Kutlu yürüyüş..

Dava-ilke yörüngesindeki bu “yürüyüş” çocukluğumdan beri hafızama nakşedilmiş en kutlu hareketlerden biridir.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Kutlu yürüyüş.. yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR6 YORUM
  • Tpıonacak bir insan bulmuşlar ise 20 Haziran 2017 09:51 Kafaya dinle yenmiş ortaçağ güruhu için bunlar normal şeyler, vadandaş içeride ,vekil içeride,gazeteci içeride mahkemeye bile çıkarılmıyorlar,dünyaya rezil olmuşsun...Onların dertleri başka tapınacak birilerini bulmuşlar ve başka şey ne hacet..

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 20 Haziran 2017 08:47 Kemal Kilicdaroglu hirsiz degil!!!Bu mu size dokunuyor?Ille hirsiz mi olmali,aliskanlik yapti galiba.Hirsizlar belli,her dolabi cevirenler belli,ulkenin bu hale getirenler belli.Hala kalkmis Kilicdaroglu na saldiriyorsaniz bunun altinda ya Ataturk dusmanligi ya da mezhepcilik yatiyor.

    CEVAP YAZ 2 2
  • ayran 19 Haziran 2017 11:58 Nasıl bir kafa yapısıdır empati yoksunu insanlar, sen ne kadar memnunsan bu ülkeden, ülkenin yarısıda memnun değil öyle diğer yarıyı hiç önemsemeden kendi yoluna gelmesini istemekte mallıktır, kim nasıl yaşıyorsa yaşasın benim hayatıma karışmasın....

    CEVAP YAZ 1 2
  • Erol Baron 19 Haziran 2017 09:13 Yürüyüş kelimesinin açılımını çok güzel yapmışsınız sn yazar ama, var ben gelmek, yok ben gitmek gibi gramersiz Türkçe konuşan ve her cumartesi bizi ziyarete gelmeyi seven bir İngiliz bayan, iki gün önce yine bize geldiğinde sokaklarda duyduğu küfürlü konuşmaları yarım Türkçesiyle anlatmaya çalıştı. Benim hanım boşta bulunarak -ne diyorlar- deyince, her ihtimale karşı kendimi hazırladım ve önce İngiliz'in Türkçe " swearing" ne demek sorusuna cevap verdikten sonra, İngiliz A.. ile başlayan cümlesini tamamlamasına izin vermeden ona istersen -- dere tepe düz gitti--- de, aynı anlama gelir, üstelik benim eşim ORUÇ tutuyor diyerek felaketi önledim. İngiliz'in ama aynı "meaning" yok diyerek itirazına rağmen, sen yine de öyle de" dedim. Velhasıl, öyle küfürbaz, öyle saygısız bir milletimiz var ki, insanın hep tetikte bulunması gerekiyor. Bu günkü Özışık'ın yazısının başlığı gibi, nereden nereye...

    CEVAP YAZ 0 2
  • Erol Baron 19 Haziran 2017 09:10 Yürüyüş kelimesinin açılımını çok güzel yapmışsınız sn yazar ama, var ben gelmek, yok ben gitmek gibi gramersiz Türkçe konuşan ve her cumartesi bizi ziyarete gelmeyi seven bir İngiliz bayan, iki gün önce yine bize geldiğinde sokaklarda duyduğu küfürlü konuşmaları yarım Türkçesiyle anlatmaya çalıştı. Benim hanım boşta bulunarak -ne diyorlar- deyince, her ihtimale karşı kendimi hazırladım ve önce İngiliz'in Türkçe " swearing" ne demek sorusuna cevap verdikten sonra, İngiliz A.. ile başlayan cümlesini tamamlamasına izin vermeden ona istersen -- dere tepe düz gitti--- de, aynı anlama gelir, üstelik benim eşim ORUÇ tutuyor diyerek felaketi önledim. İngiliz'in ama aynı "meaning" yok diyerek itirazına rağmen, sen yine de öyle de" dedim. Velhasıl, öyle küfürbaz, öyle saygısız bir milletimiz var ki, insanın hep tetikte bulunması gerekiyor.

    CEVAP YAZ 0 1
  • basit adam 19 Haziran 2017 08:04 yıllardır hedefleri olan iktidara yürümeyi bir türlü beceremediler stres atmak için yürümek bu olsa gerek

    CEVAP YAZ 1 7

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro