hep böyle yaşlı kişiler getiriliyor anlamıyorum. Artık genç birilerini görmek istiyorum makamlarda.

    CEVAP YAZ 5 5
  • Misafir 21 Kasım 2017 03:34 Atatürk'e dil uzatan bu şeref ar namus yoksununu barındıran da en az onun kadar ağır ithamla yargılanmalıdır. Utanmadan hala bu ülkede nefes alabiliyor.

    CEVAP YAZ 10 7
  • Misafir 20 Kasım 2017 22:39 bence yanlış yaptılar genç biri olsa çok iyi olurdu

    CEVAP YAZ 10 6
  • Misafir 20 Kasım 2017 22:39 hani gençlere iş verin meclis başkanı genç biri olsa çok iyi olurdu

    CEVAP YAZ 10 7
  • Yücel güleç 20 Kasım 2017 21:09 Recep tayyip erdoğan etrafında kümelenen milletim ümmetim sağolun.ülkemle gurur duyuyorum sayenizde.seni yenicez amerika

    CEVAP YAZ 15 16
  • Misafir 20 Kasım 2017 20:18 AK Partiden 23 vekil oy vermemiş,

    CEVAP YAZ 15 7
  • Misafir 20 Kasım 2017 19:49 Yakışan iki adaydan biriydi Sn Kahraman. Hayırlı uğurlu olsun.

    CEVAP YAZ 16 15
  • M.D. Edepp. Edep... 20 Kasım 2017 19:44 Ya Rab... beni ve neslimi bunlarla beraber haşretme... Beni ve ailemi bunlardan hem dünyada hem de ahirette uzak kıl...

    CEVAP YAZ 20 10
  • Adalet 20 Kasım 2017 19:15 Milletvekilli seçilme yaşı 18 meclis başkanı 76. Hayırlı olsun Türkiyem. Durmak yok. İleri

    CEVAP YAZ 20 25
  • Misafir 20 Kasım 2017 18:35 Metal yorgunu olmayan 77 yaşında Atatürksever bir Başkan seçilmiş oldu.İYİ Parti adayı 7 oy almış demek ki 2 vekil daha geçecek bu partiye

    CEVAP YAZ 25 17
  • 🌑 🌑 20 Kasım 2017 18:29 🌑 🌑 Türkiye Gayrimeşru bir anayasa ile yönetilmektedir. Bu anayasa, mühürsüz anayasadır. Bu anayasa, bu milletin anayasası değildir; bu, bir partinin anayasasıdır 🌑

    CEVAP YAZ 26 14
  • Wqe 20 Kasım 2017 18:00 BENIM ANLAYAMADIGIM DEVLETIN 65 YASINI GECENI ODACILIK BILE YAPTIRMADIGI HALDE 76 YASINDA BIRINE MECLIS BASKANLIGI BASBAKANLIK YAPTIRMASI. KOR MANTIK HERHALDE.

    CEVAP YAZ 26 13
  • darbeli matkap 20 Kasım 2017 17:56 76 yaşında zaten iş bitmiş..daha ne diretiyorsunuz

    CEVAP YAZ 25 18
  • gençlik 20 Kasım 2017 17:28 ne yapsak bir türlü gençleşemiyoruz

    CEVAP YAZ 27 12
  • Misafir 20 Kasım 2017 17:15 Tyotra ya benzer oyunmuş.

    CEVAP YAZ 15 13
  • Misafir 20 Kasım 2017 16:20 ali aydar kardeşim 80 milyonun seçtiği milletvekillerinin değil 1 kişinin dediği oluyor buna ne dersin evet o devirler geçti şimdi tek kişinin kararı yeterli değilmi demokrasi anlayışın bumu senin.....

    CEVAP YAZ 34 21
  • Misafir 20 Kasım 2017 16:18 Atatürk düşmanını istemiyoruz....

    CEVAP YAZ 35 28
  • Misafir 20 Kasım 2017 15:52 BURHAN KUZU HOCAM NERDE AYIP ETTİNİZ HOCAYA BUGÜN MECLİSTE ADAYLARIN İÇİNDE OLMALIYDI YAKIŞIRDI HOCAMA

    CEVAP YAZ 37 10
  • Ali Haydar 20 Kasım 2017 15:34 Ahmet Korkut, Sen 80 milyon kişiyi mi temsil ediyorsun? 80 milyonu temsil eden vekiller seçimini yapıyor. Siz de çıkan sonuca hoşunuza gitse de gitmese de razı olacaksınız. Senin hoşuna gidecek olan, millet düşmanı insanlık düşmanı dinsiz kişiler olsa gerek. O devirler geçti dostum. İşine gelmiyorsa çeker gidersin bu vatandan.

    CEVAP YAZ 45 59
  • Misafir 20 Kasım 2017 17:19 bu vatan babandanmı kaldı sana hamşo

    1 0
  • Misafir 20 Kasım 2017 10:40 Ataturk dusmani bir insan nasil olurda ATATURK un Meclisinin basina gecer,bu nasil bir mantiktir?

    CEVAP YAZ 64 39
  • Misafir 20 Kasım 2017 15:45 :D Atatürk e saygımız sonsuz dur ama bırakın şu bakış açısını atatürkün meclisi mi olur ya meclis milletin meclisi dir millet temsil edilir :D bu arada meclis ilk 1921 de veya 1924 de kurulmamıştır. Birinci meşrutiyet ve ikinci meşrutiyet vardır şimdi aklı evvelin birisi çıksa birinci meşruiyetin ilanını yapan abdulhamitin meclisi dese ne kadar komik olursa bu tür bakışlarda o kadar komik olur yapmayın bence acizane :D:D:D

    3 0
  • Ahmet Korkut 20 Kasım 2017 08:51 secılecek aday belli.Iktıdar partısının adayı Ismaıl Kahraman.Meclıs Baskanlıgı yaptıgı donemde yaptıgı acıklamalarıyla ve davranıslarıyla tepkı alan Mılletın egemenlıgını degıl saltanat yanlısı görünen bu kişi en son meclıs Baskanı olması gereken kısıdır

    CEVAP YAZ 67 31

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro