Mali Müşavirlerin saymakla bitmeyen sorunları

Benimde mensup olduğum camia, Mali Müşavirler. Bu yazımda Mali Müşavirlerin dertlerini, sıkıntılarını, beklentilerini dile getirmeye çalışacağım. Mali Müşavirlerin ne sorunu var ki diye düşünenlere…!

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Mali Müşavirlerin saymakla bitmeyen sorunları yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR9 YORUM
  • Misafir 27 Şubat 2018 15:49 Kim beyannameye yazdığı rakamları inceliyor. hayalet mizanlar ortada geziyor.sıkıysa patronun dediğini yapma..

    CEVAP YAZ 0 0
  • Köroğlu 26 Şubat 2018 13:47 20 yıldır bu mesleğin içindeyim. Vergi kaçakçılığının baş mimarı, mali müşavirlerdir. Yanınızda çalışan personelin bile SGK primini aldığı ücretin altında beyan ediyorsunuz! Yıllık gelir vergisi iadesi, KDV borçlarının yaklaşık yarısını karşılıyor, geri kalanını da bizahmet ödeyin! Tahsilat sorunu dediğiniz şey, tamamen yeni yetme mali müşavirlerden dolayı oluşan sorun. Ayrıca, 20-30 mükellefi olan mali müşavirin bile altında son model arabası var. Çoğu mali müşavir, ortalama 3-5 yılda daire sahibi oluyor. Kimseyi kandırmayın ve ağlamayın! Ağlaması gereken en son kişilersiniz!

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 25 Şubat 2018 23:03 Benim gibi yapın. Bırakın mesleği olsun bitsin. Ben 10 yıldır yapmıyorum. Ohhh okadar kafam rahat. En güzeli ticaret yapmak. Meslek iyice ayağa düştü.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 22 Şubat 2018 11:47 Şu an arzuhalcilikten başka bir şey yapılmıyor. Gönder internetten beyannameyi ver parayı o da alabilirsen..

    CEVAP YAZ 3 2
  • Misafir 23 Şubat 2018 09:21 beyanname vermeyi rakamları o tabloya yazmak zanneden mal beyanı..

    2 1
  • Misafir 23 Şubat 2018 11:43 Sadece arzuhalcilik olsa bu kadar sıkıntı niye olsun ki... Keşke dediğin gibi salla başı al maaşı olsa

    0 0
  • Misafir 22 Şubat 2018 11:47 Yapılacak meslek değil.

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 22 Şubat 2018 17:12 Kesinlikle Katılıyorum...

    0 1
  • Misafir 22 Şubat 2018 00:17 Bitmez bu muahasebecilerin çilesi...

    CEVAP YAZ 0 7
  • Misafir 22 Şubat 2018 11:46 Ruhsat almak için nelere katlanıldı. Karşılğı tam bir fiyasko..

    0 1
  • Osmanmert 21 Şubat 2018 20:21 Ymm lerin smmm odaları ve mesleği üzerindeki etkisi yok edilmeli. Tam tasdik anlaşması yapan şirketlere smmm zorunluluğu getirilmeli

    CEVAP YAZ 0 5
  • mehmet 21 Şubat 2018 17:21 özel sektörde bağımlı çalışanlardan kamudaki bağımlı çalışanlar gibi % 50 aidat alınsın

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 21 Şubat 2018 14:51 Bir meslek mensubu olarak bu konuyu gündeme getirdiğiniz için teşekkür ederim. Elinize emeğinize sağlık.

    CEVAP YAZ 0 4

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro