Liderler anlaştı düzenleme Meclis'e gidiyor

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve MHP lideri Devlet Bahçeli, milletvekilliği seçimleri için anlaştı komisyonun hazırladığı 26 maddelik yasal düzenleme iki partinin imzasıyla TBMM Başkanlığına sunulacak.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Liderler anlaştı düzenleme Meclis'e gidiyor haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR19 YORUM
  • Misafir 19 Şubat 2018 09:45 Bir varmış bir yokmuş. Korku dağları beklermiş. Ama kokunun ecele faydası da yokmuş.

    CEVAP YAZ 21 8
  • Misafir 19 Şubat 2018 09:16 biz de tamamız, hep beraber İYİ diyoruz.... :))))

    CEVAP YAZ 20 6
  • Misafir 19 Şubat 2018 08:57 ittifak tamam bahçeli baraya takılıyor, akşener milletin umudu geliyor....

    CEVAP YAZ 20 11
  • misafir 19 Şubat 2018 08:55 Bunların birbirlerine söylediği lafı normal vatandaşlar birbirine söylese ömür boyu birbirinin yüzüne bakmazlar. Siyaset ve koltuk sevdası böyle bir şey demekki.

    CEVAP YAZ 20 8
  • Misafir 19 Şubat 2018 08:51 hani koalisyonlar kötüydü ??? hani koalisyonlar memleketi batırmıştı???

    CEVAP YAZ 20 8
  • Misafir 19 Şubat 2018 08:50 bopçulara oy yok...!!!

    CEVAP YAZ 0 138
  • Misafir 19 Şubat 2018 08:08 İstanbul Zeytinburnu’nda üniversite öğrencisi bir kızı evine kadar takip ettikten sonra apartman girişinde saldıran ve genç kızı bağırması üzerine kaçan şahıs, kamera görüntülerini inceleyen Zeytinburnu Asayiş Büro ekipleri tarafından çalıştığı kafede gözaltına alındı. Saldırganın 21 yaşında Suriyeli H.A.S. olduğu belirlendi. Konuyu Gasp Büro ekipleri devralırken, kısa bir süre sonra saldırganın ifadesinin alınmaya başlanacağı belirtiliyor.BİRAZ DA BU MESELELERE BAKIN

    CEVAP YAZ 1 333
  • HASAN BAL 19 Şubat 2018 07:54 BİR KOLTUK İÇİN NELER YAPILIYOR. DÜN AĞZA ALINMAYACAK HAKARETLERİ BİRBİRİNE LAYIK GÖRENLERİN ŞU HALİNE BAKINCA VATANDAŞA DİYECEK LAF KALMIYOR

    CEVAP YAZ 23 14
  • Misafir 19 Şubat 2018 04:20 Erdoğan çıkarı olmasa bahçelinin elinden tutmaz

    CEVAP YAZ 24 13
  • aslan 19 Şubat 2018 01:51 valla koalisyonların faydalı olmadığını kendileri söylüyodu bunlara oy vermeyecem kesin. Ha bunu da kendi faydaları için yaptılar oy moy yok.

    CEVAP YAZ 25 18
  • abcd 19 Şubat 2018 01:09 Ne güzel bir tarafta Vatan, Millet, Devlet, Ay Yıldızlı bayrağımızın sevdalıları Allah diyenler. Karşılarındaki kimler? Şehitlerimden ve dinimiz İslamdan nefret edip camilerde imamlarımızı kesmek isteyenler, vatan hainlerinin arkasından gidenler ve pkk dhkpc fetö gibi teröristin avukatlığına soyunup askerime polisime ve Sn Cumhurbaşkanımıza küfür derecesinde hakareti kendilerine görev edinenler. Türk milleti gereğini yapacaktır.

    CEVAP YAZ 17 25
  • abcd 19 Şubat 2018 01:01 Çok şükür Allah diyenler, vatan millet ve devletime hizmet edenler birlikteler. Allah yar ve yardımcıları olsun inşallah.

    CEVAP YAZ 16 25
  • Misafir 19 Şubat 2018 00:51 BU SEFER KİM ALDATTI!.......OBAMA, ERDOĞAN’I SADECE BİR KERE DEĞİL HEP ALDATMIŞ!

    CEVAP YAZ 25 11
  • Yaw get 19 Şubat 2018 00:48 Nihat Dogani Aday göstertin. Yakisir size.

    CEVAP YAZ 25 9
  • ALI CENGIZ 19 Şubat 2018 00:39 Ya Bahceli olmazsa be en önde giderim Afrine demisdi acaba göndermesinler yani beni tutun falan pazarligi yapmasin. Alay konusu oluyor MHP

    CEVAP YAZ 25 13
  • Misafir 19 Şubat 2018 00:38 Teferruattan çare olur mu?

    CEVAP YAZ 25 8
  • Oğuzhan 19 Şubat 2018 00:19 Bahçeli memleketi kurtardı. Çocuklarımızın geleceğini kurtardı.

    CEVAP YAZ 11 25
  • oktay sarıca 18 Şubat 2018 23:58 Çok güzel hareketler bunlar, ülke menfaati için işbirliği, siyasi menfaat gütmemek gerçek bir ülke sevdalısı, bu ülke seni unutmayacak bahçeli , helal olsun, sonuna kadar arkandayız

    CEVAP YAZ 6 25
  • asde 18 Şubat 2018 23:27 KORKUNUN ECELE FAYDASI YOK. İTTİFAKTA BAHÇELİYİ KURTARAMAYACAKTIR

    CEVAP YAZ 25 20
  • Misafir 19 Şubat 2018 03:16 Bir Ülkücü olarak Bahceliyi sevmiyorum ama, Milletim ve Devletim icin iyi bir haber Okumus oldum, Insallah en azindan Vatandasima Yarar bu kararlar.

    0 5

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro