Kurban Bayramı öncesi emekli maaşları yatacak mı?

Kurban Bayramı nedeniyle SSK ve Bağ-Kur emeklilerinin maaşları erken ödenecek. İkramiyenin ise 6-10 Ağustos’ta hesaplara yatırılması planlanıyor. Emekliler Kurban Bayramı’nı hem ikramiyesi hem de maaşını cebine koyacak. Ağustos başında biner lira ikramiye ödenecek. Tam tarih haftaya belli olacak.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Kurban Bayramı öncesi emekli maaşları yatacak mı? haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR14 YORUM
  • Misafir 20 Ağustos 2018 21:58 T.O.B.B emekli olanların maaşları bile arefe gününe kadar yatmamıştır . İlgililere duyurulur.

    CEVAP YAZ 0 5
  • Misafir 20 Ağustos 2018 14:24 T.O.B.B.den emekli olanlara bayram ikramiyesi verilmiyor. Neden ? Devlet memuru olmasına rağmen sayın Hisarcıklıoğlundan açıklama bekliyoruz.

    CEVAP YAZ 0 4
  • Misafir 20 Ağustos 2018 14:19 Türkiye Odalar ve Borsalar Birliğinden emekli olanlara bayram ikramiyesi verilmemektedir.Bu konuyu gündeme taşıyın.

    CEVAP YAZ 0 4
  • mustafa gökgöz 01 Ağustos 2018 14:17 maşallah herkez halinden memnun bağ-kur ssk ve memur emeklileri haricinde odalar birliği babka ve birkaç tane sigorta sandığı emeklisine ikramiye verilnedi ses çıkaran yok sanki biz başka ülkeye prim ve vergi ödedik bizi türk vatandaşı kabul etmediler ikramiyemizide vermediler neden olanlara aldıkları paralar haram olsun

    CEVAP YAZ 2 4
  • SABRİ 31 Temmuz 2018 16:39 emeklilere müjde müjde müjde müjde müjde müjde müjde maaşıma yapılan zam 110 tl MTV zammı 145 tl pazardan aldıgım 2200 grlık koli yumurta 12 tl idi geçen hafta,,bu hafta aynı yumurtayı 18 tl ye aldım,,SADECE 2 ÖRNEK VERDİM

    CEVAP YAZ 0 1
  • MÜJDE Mİİİ???? 31 Temmuz 2018 12:21 Şu emeklilere verilenlere müjde demekten vaz geçsek,oyumuzu zerre kadar etkilemediği gibi,zaten hakkımız olan ödemelieri,lütuf gibi göstermeniz İTİCİ OLUYOR,M.VEKİLİ EMEKLİLERİNE YANSIMA YÜKSEK OLDUĞU İÇİN ONLARA MÜJDE OLSUN.

    CEVAP YAZ 2 1
  • TUHAFLIKLAR DİYARI. 31 Temmuz 2018 12:17 EMEKLİ HAKLARININ MÜJDE GİBİ VERİLMESİ ÇOK GARİP OLUYOR,GÜLÜYORUM,HELE ERKEN ÖDEME EN KÖTÜSÜ,NETİCEDE O PARA BİR AYLIK HARCAMA,NEDEN HOOP DİYE HARCASIN Kİ AÇ MI KALACAK SONRA.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Karakoyunlu 31 Temmuz 2018 11:46 Anadoluda bizim yaylanın koyunları CHP nin otuni yemir kardaş demeh bildigi varmiş aha şimdi anlirem

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 31 Temmuz 2018 11:45 emekli temmuz maaş zammım 107 lira.nasıl eriteceğimi bilemiyorum.nerelere harcayayım,nasıl eriteyim(?)lütfen bana yardımcı olun.bir de, bakan maaşlarında olduğu gibi; 5 bin lira birden zam yapsalardı halim nice olurdu.o kadar zammı nasıl eritirdim(!!!)

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 31 Temmuz 2018 11:16 Saray Hukuku!____________________ Tecavüz, Ölümle Tehdit ve Şiddet Karşısında Yargının Kararı: 10 Taksitle 10 Bin Lira Para Cezası.................

    CEVAP YAZ 1 3
  • Misafir 31 Temmuz 2018 12:24 TAKSİTLE ÖLÜM,KİTABIN ADI,OKUYUN DERİM..

    0 0
  • kundemacı 31 Temmuz 2018 11:04 Aklı sıra, ne kadar aklı varsa; Kılıçtaroğlunun SSK Genle Müdürü olduğunu zamanları eleştiriyorlar. Bu zavallı şunu bilmesi gerekir. Türkiye de maaşları genel müdürler değil, hükumetler belirler. Bunun bilmeyecek kadar cahil olan biri lütfen yazmasın.

    CEVAP YAZ 2 2
  • Misafir 31 Temmuz 2018 12:26 İŞİN VEHAMETİ BİLEREK YAZIYOR,NE KADAR KANAN OLURSA OKADAR İYİ.???GERÇİ O DA PARTİYİ RESETLEDİ!!!!

    0 0
  • kundemacı 31 Temmuz 2018 11:01 Dini bayramlarda emeklilere bir ikramiye veriliyor. Çalışanlara bir şey yok. İnsanın aklına acaba çalışanlar Müslüman değil midir diye bir soru geliyor. Belkide Müslüman değiller. Çünkü bu ikramiye dini bayramlarda veriliyor. Dolayısıyla dini olmayanlara verilmemesi uygundur.

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 31 Temmuz 2018 12:27 DÜZ MANTIK,AYRICA EMEKLİ YAŞLI OLUR NEREDE HARCIYACAK DİMİ??HATTA ÖLSÜN..

    0 1
  • İNCİ 31 Temmuz 2018 10:50 Emekliye verilecek parayı niye siyasete alet ediyorsunuz anlamam.Devletin imkânları daha fazlasını vermeye müsait olsa niye vermesin.Hükümet elinden geleni yapıyor.Kılıçdaroğlu'nun SSK Gn.Md. olduğu dönemdeki emeklilerin halini unutmak mümkün değil.Eleştirilerde ınsafı elden bırakmamak lâzım.

    CEVAP YAZ 1 1
  • Mmm 31 Temmuz 2018 10:32 Bende çifte müjde vereyim bayramdan sonra dolar 6 TL benzin 7 TL

    CEVAP YAZ 3 5
  • Misafir 31 Temmuz 2018 10:40 saksıya soğan maydonoz dik, bisiklete bin ama milletten yana ol..

    1 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro