Konut alan kazandı dolar alan kaybeder

Gayrimenkul sektöründe faaliyet gösteren DAP Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Ziya Yılmaz, Türkiye'nin önünde cumhuriyet tarihinin en büyük fırsatlarından birinin bulunduğunu söyledi. Yılmaz, "Yabancıya konut satışı kolaylaşırsa cari açığın kapanması kolaylaşır" dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Konut alan kazandı dolar alan kaybeder haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR16 YORUM
  • Misafir 20 Ağustos 2018 03:24 Dolarla sadece AKP IS ADAMLARI PARTILILER KAZANIR. HALK KAYBEDER

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 19 Ağustos 2018 21:45 Turkiyede bir ev şişti Birde özel üniversite Tv lerde boşa mı versiyon reklamı düdük arabasi

    CEVAP YAZ 0 2
  • Rere 19 Ağustos 2018 21:43 Sen dolar köpüğünü bırakta konuttaki köpüğe bak.bayram sonu eve yüzde elli geçir sonra faiz 1 oldu de.bizde milletçe sevinç gösterisi yapalim

    CEVAP YAZ 0 1
  • ali 19 Ağustos 2018 19:31 dolar stoklayan 2 yıl sonra bir ev alacagına 5 ev alır buda bizi zengin edin siz kredi çekin kole olun diyor goddugum

    CEVAP YAZ 0 1
  • melih 19 Ağustos 2018 16:03 4 yıl önce dolar bozdurup ev alan tanıdığım doları şimdi bozdursaydım iki tane ev alırdım diyor. 1.5 sene önce ev satıp dolara çeviren tanıdığım parası epey arttı. sattığı evin fiyatı aynı..

    CEVAP YAZ 0 6
  • Ender 19 Ağustos 2018 15:37 Yabancıya gayrimenkul satılması değil kullanım halkı verilmeli.

    CEVAP YAZ 0 3
  • AF 19 Ağustos 2018 15:11 BU HABERE İNANMIYORUM. SİPARİŞ REKLAM OLMASIN... ŞU ALANLAR DOLARDA KAZANDIĞINI GÖRDÜKÇE KONUTA DA YÖNETENLERE DE KIZIYOR...

    CEVAP YAZ 0 4
  • TL kazansa 19 Ağustos 2018 14:59 ömrümün hiç bir döneminde döviz yatırımı yapmadım. çilller krizinde borsada param vardı: çiller döviz alan yanar dedi. pozisyonu bozmadık, borsadaki kağıttan bir sıfır attık, döviz katladı gitti.... şimdi yıllar sonra biraz borsa yatırımı yaptım. borsa iniyor, döviz çıkıyor. yine pozisyonu bozmadık bakalım ne olacak. tek bir gerçek var kimse kırılmasın: döviz alan her zaman kazandı.

    CEVAP YAZ 1 6
  • Misafir 19 Ağustos 2018 14:35 Konut alan kazanırsa satan kaybeder. Buyur satma !.. Maslahata göre konuşmaya gerek yok.

    CEVAP YAZ 2 4
  • adam 19 Ağustos 2018 14:19 italyayi konutlar batirdi...umurunuzda mi milletin durumu...

    CEVAP YAZ 0 5
  • Misafir 19 Ağustos 2018 14:17 Bu faizlerle mi? Deli olmak lazım.

    CEVAP YAZ 0 5
  • DIŞARISI DAHA CAZİP. 19 Ağustos 2018 14:12 DİŞARIDAN KONUT ALMAK BURADA ALMAKTAN KOLAY VE KİRA GETİRİSİ DE DAHA FAZLA,ZENGİN TÜRKLER DE AMERİKADAN EV SATIN ALIYOR,ORADAKİ TÜRK EMLAKÇILARIN SAYILARI HAYLİ FAZLA,GİTMENİZE BİLE GEREK KALMADAN ORADAN HALLEDİYORLAR İŞLERİ,HEM TÜRKİYE ARTIK GÜVENSİZ DİYORLAR,ALANLAR YANİ,????BURADAKİ EVİNİ SATIP ORADAN BİRKAÇ TANE ALIP KİYARA VEREN DE ÇOK ARTIK.

    CEVAP YAZ 0 5
  • Recep 19 Ağustos 2018 14:07 Şu dönemde ihtiyacı olmadığı halde dolar alan vatanına değil, ABD'ye hizmet eder.

    CEVAP YAZ 4 1
  • Yatıtım 19 Ağustos 2018 14:04 Halen paraları betona dökğn diyorsunuz yatırım lazım yatırım

    CEVAP YAZ 0 6
  • mert 19 Ağustos 2018 14:03 100binlik daireleri millete 500bine kakaliyorsunuz,normal vatandasta parami varki alsin.

    CEVAP YAZ 0 10
  • Murat 19 Ağustos 2018 13:58 Zaten beton yuzunden bu hale geldik bu adam ne iciyor. Dolar alan kazanır kaybetmez merak etme

    CEVAP YAZ 1 9

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro