Konkordato isteyen ünlü piliç ve yumurta markası için flaş gelişme!

Bir süre önce iflas erteleme yerine getirilen konkordato talep eden, tavukçuluk sektörünün önde gelen markası Keskinoğlu Şirketler Grubu'na verilen süre mahkeme tarafından uzatıldı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Konkordato isteyen ünlü piliç ve yumurta markası için flaş gelişme! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR10 YORUM
  • şermin aycan 12 Eylül 2018 17:04 Dönerinden kemik çıkan firma kapansın bence.Bir de nugget larde falan "ürünlerimizin özenle hazırlanmasına rağmen, içinden kemik çıkabilir." yazıyor ya...

    CEVAP YAZ 1 0
  • Kemal 12 Eylül 2018 16:38 helal piliç diye milleti kandıranların hepsi batsın. Milleti kandıranların hepsi yerle bir olsun.

    CEVAP YAZ 1 0
  • tunahan 12 Eylül 2018 14:53 devletin bu tür firmalara sahip çıkması lazım insanlarımız bir anlık öfke ile batsın yerin dibine girsin diyor ama binlerce insan buralardan ekmek yiyor.Yanlışları varsa gereken ceza kesilsin ama şimdi değil.Yerli firmalar piyasadan çekilirse yada yok olursa yerine gelen yabancı firmalar bize el bebek gül bebek davranmayacak.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 12 Eylül 2018 14:15 "Sırtı kalın olmayan", sıradan vatandaşın evine şahin gibi hacze gidildikten, böyle "seçilmiş ve çok yüce şirketler"in hoş görülmesinin sebebi acep ne ola?

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 12 Eylül 2018 13:23 Demekki sirket kasalari tamamen bosaltilmamis, tam takir olmasi icin mahkeme sureyi uzatti ki tam iflas gosterilsin

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 12 Eylül 2018 12:27 Sabanciyi hatırladım ne demişti " vah benim ülkeme vah vah " ciğerinden sökülüyordu o kadar milli duygularla doluydu...Sen ne olursan ol bu dünyada gavur diye bir gerçek var.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 12 Eylül 2018 12:14 memelekete firma kalmadı

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 12 Eylül 2018 12:05 Batsin beter olsun yillardir somurtuyor ureticiyi

    CEVAP YAZ 1 0
  • k.k.k 12 Eylül 2018 11:23 Piyasadaki en iyi firmadır bana göre Keskinoğlu yumurta konusunda. Umarım iflas etmezler

    CEVAP YAZ 1 0
  • üzürlü 12 Eylül 2018 11:16 varlık fonuna devredin çabuk kurtulur. en azından sağlam ellerde olur.

    CEVAP YAZ 0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro