Maganda dehşeti kamerada! Bir anda yere yığıldı

NİĞDE'de kız kardeşinin sokak düğününde erkek kardeşi tarafından vurularak hayatını kaybeden Hasan Koyun'un vurulma anı görüntüsü ortaya çıktı. Kamera görüntüsünde Koyun'un başına isabet eden kurşunla direkt yere yığıldığı görülüyor.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Maganda dehşeti kamerada! Bir anda yere yığıldı videosuna yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU VİDEOYA YAPILAN YORUMLAR6 YORUM
  • Misafir 07 Eylül 2018 17:10 Bu adamı iyi arştırsınlar, bu tiple başka ilegal işler yapmıştır demedi demeyin.!

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 07 Eylül 2018 14:23 adamın suratından belli meymenetsizliği, düğünde yanlışlıkla adam vurmasa ilk maganda kavgasında bu adam yine vururdu birilerini

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 07 Eylül 2018 14:22 her gün en az 1 tane bu haberlerden geliyor, lakin hükümetimiz sivillerin silahlanmasını bırak engellemeyi bizzat destekliyor

    CEVAP YAZ 0 1
  • BENDENİZ 07 Eylül 2018 14:15 BÜTÜN MAGANDALAR MAGANDA KURŞUNUYLA TEMİZLENİR İNŞALLAH...KOCA CAHİLLER,MEDENİYETSİZLER.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 07 Eylül 2018 14:01 bu kurşun atanlar sanıyorlar ki sıktıkları kurşun yukarıda bir yerde kalıyor. Hiç yere düşmüyor. NE MANTIK AMA. BÖYLE İNSANLARIN ELİNE SİLAH VERİYORLAR. ADAMLAR DÜŞÜNME ÖZÜRLÜ ZATEN

    CEVAP YAZ 0 2
  • BIRAKIN ŞU HAVA ATMALARI!... 07 Eylül 2018 13:11 'BİR YERDE SİLAH VAR İSE,BİR GÜN MUTLAKA KULLANILIR'DİYE BİR SÖZ VAR.SİLAHI DÜĞÜNLERDE-EĞLENCEDE KULLANIRSINIZ AMA EN UFAK DALGINLIKTA BAŞINIZA İŞ AÇABİLİR.BEN SİLAH SIKILAN YERDEN HEMEN UZAKLAŞIYORUM,DÜĞÜN İSE DÜĞÜNÜ TERK EDİYORUM.

    CEVAP YAZ 0 2

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro