Konsolos Öztürk bey!..

Hulusi Paşa'ya 'Utanmalısın' diyen Öztürk Yılmaz bu ülkede kimlerin utanması gerektiği 24 Haziran'da belgelenmiştir.Üzüntüm seni bu devletin nasıl yetiştirdiğidir!

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Konsolos Öztürk bey!.. yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR8 YORUM
  • ne lazım? 15 Temmuz 2018 00:41 Tarihte hiç seçim kazanmamış ama tüm darbeciler kendilerine kol-kanat germiş bir parti olarak onlar her şeylerini darbelere borçludur. Onun için darbeci olmayan askerlere hiç tahammülleri yoktur. Saldırganlıkları biraz da ondandır. Demokrasi oldukça onlara iktidar yüzü yok!

    CEVAP YAZ 0 1
  • kurt-ay 14 Temmuz 2018 08:46 bu aymazlığın bu hayasız düşünce yapısının pırt diye pırtlamasına neden olan tek gerçek var oda milletvekili dokunulmazlığı dokunulmaz olunca bu vekiller kimseyi takmıyor tanımıyor hakaretler sıralıyor yaptırım yok kaldırın bakalım ne olacak bu kadar cesur yürek ve atarlı oğlan çocuğu olabileceklermi yine

    CEVAP YAZ 0 0
  • ibrahim adem 13 Temmuz 2018 18:37 Seçimden bu tarafa twitter ve diğer sosyal ağlarda bir AK parti seçmeni olarak Kemal Kılıçdaroğlunu destekleyen sayısız yorumum oldu.Dua Noktasında Bin Yıl yaşayacak denilen 28 Şubat sürecine inat CHP nin başında K.K. kalsın istiyorum.Ne kadar yenersen yen adam kendini galip görüyor ya bitiyorum, hastayım bu adama!

    CEVAP YAZ 8 2
  • Misafir 13 Temmuz 2018 15:12 Cuma yi niye kullaniyorsun?Dini niye alet ediyorsun?Muharrem Ince Cuma yi kilar kilmaz sana mi soracak?Sen hergun burdan dalkavukluk yapiyorsun sana kimse hakaret ediyor mu?Yapiyorsun dalkavuklugunu parani kapiyorsun.

    CEVAP YAZ 3 18
  • Erol Baron 13 Temmuz 2018 10:43 Bulunduğunuz şehirde herkes sizden daha zekiyse, o şehri hemen terk ederek budalaların bol olduğu bir şehre taşının diye benim çocuklarıma garip bir tavsiyem vardı ve zaman beni haklı çıkardı..... Neden bunu söyledim...... Çünkü, herkesin sizden zeki olduğu bir yerde iyi yaşarsınız ama arzu edilen zenginliğe ulaşmak imkansızdır..... Göbeğini kaşıyan adam da dedikleri Türkiye'deki insan manzaraları bu deyimin -maalesef- siyaset için de geçerli olduğunu gösteriyor.

    CEVAP YAZ 0 0
  • gencoglu 13 Temmuz 2018 10:31 çok güzel bir yazı olmuş elinize sağlık sayın yazar

    CEVAP YAZ 29 2
  • SOYSUZ AKAR 13 Temmuz 2018 09:59 Akar'ın, bakan olacağını önceden yazan Sabah gazetesi yazarı Mahmut Övür ile karşılaşmasını Övür bugün köşesine taşıdı.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 13 Temmuz 2018 09:58 AKP'li Erdoğan’ın başkanlık kabinesinde Kürt bakan olmaması, başkanlık sistemine dair beklenti içinde olan Kürt sermaye çevrelerinde hayal kırıklığı yarattı.

    CEVAP YAZ 1 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro