Mahkeme kararını verdi! Sırrı Süreyya Önder'e hapis cezası

Eski HDP Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş'a, ''Terör örgütü propagandası yapmak'' suçundan 4 yıl 8 ay, eski HDP Ankara Milletvekili Sırrı Süreyya Önder'e de aynı suçtan 3 yıl 6 ay hapis cezası verildi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Mahkeme kararını verdi! Sırrı Süreyya Önder'e hapis cezası haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR3 YORUM
  • TUNÇ 07 Eylül 2018 18:02 Üç yıl altı ay ama seberst mi ? Adamın biri avukatmış bana şöyle demişti valla şuan inan dedi fetö okulların bir yıl çalışmış ol hiç suçun olmasın ama suç olarak orda çalışmak yeter demişti ama pkk örgüt üyesi ol daha kolay berat ediyor demişti inanmamıştım .Bakıyorum da çok yaman çelişki var.Allah sonumuzu hayır etsin.Adaletle karar veren insanlar olsun ama sıkıntı değil çok şükür ölüm var ahiret var orda hesap şaşmaz.

    CEVAP YAZ 1 1
  • mniksek 07 Eylül 2018 15:41 BARIŞ İSTEYENİN DAĞDA NE İŞİ VAR, ELİ SİLAHLI PKK LILARLA BOY BOY FOTOĞRAF ÇEKTİRMEK LE BARIŞ SÖZÜ ASLA BİR BİRİNE UYMUYOR...

    CEVAP YAZ 2 1
  • EnginTEPE 07 Eylül 2018 15:37 Mahkemede kendinizi insan sanıyorsunuz ya, demokrasi ve barış diye bağırıyorsunuz sanki Türkiye'de yokmuş gibi, sonra insan olmaktan çıkıyorsunuz dağa kadar Devlet'e kurşun sıkıp ihanet ediyorsunuz.. Biz halk olarak YAŞASIN ADALET diye bağırıyor olsaydık tüm ihanet çetesinin boynuna ip geçirilmeliydi..

    CEVAP YAZ 3 3

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro