Mariam Kavakçı'ya linç İYİ Partili vekili isyan ettirdi

Merve Kavakçı’nın kızı Mariam Kavakçı'ya linç girişimi, muhalefet partisi İYİ Parti'yi bile isyan ettirdi. İYİ Parti İstanbul Milletvetili Yavuz Ağıralioğlu, "Hükûmete kızacağız diye bir kızcağızın, bir kadının izzetine, iffetine, namusuna bu kadar galiz cümlelerle saldırmak başka bir şeydir. Bu pespayeliği de asla razı olamayız." dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Mariam Kavakçı'ya linç İYİ Partili vekili isyan ettirdi haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Misafir 11 Ocak 2019 22:02 Yök ve üniversite atamalarinda da liyakat hak getire hiç idari ve üniversite tecrübesi olmayan torpilli olanlar yöke atanıyor ondan sonra üniversiteler niye bu durumda niye seçkin üniversitelere gidemiyoruz? diye sormak absürt oluyor balık ve baş meselesi her ile üniversite açmak değil seçkin ama az sayıda üniversite olmalı bir de ilanla yurt dışından bilim adamı ariyoruz

    CEVAP YAZ 1 3
  • Misafir 11 Ocak 2019 21:56 Fetocu alçaklar hapiste ve bazı yerlerde seçim sonrası birşeyler olacak diyormuş emniyet istihbarat iyi bir iz sürmeli bu alcaklarinda kriptolariyla hala işbaşında tehlike geçti diyen yanılır rehavet var bu alcaklarinda kökü kazinmali ayrı bir birim kurulmalı feto imamları orturulmeli geriye dönük konuşma kayıtları vs çıkarılmalı sadece17-25 Aralık esas alınarak bu alçaklar temizlenemez

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 11 Ocak 2019 21:53 Sayın Cumhurbadkaninin danışmanlarından randevu istiyorsunuz aylarca cevap alamıyorsunuz bu nasıl halkla iletişim faks çekmek istesen iz çekilmiyor santrali açan yok bu nasıl halkla iletişim yurtdışı da lise öğrencisi bile cumhurbaşkanına görüşebilir bizde yüksek lisans mezunları danışmanlarla bile gorusemiyor Ciner derseniz felaket başvurunuz cevap bile yazmıyor sayfaya girince klişe bir açıklama yazıldığını görüyorsunuz

    CEVAP YAZ 0 2
  • Vatandaş 11 Ocak 2019 18:32 Hepsini Allah'a havale ediyorum

    CEVAP YAZ 0 4
  • erener 11 Ocak 2019 18:06 ''Şu Mairiam ismin sol cenahtan biri kızına verse ,yeri göğü inletecek olan dinci cenah süt dökmüş kedi gibi sus pus.'' Sacit süper tespit 👍👍👌👌

    CEVAP YAZ 1 23
  • seren 11 Ocak 2019 17:37 Kız kardeşi Ravza'nın kocası da Hudut ve Sahiller Sağlık Genel Müdürü, liyakatle gelmiş bir bürokrat:)

    CEVAP YAZ 1 11
  • Misafir 11 Ocak 2019 17:34 Yavuz bey okadar üzüldü isen partiye alaydın binlerce işsiz varken tüm asiretleri danışman okuduğu okularda çok matah değil partili işsizlerle ilgilen bence seni oraya akp savun diye koymadık

    CEVAP YAZ 11 17
  • Misafir 11 Ocak 2019 17:34 Cumhurbaskanin Üniversite görmediginden Sokakda gördügü Üniversiteli Tanidiklari aluyor nörsün

    CEVAP YAZ 1 3
  • Misafir 11 Ocak 2019 17:28 sayın cumhurun iletişim ve konuşma bozukluğumu var bu kızı danışman yapmış

    CEVAP YAZ 3 10
  • Hd 11 Ocak 2019 17:26 Hellal olsun ışini becerene kıza tebrik ediyorum hemşim bende sivaslım hemşerim hak ediyor o makamı

    CEVAP YAZ 5 1
  • Misafir 11 Ocak 2019 18:03 Kim Sivaslı la 🤣Sivas Abd ye mi bağlandı?

    1 5
  • remo can 11 Ocak 2019 17:25 Merve Kavakçı'nın Amerika vatandaşı olan diğer kızı Fatima Gülham Abushanab da Cumhurbaşkanı Danışmanı imiş. Ailede başka kaldı mı danışmadığımız diye merak ediyoruz. Hasetlik yapmayın çok danışılası bir aile demekki(!)

    CEVAP YAZ 3 11
  • Misafir 11 Ocak 2019 17:18 Eczane poşeti ücretsiz ama içine koyacak ilaç yok TEB'den yapılan açıklamada son bir ayda piyasada 114 ilacın bulunamadığına dikkat çekildi.

    CEVAP YAZ 5 8
  • Hamzaaaa 11 Ocak 2019 17:14 Ben onu bilmem ama muhtarlarin devletin parasiyla umreye gitmesine karsiyim cunku o para senin benim verginden toplaniyor.Kendi ceplerinde versinler gitsinler.

    CEVAP YAZ 3 12
  • Refik BAHRAM 11 Ocak 2019 17:09 Beyler bu adamı takip edin ...tarafsız takip edin ....adam gibi adam .....sevgiler vekilim.

    CEVAP YAZ 10 3
  • Misafir 11 Ocak 2019 17:03 Texaslilar Texas a... burasi Ataturk un Turkiye Cumhuriyeti kimsenin babasinin ciftligi degil!!!

    CEVAP YAZ 1 14
  • Misafir 11 Ocak 2019 17:02 MARIAM KAVAKCI KIM BABACIM

    CEVAP YAZ 1 9
  • ÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇ 11 Ocak 2019 16:42 ERDOĞAN BU NEDENLE KAYBEDECEKSİN

    CEVAP YAZ 6 16
  • Misafir 11 Ocak 2019 17:13 Hangi neden? Erdoğan, bir kadını danışmanı yapmış, hatası ne olmuş? Kadının mesleği de var. Sizin gibi, boş boş yorum yaparak, nefret tohumu mu ekmiş kadın?

    13 3
  • eren 11 Ocak 2019 16:40 Kızın çocukluk fotosunu koyacağına Blogundaki resimlerden koyaydın be yandaş admin.

    CEVAP YAZ 2 11
  • vahdettin 11 Ocak 2019 16:28 mecliste ecevitin bu kadina haddini bildirin lafini daha dün gibi hatirliyoruz

    CEVAP YAZ 3 8
  • basri 11 Ocak 2019 16:19 ulusalcilar annesine hayati zehir ettiler, bali kizini rahat biraksinlar

    CEVAP YAZ 48 6
  • Misafir 11 Ocak 2019 16:25 Meclis'te türban şovun iki kahramanı vardı: Nazlı hapiste Merve büyükelçi; 2 kızı danışmanı, kızkardeşi vekil... Bu mu zehir olan hayat!?..

    3 18
  • Misafir 11 Ocak 2019 16:39 boş konuşma neden sadece kavakçı ailesi cumhurbaşkanşığında onu düşün önce ismi neden Türk değil diğer kızının adı da Türkçe değil bunları düşün

    3 13
  • Misafir 11 Ocak 2019 16:14 millete kizacagina aile sirketini biraz sorgula be adam...

    CEVAP YAZ 1 23
  • Misafir 11 Ocak 2019 16:28 IYI partiden birinin adı Mariam olsaydı AK Partililer topa tutardı seni ey vekil.

    2 14
  • karalök 11 Ocak 2019 16:12 Ne de olsa İYİ PARTİ.

    CEVAP YAZ 4 8
  • salhor 11 Ocak 2019 16:08 Vekilin isyanı makul ve ahlâklı bir isyan. Ama bu nedir birader; aileler var nereye baksak.

    CEVAP YAZ 1 18
  • serhan meydan 11 Ocak 2019 16:04 Bu hanımın aldığı tekpilere linç demek ne dediğini bilmemektir.Linç dediğin şeyi Ali Ssmail Korkmaz yaşadı. 19 yaşında canından ettiler. Bu hanımın ödediği bedel İnstagram hesabını kapatıp, fotoğraflarını silmek.Yatıp kalkıp "yerli milli" edebiyatı yapan tayfa'nın lafa gelince "büyük şeytan" bellediği Amerika'ın vatandaşından elçi, danışman aşermesi de ayrı komedi.Buna linç demek ayarsız bir vatandaş olmanızla açıkalanabilir.

    CEVAP YAZ 1 22
  • Z.z 11 Ocak 2019 16:04 Bu zihniyet bu yüzden iktidar yüzü görmüyor, ebediyen de görmeyecek. Alıştılar yıllarca inanan insanların horlanmasına...

    CEVAP YAZ 19 4

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2019 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro