Marketlerdeki etiketlerde indirim oyunu

Döviz kuru artışını bahane ederek fahiş oranlarda zam yapan marketler, tepkiler ve hükümetin kestiği cezalarla strateji değiştirdi. Marketler şimdi de etiketlerle sahte indirim kampanyaları yapmaya başladı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Marketlerdeki etiketlerde indirim oyunu haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR7 YORUM
  • Misafir 12 Eylül 2018 10:31 Bu tür marketleri DEŞİFRE EDİN Vatandaş bilsin ona göre alış-veriş yapsın. İsim isim açıklayın, bizde bilelim tavrımızı koyalım, vatandaş olarak o marketlere o ürünlere boykot uygulayalım.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Mısafir 12 Eylül 2018 09:55 Türkiyenin bütün illerinde ilçelerinde şubeleride bulunan marketler zincirinde 5 kiloluk abant marka suyu altı ay önce 1700 tl alınıyordu şimdi aynı marka su 2500 tl altı ayda suya yüzde elli zam geldi insanda biraz vicdan olur kur yükselişini bahane ederek haksız kazanç sağlayanların hesabının sorulması gerkiyor bu dünyada hesap vermeyenler yarın Allahın huzuruna cıktığında nasıl hesap verecekler onu düşünmüyorlarmı

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 12 Eylül 2018 09:54 Yalan diyen alçak olsun mu? 3.5 lira olan 850 gr.salça 10 liraya satılıyor.artik bir kaşık salça 1 liradir. Oy vermeye devam. Ver mehteri veeeeeeeer!

    CEVAP YAZ 0 2
  • izmirli 12 Eylül 2018 09:39 ismini açıklamak istemiyorum ama,yine bu marketlerden birinde alışveriş yapmıştım,az ürün aldığım için etiket fiyatlarını hatırlıyordum,kasadan ödeme yaptım fişimi aldım ödediğim para 10 tl fazla çıktı,ürünlerin fiyatlarına fiş üzerinde tek tek baktım bazıları etiket fiyatından yüksekti,itiraz ettim,bana söylenen etiketin personel tarafından değiştirilmediği oldu ve bir özürle geciştirdiler,sonra anladımki gerçekten bu şekilde kazıklanıyormuşuz,düşünün ki ben az aldım ve farkına vardım 10 tl cebimde kaldı,ya alışveriş arabasını dolduran müşteriler nasıl takip etsin ,kasadan toplam ne tutar çıkıyorsa ödeyip çıkıyorlar mağazadan,belkide 40 tl belki 50 tl belkide fazla kazıklanıyorlardır bu şekilde,burdan herkese tavsiyem alışverişten sonra mağazaya girip etiket fiyatlarını fiş üzerinden tekrar kontrol etsinler

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 12 Eylül 2018 09:50 onun için ben alış verişimi biriktirmeden her gün azar azar yapıyorum hem param bende kalıyor hem de ufaz zararlarla atlatıyorum.

    0 2
  • adalet 12 Eylül 2018 09:24 Denetimler aylık ne demek,günlük ani baskınlar yapılmalı cezalar verilmeli.Yumurtaya 21 liradan 16 liraya düşmüş gibi gösteren carfoursa gibi örneğin..

    CEVAP YAZ 0 2
  • misafir 12 Eylül 2018 09:10 herşey çok pahalılandı herşeye zam geldi

    CEVAP YAZ 0 4
  • Misafir 12 Eylül 2018 09:29 zam gelecek diye kimse mal satmıyor raflar tam dolu değil ve ya rafın bağzı bölümlerini iptal edip çıkartıyorlar..

    0 3
  • reis 12 Eylül 2018 08:44 piyasa boş kontrol yok.sebeb kasada para bitince takat ta kesiliyor bu böyle devam eder gider 90 yıllara merha diyelim..

    CEVAP YAZ 3 4

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro