Kültür mü turizmden, turizm mi kültürden…

“Tavuk mu yumurtadan, yumurta mı tavuktan çıkmıştır”

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Kültür mü turizmden, turizm mi kültürden… yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR4 YORUM
  • ODTÜ MEZUNU 12 Temmuz 2018 14:08 ODTÜ'ye YOBAZLAR NEDEN SALDIRIYOR?................ Haksızlığa, hukuksuzluğa başkaldırmak, direnmek için önce “düşünmek” gerekir!... Çünkü tüm gelir seviyesindeki gençlerimizin okuyabildiği ODTÜ’ye girebilmenin tek şartı düşünen, zeki ve çalışkan bir beyne sahip olmak.

    CEVAP YAZ 3 18
  • ODTÜ MEZUNU 12 Temmuz 2018 14:05 ODTÜ, öğrencisine, öğretim üyesine, idari personeline, işçisine yaşatılan islami yobaz zorluğa rağmen dünya üniversiteleri sıralamasında her zaman bizi gururlandıracak sonuçlar alıyor. Çünkü tüm gelir seviyesindeki gençlerimizin okuyabildiği ODTÜ’ye girebilmenin tek şartı düşünen, zeki ve çalışkan bir beyne sahip olmak.

    CEVAP YAZ 1 0
  • Erol Baron 12 Temmuz 2018 10:18 Nakliyenin hala develerle yapıldığı "kasıtlı" inancı bir tarafa koyuyor ve diyorum ki, dükkanın önünden geçen turistleri kolundan tutarak -zorla- içeri sokmak isteyenlerin ülkesi TUNUS ile TÜRKİYE'nin BATI ülkelerinde aynı kefeye ve aynı kültür çerçevesine konmasının önüne bir türlü geçilemedi

    CEVAP YAZ 1 0
  • el mustafa bin arap 12 Temmuz 2018 09:53 senin amacının ayasofya v.b. yapıları bakanlıktan alıp diyanete bağlamak olduğunu bilmesem çok güzel bir konuya değinmiş diyeceğim turizm in çatısı altındaki kültür varlıklarına yapılan resterasyonları gözlemlediğimde hiç turizme yönelik değil tamamen aslına kültürüne uygun yapıldığını gözlüyorum ama sen islam kültüründen başka kültür tanımadığın için onları asıllarına uygun koruyamazsın

    CEVAP YAZ 1 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro