Maymun suratlı!

Kimden mi bahsediyorum. Tabi ki CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'ndan. Hayır, hayır kendisine hakaret ettiğim falan yok. Nereden çıkardınız bunu?

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Maymun suratlı! yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Misafir 21 Temmuz 2018 10:15 ENVER PAŞA nın cesaretini ve yazdığı mektuplarını KÜÇÜMSYEN ARKADAŞ. Bi araştır öyle gir konuya. Kazım Karabekir’i öne sürüp ATATÜRK‘e HAKARET ETME... O Karabekir ki, “Terakki ve İttihat Cemiyeti, tarihimizin her zaman için iftihar edeceği bir teşekküldü. Onu sarsan, solduran; kendi tarihi adıyla İttihbat ve Terakki, fırkacılık hayatına atılması ve kendi kendini aşındırması olmuştur...” diye övmüştür... Tarihine, geçmişine Hakaret Etmezsen devam et.

    CEVAP YAZ 2 0
  • Misafir 20 Temmuz 2018 20:43 Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın 24 Haziran gecesi yaptığı balkon konuşmasında iki koluna birden saat takması dikkat çekti. Hem sağ hem de sol kolunda saat olan Erdoğan, balkona çıkıp halkı selamlarken saatleri kameralara yansıdı. BİRİNİ ÇIKARDI İki kolunda da saat olduğunu fark eden Erdoğan, sağ kolundaki saati çıkarıp görevlilere verdikten sonra konuşmasına başladı.Bu bir gaftır ve insan olan gaf yapar İnsan olana bu gaffı örtmek gerekir.

    CEVAP YAZ 9 1
  • Misafir 20 Temmuz 2018 21:21 KILIÇDAROĞLU YAPSAYDI,OOF OF,NE LAFLAR Dİ Mİ?? YAZARIMIZ..

    0 2
  • Misafir 20 Temmuz 2018 20:27 CHP KÖKSÜZ Edebiyatı yapan eşhas..ENVER PAŞAnın devlet aşkını senin ne tartacak bilgin ne de vicdanın var. Mektuplarını oku da biraz vicdan sahibi ol.

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 20 Temmuz 2018 21:22 ADAM SARIKAMIŞTA BİR ALAYI YOK ETTİ İHTİRASI YÜZÜNDEN..AŞK MEKTUPLARINI NACİYE SULTANA YAZMIŞİONLARIMI OKUYALIM..MACERAPEREST...

    0 1
  • Misafir 20 Temmuz 2018 22:08 Yokluk halinde gelmiş bir devleti var etmek isteyen bir paşa Niyet hayr akibet hayr değilmiydi...Vurun ama vatan ve millet aşkını ailesini bırakıpta yeni bir oluşum için yüreği atan bir komutana fazla yükleniyorsunuz.Aynı yüklenmeyi bedelliler için de yapmanızı beklerdik.

    0 0
  • Öküz 20 Temmuz 2018 12:53 Hangi "kurbağa" suratlı... OHAL'e devam dedi!

    CEVAP YAZ 0 8
  • Misafir 20 Temmuz 2018 21:24 VE DE İLLEDE AF.MAFYA SALINACAK..

    0 0
  • MERTÇE 20 Temmuz 2018 12:26 Süleyman özışık izinden döndü Dini Cemaatlere saldırıya kaldığı yerden devam

    CEVAP YAZ 0 5
  • Misafir 20 Temmuz 2018 21:30 ADNAN SARMADI GALİBAĞA CHP YE BAĞLAMANIN YOLLARINI ARIYORDUR.

    0 0
  • Misafir 20 Temmuz 2018 10:53 CHP nin kökü çürük diyen yorumcu yazdıklarına ve köküne bir kez daha bak! Öyle yaz kökü M.K.ATATÜRK olan GEÇMİŞİNE. UTANMAZLIĞIN BÖYLESİNİ ALLAH'A HAVALE EDİYOR. Daha ileri giderse de Adalate...

    CEVAP YAZ 4 3
  • Misafir 20 Temmuz 2018 11:22 Recep Tayyip Erdoğan'ın meydanlarda defalarca söylediği söz ""CHP'nin kökü bereketsizdir"" Mahkemeye verme işine Cumhurbaşkanından başla :)

    2 5
  • Misafir 20 Temmuz 2018 11:24 Siz vatandaşa her türlü hakaret ederken gayet normal ama parti eleştirince ayağa kalk. İlginç ! Asıl olan insanlar ve Vatandır parti değil. Kendini boşa yoruyorsun.

    1 5
  • Misafir 20 Temmuz 2018 21:30 KÖKTEN ANLADIKLARI DA OLSA BARİ..

    0 0
  • clasmen 20 Temmuz 2018 10:28 O yazdıkların iltifat kabul etsin daha ağırlarını hakediyor..

    CEVAP YAZ 14 3
  • Yazdığız ve uslubunuz yakışmıyor. 20 Temmuz 2018 10:13 Sayın yazar kişilerle uğraşmayı bırakın! Yorum bölümü olan fakat yorum yapılamayan gazetenin köşesinde yine çakmışsınız sayın KK ya.GAF İnsan içindir.Kendisi gafı savunmadıkça unutmamız, yüzüne vurmamamız gerekmez mi? Ya sayın Erdoğan'ın Oğullarıma HELAL ekmek yedirmedim gibi gaflarını nereye koyacaksınız! “Başkalarının Kusurlarını Örtmede Gece Gibi Ol.” Diyor Mevlana ...

    CEVAP YAZ 1 10
  • Misafir 20 Temmuz 2018 10:31 İşinize gelince Mevlana, işinize gelmeyince Mustafa Kemal. Oh ne ala dünya. KK ya gösterdiğiniz müsahama ve hoşgörünün milyonda birini Recep Tayyip Erdoğan'a gösterdinizmi ?

    1 7
  • Misafir 20 Temmuz 2018 10:32 KK nın Recep tayyip Erdoğan ve oy verenleri hayvan olarak çizilen karikatürü yayma hıyanetine ne diyorsun ?

    11 6
  • Misafir 20 Temmuz 2018 10:41 Mevlananın bu sözünü sen önce kendine uygula. Vaaz vermesi kolaydır, uygulama zordur...

    1 7
  • Misafir 20 Temmuz 2018 10:59 Hepimizin başına gelebilecek şeyleri öne çıkarmak kişilerle uğraşmak insana yakışmaz.BİLEREK VE ISRARLA Yapılanlar hariç. İnsanlık ve dindarlık öldü mü!

    2 2
  • Misafir 20 Temmuz 2018 21:33 DEMEK GAF OLARAK GÖRMEMİŞ....Mİ ACABAĞA!!!..

    0 0
  • misafir 19 Temmuz 2018 21:55 helal... 26 milyon kişinin derdine tercüman olmuş

    CEVAP YAZ 5 33
  • Misafir 19 Temmuz 2018 23:07 Sayın misafir 21,56 Haşhaş almışsınız ki Sayın KK nın 2,4 milyar açıkla devrettiği SGK nın bugünkü açığının 84,14 milyara ulaştığının sıkıntısını farkedemiyorsunuz. Ayılınca yazın cevabınızı hikaye anlatmayı ve hakareti bırakın

    12 3
  • Misafir 19 Temmuz 2018 20:08 CHP kökü çürük diyen yorumcu kendi köküne baktın mı!

    CEVAP YAZ 3 3
  • Misafir 20 Temmuz 2018 07:57 baktık, o yüzden cehepeninki çürük dedik ya.

    3 6
  • Misafir 20 Temmuz 2018 10:23 Fetö ve CIA nın kurduğu partiye oy verenler CHP ye çemkiriyor ne acaip.

    4 2
  • Misafir 20 Temmuz 2018 10:35 chp nin köküde çürük, köküde berektsiz. İnanmıyorsan İttihat ve Terakki partisini bir araştır,bak.. İşine gelmez ama ben yinede bi umut söylüyorum... Not:chp nin yazdığı inkılap tarihi kitaplarından araştırmazsın diye iyimser düşünüyorum. Başlangıç için cesaretin varsa Kazım Karabekirin kitaplarına bi bak..

    0 3
  • Misafir 19 Temmuz 2018 19:18 BAKALE KOÇUM 19 Temmuz 2018 11:33 E BAK KOÇUM: 2017 yılında Bütçeden; · 51.767.000.000 TL “devlet katkısı” adı altında, · 7.970.000.000 TL “ek ödeme transferi” adı altında, toplam da 59.737.000.000 TL almış olmasına rağmen faaliyetleri sonunda gelir ve gider dengesini 59.737.000.000 TL’lik bu muazzam bütçe katkısına rağmen sağlayamamış ve maalesef 24.406.000.000 TL (ki 80 milyonluk nufusa göre kişi başına 1.052 TL) zarar etmiş ve bu zararını da bütçeden (hepimizin cebinden) alarak 2017 yılında toplamda 84.143.000.000 TL zarar etmiştir.GEÇMİŞTE BU ZARAR: GELİR 8.575.831 GİDER - 10.987.036= ZARAR -2.411.206 İDİ.YAZ BAKEM ŞİMDİ OGÜNKÜ/BUGÜNKÜ ŞARTLAR HİKAYENİ. BUNDAN SONRA DENETİM DE YOK.

    CEVAP YAZ 21 4
  • Misafir 19 Temmuz 2018 21:56 hiç okunmayacak bu yorumu yazarken hiç üşenmemiş hayret. ne içiyor acaba haşhaş falan mı?

    1 13
  • Misafir 19 Temmuz 2018 19:07 BAKELE diye yazan Misafir 19 Temmuz 2018 11:33 arkadaşa: Sgk Gelir-Gider Dengesi o gün de % 78 negatif bugünde % 78 negatif hastane sayısı gibi ogünkü/bugünkü şartlar kelime oyununa girme dünkü şartlara göre 10 negatif bugün 100 olmuş hesaplar sgk sitesinde bak hesap et bizi aydınlat. Bu son şansın zira birdaha denetim yok. zararlar fahiş olcek. rakamlar olmayacak ki hesap sorasın..

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 19 Temmuz 2018 23:25 bu gelir gider dengesini bozan 92 ydi galiba erken emeklilik diye 40 yaşında milleti zorla emekli eden çillerdir bugünlerde sizin yanınzda dolaşmakta 98-99 tam hatırlamıyorum yine erbakan çıktı bu seferde süper zam yaptı emekllere buseferde para yetmez oldu buda erbakanın işi oda sizin ağabeyiniz oğlunuda yanıza almaya çalışmaktasınız ..yanii kk kötü olab,l,r umrum değil lakin en kötüsü çiller ve erbakan iktidarı idi bunlarda sizin adamlarınız kii bu durumda belli etmektekii sizin yönetimleriniz destekledikleriniz destekçileriniz ülkeyi ssk yı batırmış akp ci..

    0 0
  • hursit dilaver 19 Temmuz 2018 16:31 bizim mahalleye yapılan her hakaret meşrudur bu CHPlilere göre.malum makarnacı,göbek kaşıyan tayfasıyız.ama siz CHPye ya da bir CHP türevine bir laf edin.BAŞTA BİZİM MAHALLE MEDYASI OLMAK ÜZERE TEPEMİZE ÇULLANIRLAR.hemen bu CHPlileri korumaya alırlar ki,deli olursunuz.neymiş.hak,hukukmuş.medya etiği imiş.ulan sevsinler sizin medya etiğinizi be.yarın bir CHP iktidarında,bunların yanına değil,arka sokaklarına bile takla ata ata geleceksiniz.gürsel tekini unuttunuz di mi,7 haziranda öpülecektiniz.aaah saftirik, görmemiş medyam benim.iyi ki, süleyman bey gibiler var.

    CEVAP YAZ 12 82
  • Misafir 19 Temmuz 2018 19:27 aynen bunlar dediğin gibiler kardeş yahudi adamı dövermiş imdat beni dövüyolar diye bağırırmış

    0 22
  • astr 19 Temmuz 2018 15:28 Sayın ışık, duygulara tercüman olmuşsun...

    CEVAP YAZ 7 24
  • Yılmaz Sözeri 19 Temmuz 2018 15:24 suleyman Ozısık tamam 16 senedır ısın gucun muhalefetı ve lıderını elestırmek.Onlar ıktıdar ya ulkeyı yonetıyor ya.Isınıze geldımı muhalefete bu ıktıdarın hıcmı yaptıgı ıyı sey yok dıyorsunuz:Bızde muhalıf vatandas olarak soralım 16 senedır bu ıktıdarın ve lıderının hıcmı yanlısı hatası yok bır kez bıle surda hata yaptınız demedın.Elestırmedın ıktıdarın basın sozcusu gıbısın..Bıraz tarafsız objektıf olun be arkadas Muhalefete soylenmeyın esas at gozluguyle bakan sızlersınız.

    CEVAP YAZ 38 15
  • Misafir 19 Temmuz 2018 17:13 yanlışı doğrusunun yanında devede kulak bardağın dolu tarafına bak sen CHP kökü çürük 1000/1 doğru yok heybesinde geç o işi geç

    5 33
  • Misafir 19 Temmuz 2018 15:24 sen hiç aynaya bakmazmısın küsmüsün aynalarla

    CEVAP YAZ 26 16
  • Misafir 19 Temmuz 2018 15:22 isabet olmuş eksiği var

    CEVAP YAZ 2 6
  • Misafir 19 Temmuz 2018 14:13 gazetecimisin ,siyasetçimisin karar ver.

    CEVAP YAZ 37 25
  • taha 19 Temmuz 2018 14:09 sana helal olsun,sayın cumhurbaşkanı kendini savunamıyordu sen savundun,kralcılık böyle bir şey olsa gerek

    CEVAP YAZ 42 13
  • adam yalan söylemiyorr 19 Temmuz 2018 13:39 man adasında para trafiği var.cumhurbaşkanıda söyledi gitmedi geldi dedi.Para gelmiş neden gelmiş akrabaları hangi işleri yapmış da gelmiş.Adam yalan söylemiyor.

    CEVAP YAZ 10 15
  • ahmed 19 Temmuz 2018 13:01 asıl bomba kk nin face den kendine kemal ismini ayrık yazmışlar diye 5 kişiyi mahkemeye vermesi ile ortaya çıktı ey kemal efendi hani mizahtı bunlar bu dava ne o zaman

    CEVAP YAZ 4 16
  • Ali AY 19 Temmuz 2018 12:56 Yaptığı mizah değil elbette.Size de hiç yakışmamış üstelik.

    CEVAP YAZ 5 12
  • mete71 19 Temmuz 2018 12:16 dört dörtlük yapıştırma olmuş işte gazetecilik bu helal olsun Süleyman bey.

    CEVAP YAZ 14 76
  • F.Güler 19 Temmuz 2018 12:14 Sabah "iste bu mizah" diye yazmistim. bazilari anlamak istemiyor galiba! Bu tabiiki mizah degil. Fakat mizah diye atilan hakaret twitt`lerinden dolayi yazdim. Yani herkes farkli bir dilden anliyor galiba?

    CEVAP YAZ 2 0
  • Misafir 19 Temmuz 2018 12:06 4)akıl kira ile değil.parayla da değil.aklı olan düşünür, olmayan,bari aklım ermiyor ben karışmamayım ,demesi gerekir.aklıselimlere başarılar,saygılar.

    CEVAP YAZ 1 4

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro