Kur’an- ı Kerim'in i’cazı üzerine birkaç söz

Kur'an, Aziz olan yüce Allahın , Aziz olan peygamberi Muhammed Mustafaya (sav) indirmiş olduğu, Aziz olan kitabın adıdır.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Kur’an- ı Kerim'in i’cazı üzerine birkaç söz yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR5 YORUM
  • millet 16 Haziran 2016 11:48 aziz pavlosun kitabı değil ikidebir aziz aziz. allahın insanlığa rehberi nasıhat öğüt bilgi kitap insana nur işiğidır.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 16 Haziran 2016 10:42 Ya bu yazılanlar bir bilgi değil ki. Açıkçası Kuran iyidir diyor. Bir tek o mu biliyor kuranı. Açık öğretim okuyor. Bize Kurandan bahsediyor. Bir de para alıyor. Yada parlatın diye para veriyorlar. Bilmem ama EHLİYETİ varmı açıklasınlar.

    CEVAP YAZ 1 1
  • MEHMET GÜRPINAR ERZURUM 16 Haziran 2016 10:32 KUR'AN-I KERİM İNSANIN YARATILIŞINI VE KALBİNDE YAZILI BİR KİTAPTIR HER İNSAN OKUDUĞUNDA İÇİNDEKİ CEVHERİN KENDİSİNİ SARDIĞINI GÖREÇEKTİR ALLAH VARLIKLARIN EN YÜÇESİ İNSANI KURAN ERDEMİNDE YARATMIŞ VE ONUN RUHUNA UYGUN KILMIŞTIR DEĞMEYİN ÖVSÜNLER Kİ KENDİLERİNİ SARAN O YÜÇE KİTAP HER KESİME VE HER İNSANA KUÇAK AÇAR BİZLER SİYASET İÇİN MENFAAT İÇİN BİRBİRLERİMİZİ İTİP KALKTIK VE NEFRET KİN KUSTUK İNSANLIĞIMIZI ALLAH RIZASINDA KULLANMADIK HOR GÖRTÜK KÜSTÜRDÜK VE KUTUPLAŞTIRDIK MİLLETLERİ BÖLENDE BÜDÜR SİZLER HER FİRSATTA KENDİ ÇİKARLARINIZ İÇİN DEĞİLDE TOPLUMU KUÇAKLAYAN KAYNAŞTIRAN BİR UYUM İÇİNDE OLUN BAKIN NİÇE ASİLERE ALLAH SABREDİYOR KARDEŞLERİM GÜNAHKARLARIDA İÇİMİZDE TEMİZ KALPLERLE YIKARSAK ONLARDA TEMİZLENİR ÖNÇE PAYLAŞMAYI BİLELİM ŞİMDİ SİYASİLER HEP BANA RAP BANA DERSE İSLAMDAN UZAKLAŞIR BU TOPLUMA VE İSLAMA AYKIRIDIR. BUDA KIYAMETİN HABERÇİSİ OLUR SAYGI VE SEVGİLER TÜM İNSANLARA ÇÜNKÜ ONLARI ALLAH YARATTI BİZLER KUSURLARI ÖRTÜP BİRLEŞTIRİÇİ OLALIM SELAM ALLAH İÇİNDİR

    CEVAP YAZ 0 0
  • mim mim 16 Haziran 2016 09:54 bu çömez hoca ne bilir? hocalık karlı bir meslek; hem para var hem itibar. ey müslüman yada müslüman olduğuna sananlar. bir gün de kuran'ı eline alıp türkçesinden allah bize ne söylüyor, ne istiyor diye merak ettinizmi? bu hocaların anlattıkları kendi çıkarları için çarpıtılmış olamazmı? işin içinde para ve itibar var... okuyun ve yaratanın en büyük kitabı yarattığı dünya üzerindeki börtü böceği ve sonsuz denilen kainatı düşünün mucize budur, hikmet budur.

    CEVAP YAZ 0 11
  • Misafir 16 Haziran 2016 09:51 ODTÜ öğrencileri haklı çıktı: ODTÜ Mescit'i islamist militan devşirme yeriymiş.................. Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından hazırlanan iddianamede, cihatçı çetelerin ODTÜ’de nasıl örgütlenmeye gittiği anlatıldı. Şimdi Erdoğan ve diğer Gerici imam AKP'lilerin ODTÜ öğrencilerinden özür dileyip dilemeyecekleri merak ediliyor.

    CEVAP YAZ 0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro