Konut kampanyası başladı! Bakan Murat Kurum açıkladı ne kefil ne kredi...

Ev almak isteyenler için müthiş bir kampanya başladı. Ne banka ne kefil var. Çevre ve Şehircilik Bakanı Murat Kurum, "Türkiye İçin Kazanç Vakti" sloganıyla gayrimenkul alanında hayata geçirilen kampanyanın ayrıntılarını açıkladı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Konut kampanyası başladı! Bakan Murat Kurum açıkladı ne kefil ne kredi... haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Misafir 28 Ağustos 2018 22:38 Vatandaş değil godaman kampanyası birilerinin evini satma kampanyası orta gelirli nasıl alacak kamu bankaları düşündükçe

    CEVAP YAZ 0 6
  • Misafir 28 Ağustos 2018 20:47 Şu an dolar arttı maliyet arttı diyelim kabul ya önce kazandıkları 500 binlik evler 1 milyona satıldı.Kampanya felan değil.Devletin yapacağı en alt kademeden en üst kademeye kadar evli olanları ev sahibi yapması.Taksitlendirme maaşına göre olacAk adam 1600 TL alıyor 1000 TL kredi nasıl ödesin.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 28 Ağustos 2018 20:44 1 milyonluk evde maliyet 300 bilemedin 400 diyelim 600 bin firmaya.Almayın arkadaş onlar istediği gibi at koşturuyor.2 aylığına fiyat düşür sonra uçur. 6 ay kimse almasın sektör durunca bakın 1 milyonluk ev nasıl 500-600 bin oluyor.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 28 Ağustos 2018 20:06 1 milyon TL diyor.Godamanlar için yapılıyor yine birşeyler alıcı da godaman satıcı da .Orta kesim kim yararlanıyor Allah aşkına ? Devir zenginlerin devri olmuş

    CEVAP YAZ 0 0
  • as 28 Ağustos 2018 18:53 altın alın bence... konut patlaması olabilir...

    CEVAP YAZ 0 1
  • hayret felaket 28 Ağustos 2018 17:46 konut kampanya istanbul bitti hainler.yemek yetmiyor, hizmet yetmiyor, Trafik problem,ve mezarlık yeri bulunmuyor'Nufus 13'000 000'milyon.ya bu inşaat'ları doğuya kaydırın,!istanbul ! bitti hainler.

    CEVAP YAZ 0 6
  • Misafir 28 Ağustos 2018 17:26 Sayın Bakan önce TOKİ konutlarına vatandaşın ödediği fahiş taksitleri düşürsün.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 28 Ağustos 2018 17:24 Allah aşkına siz bir şey yapmayın çünkü yaptığınızda birilerine para kazandırmak için DEVLET BÜTÇESİNİ kevgire çeviriyorsunuz. Vatandaş olarak biz artık yemiyoruz. Sayın Bakan önce TOKİ konutlarına vatandaşın ödediği fahiş taksitleri düşürsün.

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 28 Ağustos 2018 17:18 Mütehitlere koltuk çıkmaya devam. Bir zamanlar TOKİ diye bir sosyal devlet kuruluşu vardı. 10 Yıldır piyasaya hakim ama fahiş fiyatlarla vatandaşa ev satıyor. Alanlar 6 ayda bir gelen zamlar nedeniyle ödeyemez duruma geliyor satmaya çalışıyor satamıyor. Geri iade hakkını kullanmak istiyor. Ödediği parayı kuşa çevirip 6 ila 8 sonra geri ödüyor. Amaç vatandaşı ev sahibi yapmak değil uzun süreli borçlandırıp sesini soluğunu kesmek. Yoksa neden maliyetini 3 - 4 katına devlet vatandaşına konut satsın. Yapar maliyetinin üstüne %10-15 koyar satar ama maksat başka. Şimdi kalkmışlar mütehitlerin satılmayan evleri için devlet bütçesini tarumar etmeye kalkıyorlar. Vallahi akıl tutulması yaşıyoruz. Şu habere bak özrü kabahatinden büyük!

    CEVAP YAZ 1 1
  • hayret felaket 28 Ağustos 2018 17:04 konut kampanya istanbul bitti hainler.yemek yetmiyor, hizmet yetmiyor, Trafik problem,ve mezarlık yeri bulunmuyor'Nufus 13'000 000'milyon.ya bu inşaat'ları doğuya kaydırın,!istanbul ! bitti hainler.

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 28 Ağustos 2018 15:32 TOKİ'DEN EV ALDIM. Baktım ki TOKİ evi bana maliyetinin tam 3 katına satmış. Vergisi harcı komisyonu bilmemnesi cabası. Üstüne üstlük 6 ayda bir ödemelere zam yapılıyor. Bana maliyetine satayım dedim olmadı. Maliyetinin %10 altına satayım dedim o da olmadı. Şimdi maliyetinin %25 altına satıyorum dönüp yüzüne bakan yok. Demek ki bu daireyi ben tokiden piyasa değerinin çok üstünde almışım. Toplu Konut idaresi bile tüccarlık yaparsa nerede kaldı sosyal devlet anlayışı. Bırakın mütehaitleri kurtarma çabasını da birazcık vatandaşa yardımcı olun. Bugüne kadar fahiş fiyatlarla ve artışlarla sattığını TOKİ evlerinin (ki bunlar sosyal konut) ödemelerinde indirim yapın. İndirimden vazgeçtik 6 ayda bir bindirim yapmayın da vatandaş biraz nefes alsın.

    CEVAP YAZ 1 4
  • Misafir 28 Ağustos 2018 15:12 oturmak için,paran varsa bitmiş konut al ve otur.yatırım için konut alma zamanı değil.para da kal.kampanyaya veya siyaseytçilerin dediklerini ciddiye alma.

    CEVAP YAZ 0 4
  • asalet 28 Ağustos 2018 15:07 Betona yatırıma devam. Devlet eliyle var olan dövizler teknolojik yatırımlara teşvik edileceğine, bu konuda millete güvence verileceğine, halen betonlaşmış düşünce devam ediyor.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 28 Ağustos 2018 14:50 Az bi aklımız vardı onuda aldınız bu daireler ferrarisi olan Ali’nin mi cengizinmi bu kampanya dan ülkenin kazanacağı hiç bir şey yok bana 200 lük daire bile çok

    CEVAP YAZ 0 6
  • Misafir 28 Ağustos 2018 14:00 Tuekiyenin Durumunu........,.....*diyecek soz kalmadi artik isaretlerle 🤐

    CEVAP YAZ 0 2
  • pii 28 Ağustos 2018 13:31 ALLAH müstehakınızı versin. bak hele dairenin fiyatı 1.milyon TL' cikmiş.. heee bende aylık 25-30 bin tl maaş alıyorumya.. verilen örnekler bile insanı çıldırtmaya yetip artıyor.

    CEVAP YAZ 0 8
  • al 28 Ağustos 2018 12:59 ''DÖVİZİNİ KENARDA TUTMASINI GEREKTİREN BİR DURUM SÖZ KONUSU DEĞİL.'' bu ifadeye güvenemiyoruz...

    CEVAP YAZ 0 0
  • salhor 28 Ağustos 2018 12:12 Fiyatlara örnek olarak verilen iki resme baktım, hiç bir şey anlayamadım. Zaten ARA ÖDEME mara ödemeye karnım tok. 70'lik adam, çoluk çocuğuna yardımla ev almak istiyorsa, bütün bir ailenin, şu ödeme hesabıyla aç ve susuz yaşaması şart. Bu ödemeleri yapabilecek herif, zaten ev değil apartman sahibi olmak zorunda. Şeytanın ve devletin işine akıl sır erdirmek zordur. Para sahibi adam, parayı kutsallaştıran kişi olur umumiyetle. BİZİM DE ALLÂH'IMIZ VAR, ne yapalım!

    CEVAP YAZ 1 8
  • Misafir 28 Ağustos 2018 12:27 devlet değil akpnin işine akıl ermemekte

    0 1
  • gariban vatandaş 28 Ağustos 2018 12:01 bakan bizimle dalgamı geçiyor yoksa kendini darı ambarındamı sanıyor ya biz vekildegiliz biz bakan degiliz biz iş adamı degiliz biz milimum maaşla çalışan biriyiz biz hiç bir ihtiyacımızı görmesek bile aylık maaşşımız taksite yetmez aylık taksit 7,673 benim maaşım 2,700 kalanını nereden karşılayacagım resmen dalga geciliyor. uyan vatandaş uyan.

    CEVAP YAZ 1 10
  • ar 28 Ağustos 2018 11:48 bize bu boş açıklama gibi geliyor ve bizi aşıyor... 1 dolar 6.250 tl olmuş ve gıda artıyor... biz buna bakarız...

    CEVAP YAZ 0 8
  • Istanbullu 28 Ağustos 2018 11:41 Lan biz 200 milyarı bulamiyoruz adamlar 1 milyon diyo nasıl bi kazıktır

    CEVAP YAZ 0 12
  • D21 28 Ağustos 2018 11:37 çok teşekkür ederim böyle kampanya için. benim de zaten 900 bin tl vardı. diyordum. acaba nasıl bir milyon liralık konut alırım. ben öyle 800 bin liralık dairede oturamam.!!!

    CEVAP YAZ 0 12
  • AVATAR 28 Ağustos 2018 11:35 Bankalar da indirecek mi faiz oranlarını önemli olan o.

    CEVAP YAZ 0 5
  • Misafir 28 Ağustos 2018 11:25 gene bir dümen ceviriyorlardir.bunlara guven olmaz.gene yandaş müteahhitlere kıyak geçiyorlar.odemeler ucuz değıl.

    CEVAP YAZ 0 6
  • Misafir 28 Ağustos 2018 11:14 0.98 den belli firmalara değilde tüm sıfır veya ikinci el daire satışlarından imkan sağlanması lâzımdı...

    CEVAP YAZ 0 7

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro