Konutta cazip kampanyalar fiyatlar indi faizler sıfırlandı

Müteahhitler başlattıkları kampanyalarla bayram tatilini fırsata çevirmek isteyenler için dikkat çekici kampanyalar hazırladı. Firmalar, projelerde olduğu kadar düzenledikleri kampanyalarla da birbirleriyle yarışıyor.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Konutta cazip kampanyalar fiyatlar indi faizler sıfırlandı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR10 YORUM
  • Misafir 23 Ağustos 2018 08:14 Kardeşim 300 TL den başlıyor bu ne biçim kampanya birde üstelik 3.4 şehirde var diğer illerde yokmu bizi bankayla haramla uğraştırmayın. Her ilde yapın ve cazip fiyatlar koyunki insanlar size dua etsin.

    CEVAP YAZ 0 2
  • Melis 23 Ağustos 2018 00:08 Yüzde yüz faiz almıyorum hepsibaşınıza yıkılsın emi

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 22 Ağustos 2018 22:41 5 TL maaş alana bile ev almak hayal 200 bin liranın 10 yıllık kiredi taksit tutarı 3250 TL vatandaşa yönelik işler yapın zengine çerez parası 500 bin liralık daire banka kölesi etmeyin bu ülkenin vatandaşıni

    CEVAP YAZ 1 3
  • Misafir 22 Ağustos 2018 13:23 Sonları geldi. Faiş fiyatla satış devri bitti. Su veren itfaiyenin hortumunu diyor yorumumu sonlandırıyorum.

    CEVAP YAZ 1 12
  • Misafir 22 Ağustos 2018 10:42 İnşat firmalari neden taksitlerle ev vermiyor bankalar devreden cikmali.

    CEVAP YAZ 6 24
  • Misafir 22 Ağustos 2018 10:03 godamanlar için yapılan kampanya çünkü bu adamların en düşük evi 500 bin civarı oda 1+1 ler. Firmaları aradım sitelerinde 300 binden başlayan fiyatlarla diyor 300 bine evleri yok . Birde 500 bin artı KDV diyorlar. Bir soyguncu bankalar bir diğeri de sözde indirim yapan inşaat firmaları.

    CEVAP YAZ 2 47
  • Aaşsdd 22 Ağustos 2018 09:16 Zamanında çok kazandılar şimdi daha çok indirim yapmak zorundalar 1e mal edip 10 sattılar

    CEVAP YAZ 5 20
  • Misafir 22 Ağustos 2018 09:15 gelecek yil su anki dolarinla iki ev alabilirsin...

    CEVAP YAZ 14 11
  • Misafir 22 Ağustos 2018 09:07 Yahu hani kredi faizleri 0.98 e çekilmişti ne oldu şimdi ? Girdim baktım %2 %2.20 %1.84 bunlar ne Allah aşkına ??? Yazık vallahi yazık ne hale geldi ülke ya... Zengin daha çok zengin Fakir zaten yok adı bile geçmiyor ... Orta kesim ev hayali kurarken 150 bin kredi çekse 434 ile 385 bin arası geri ödemesi gerekiyor el insaf yaa... yazık cidden yazık. Böyle olunca her şeyden soğuyor insan.

    CEVAP YAZ 2 20
  • Misafir 22 Ağustos 2018 08:52 Sanki Türkiye geneli... Siz Kredi Faizlerini düşürün önemli olan o her kesimden gariban vatandaş kredide olsa ev alsın evsizlik kötü bir şey...

    CEVAP YAZ 0 28

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro