Kudüs ne zaman geri alınabilir?

Sorunumuz Kudüs’ü kaybetmiş olmak mı yoksa tekrar geri alabilecek gücümüzün olmaması mı?

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Kudüs ne zaman geri alınabilir? yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR5 YORUM
  • Misafir 25 Aralık 2017 14:04 İslam'da başarmaya çalıştıkları "Ilımlılaştırma" yani sulandırma, yani Kapitalist/Siyonistleştirme Hıristiyanlıkta Evangelizm ile kısmen başarılı olduğu için Hıristiyanlar Peygamberleri Hz. İsa'nın doğduğu, yaşadığı yerlere yeterince sahip çıkamıyor.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 22 Aralık 2017 17:15 Geri kalmış İslam egemen ülkelerde menfaatler “kutsallık” üzerinden formüle edilmekte!........ Mesele kutsallıksa, Hıristiyanlar için de aynısı geçerli. Filistin nüfusunun azımsanmayacak kısmı, yüzde 20-25’i Hıristiyanken, misal nüfusunun çoğunluğu Hıristiyan olan ülkelerden “Kudüs bizim kutsal davamızdır...” diye başlayan cümleler işitilmez.

    CEVAP YAZ 2 2
  • Misafir 18 Aralık 2017 01:34 İslam dünyasında Çürümenin ve Yolsuzluğun zemini din mi?

    CEVAP YAZ 0 0
  • mevhibe inal 17 Aralık 2017 14:51 Dünya Kapitalist Şirketlerin boyunduruğundan kurtulduğu, İnsanların ve hatta bütün canlıların istatistik sayı olmaktan çıktığı, Paraya tapınmanın bittiği zaman. İnsanın özne, Adaletin hakim, Mananın Maddeden üstünlüğü bilincine varıldığı zaman.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 12 Aralık 2017 03:18 İsrail ile Diplomatik İlişkilerimiz var ama başkentini bilmiyoruz!......... AB ülkeleri net ve kesin olarak Tel Aviv diyor!...... Bizim Dışişleri Bakanlığı belirsiz diyor!.......... Boş Gösteriyor .......

    CEVAP YAZ 2 2

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro