Mahmut Övür'den bomba açıklamalar! Gülen'in elini öptü mü?

Sabah yazarı Mahmut Övür, internethaber.com sitesinden Hande Aydemir'e Fethullah Gülen ile görüşmesinden Drej Ali'nin düğün görüntülerne kadar pek çok konuda konuştu.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Mahmut Övür'den bomba açıklamalar! Gülen'in elini öptü mü? haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR13 YORUM
  • mustafa 15 Temmuz 2016 17:36 Ülke; bu gibi gazeteci ve aydınların yüzünden bu halde. Yağla balla elini eteğini öp. kendi lehlerine yazarsan özgürsün, aleyhlerine yazda gör özgürlüğü canım benim.

    CEVAP YAZ 0 1
  • HALUK ÖZTÜRK 12 Temmuz 2016 06:05 MAHMUT ÖCÜR SENDEN YALAKA BİR ADAM BİRDAHA BU DÜNYAYA GELMEZ HERALDE, HER TELDE OYNUYORSUN GÜCE VE YERE GÖRE MUKALEMUN LUK YAPIYORSUN

    CEVAP YAZ 0 3
  • ne olur 08 Temmuz 2016 18:38 menfaat ve çıkar avcıları.elini öpse ne olur bu karakterdekiler yeterki işi görülsün herkesin eli öperler.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Nmss 02 Temmuz 2016 02:20 Dün f.gülenin bugü rte nin ,chp geldiğindede seve seve sabih kanadoğlunun elini öperler şaşırmayız.rte ateistim dese yarınki yazılarının konusu "islam yalanı" veya biz hep ateisttik zaten olacak grubun üyesi

    CEVAP YAZ 4 11
  • Misafir 01 Temmuz 2016 10:47 YAHU SENİN METİNER VE ŞAMİL DEN AŞAĞI KALAN TARAFIN VARMI Kİ SEN MİLLETVEKİLİ OLAMADIN SIRA SANA GELMEYECEK Mİ

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 22 Haziran 2016 23:39 "Cumhurbaşkanı Erdoğan Türkiye'nin gelmiş geçmiş en hoş görülü siyasetçisi" ara başlığını gördükten sonra okumamaya karar verdim. Hakkında 3000'e doğru giden hakaret davası açtıran bir kimse nasıl hoşgörülü olabiliyor? Ben mi kafayı yedim yoksa?

    CEVAP YAZ 46 16
  • Sadi Soylu 22 Haziran 2016 18:59 Çok şükür görebilmiş. Fethullaçıların "60 lardan beri" hazırlandıklarını. "Hocam özledik gel gayrı"nutukları atılırken neredeymiş,kozmik odalar boşaltılırken tek bir yazısı çıkmış mı? 17-25 in amacını geç bre kardeşim, içeriği doğru mu ? değil mi? Halen yok diyorsan eğer 60 lara geri dön sayın yazar. Çünkü ! hiç ilerleme kaydetmemişsiniz...

    CEVAP YAZ 3 8
  • yalaka çıkarcı 22 Haziran 2016 16:41 akpnin davul tokmakcısı

    CEVAP YAZ 4 16
  • Misafir 22 Haziran 2016 16:38 birilerini eleştirirken kendi konumunu tamamen unutacaksın. bu ülkede herkes yandaş değil. senin her söyldiğini doğru bulsun. havuz medyasında, havuz gazetesinde ve tamamen havuzdan besleneceksin. at gözlüğü takıp aldığın talimatla gör dediklerini görüp görme dediklerini görmeyeceksin. bu söyladiklerine kargalar kahkaha atar.

    CEVAP YAZ 2 10
  • metin 22 Haziran 2016 16:37 bos kisilerle bos röportajlar...

    CEVAP YAZ 2 8
  • fikret boduroğlu 22 Haziran 2016 15:11 sabah,olmasa da olur.atv ve sabah ile işim olmaz.

    CEVAP YAZ 24 14
  • Yuhartık 22 Haziran 2016 15:11 RTE'ye güzelleme yapmak için bu kadar lafa gerek yoktu. Anlaşılan o ki bu arkadaşın da başı darda. Lafı döndürüp dolandırıp yağlamaya getiriyor. Bunlara da ülkemizde gazeteci deniyor maalesef!...

    CEVAP YAZ 4 17
  • DF 22 Haziran 2016 15:01 ŞU AÇIKLAMALARA AKLI BAŞINDA OLAN SADECE GÜLER

    CEVAP YAZ 7 25
  • Misafir 22 Haziran 2016 18:28 Adam FETO'nun Türkiye için çok tehlikeli bir piyon olduğunu söylüyor. Buna itirazı olan olmaması gerekir. Bunu beşikteki çocuk ta biliyor.

    0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro