Kızlı erkekli karma eğitim bitiyor mu twitter çalkalandı MEB'den açıklama

Eğitimle ilgili ortaya atılan iddiaya ilişkin MEB'den son dakika açıklama geldi. MEB kızlı erkekli sınıflardaki karma eğitimi bitiriyor mu? İşte Mill Eğitim Bakanlığı'nın yaptığı yeni açıklama!

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Kızlı erkekli karma eğitim bitiyor mu twitter çalkalandı MEB'den açıklama haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR16 YORUM
  • yaren 12 Eylül 2018 13:10 allahını seversen ya diğer milletler ileri gidiyor Türkiye geriye .

    CEVAP YAZ 0 0
  • eğitmen 12 Eylül 2018 09:25 Okullarda öğrencilere bi anket yapılsın tarafsız bi şekilde bence sonuçlar doğru degerlendırıldığınde herkes çok şaşıracak sanıldığı gibi çok da öğrencilerin bayıldığı harika modern bişey değil karma eğitim her iki tipe ki okulda da eğitim veren biri olarak bunu söyleyebilirim

    CEVAP YAZ 2 0
  • Misafir 11 Eylül 2018 19:24 Kusura bakmayın hepimiz muslumaniz ama kuranın ogretilecegi yerde okullar değildir.evet yeterli bilgiye sahip kişiler tarafından gerekli ibadathanelerde verilmelidir.gerekirse orada kız erkek ayrımı yapılır.bu durum ne yazikki yapılmak isteneni apaçık ortaya koymuş yazık.ilk önce eğitimi duzeltmeliyiz.biraz yurtdisina bakalım adamlar nasıl eğitim veriyorlar.bizim gibi acaba herseye dini karistiriyorlarmi.yani burda önemli olan cinsiyet ayrımı olmAmalı.önce aksaklıklar giderilmeli

    CEVAP YAZ 5 18
  • Bu Fakir 11 Eylül 2018 18:50 Camilerdeki yaz kuran kursları da Tevhidi Tedrisat Kanununa aykırıdır. Kuran öğretimi pedagojik formasyonlu öğretmenler tarafından okullarda yapılmalı.

    CEVAP YAZ 3 4
  • Misafir 11 Eylül 2018 16:44 Bence karma eğitimde olsun diğer türlü eğitim de ben karma egitimi secmeyenlerden olurum inşallah mecburiyet kalkar

    CEVAP YAZ 4 5
  • Misafir 11 Eylül 2018 16:37 Avrupa'da özellikle İngiltere de kız erkek ayri eğitim veren okul var. Eğitim için gönderdiğimiz çocuklarımız gençlerimiz eğitimlerine daha iyi odaklanmalari açısından ben karma değil ayrı eğitimden yanayım.

    CEVAP YAZ 14 7
  • Recep 11 Eylül 2018 16:03 Avrupada ve ABD'de kız erkek ayrı eğitim veren yüzlerce okul var. Üstelik bu okullardan mezun olanlar genelde üst düzey yerlere gelirler. Ama MEB'in açıklamasına göre Türkiyede böyle bir durum olmayacak. 16 yıldır 'laiklik elden gideyeah' muhabbeti yapan kesimin uydurması. Türkiye Fransadan bile 10 kat daha laik.

    CEVAP YAZ 4 6
  • Bu Fakir 11 Eylül 2018 15:37 Karma eğitim, Devletin sosyo-ekonomik şartlarına uygun olarak bitmeli kanaatindeyim.

    CEVAP YAZ 5 7
  • tahir 11 Eylül 2018 15:33 Ortalıkta dolandırılmaya başladıysa yakındır olması.

    CEVAP YAZ 0 1
  • LAYİKLİK ELDEN GİDİYEAH 11 Eylül 2018 15:13 OLAYA BİLİMSEL BAKAR BİLİMSEL YAKLAŞIRSAN İSTATİSTLİKLER ORTADA (KIZ ERKEK AYRI EĞİTİM VEREN OKULLARIN BAŞARI ORTALAMASI , KIZLI ERKEKLİ EĞİTİM VEREN OKULLARIN ÇOK ÇOK İLERİSİNDE) İNGİLTEREDE AMERİKADA EN BAŞARILI OKULLAR , KIZ ERKEK AYRI EĞİTİM GÖREN LİSELER. EEE NE YAPILMASI LAZIM ???? ELBETTE KIZLI ERKEKLİ ÖĞRETİME DEVAM ETMEK LAZIM. BURASI TÜRKİYEAH , TÜRKİYEAH LAY(İ)KTİR , LAY(İ)K KALACAK. İLİM FALAN ÖNEMLİ DEĞİL , ÖNEMLİ OLAN KIZLI ERKEKLİ BİR ARADA OLMAK. İSLAMA DİNE AYKIRI OLMASI YETER , VARSIN ERGENLİK ÇAĞINA GİRMİŞ KIZLARIMIZ ÇOCUKLARIMIZ BİR ARADA OLSUN , CİNSELLİĞİ YAŞASIN , FLÖRT ETSİNLER , AŞIK OLSUNLAR , SEVİŞSİNLER , VARSIN OKULDA BAŞARISIZ OLSUNLAR. MÜHİM DEĞİL :)

    CEVAP YAZ 11 10
  • Misafir 11 Eylül 2018 15:34 Sen flört,aşk falan yaşamamışsın başkalarıda yaşamasın yani diyorsun .Ooooldu hadi sana iii günneeerr.

    1 3
  • Misafir 11 Eylül 2018 15:34 Bilimsel bakan beyine bakar mısınız.

    3 1
  • Misafir 11 Eylül 2018 16:03 aklınız hep cinsellikte.fikriniz neyse zikriniz de o

    3 7
  • Karma 11 Eylül 2018 15:03 Yorumlara bakınca sorunun kimde olduğu oratada ama zihniyet bu madem erkek erkekeğe de bir tarafınız kaymasın dikkat edin!!!!

    CEVAP YAZ 3 3
  • Misafir 11 Eylül 2018 14:33 bence bitsin ayrı olsun okulda karı kız kesmekten bi bahaneyle bi yerlerine dokunayım demekten ders çalışamadım şuan kıytırık bi bölümdeyim

    CEVAP YAZ 12 10
  • aytek 11 Eylül 2018 14:32 ne güzel olur ahlaki değerler gereği hangi inançta olursa olsun gerekli

    CEVAP YAZ 7 7
  • Ali Adak 11 Eylül 2018 14:30 Milletin sabrını bu kadar taşırmak, ülkeye yarar değil, çok büyük kayıplar getirecektir. "Bıçak kemiğe dayandı" misali...

    CEVAP YAZ 11 1
  • Misafir 11 Eylül 2018 15:06 hayırdır sabrınız niye taşıyor...Bi de bıçak kemiğe dayanmış.Zavallı Laikler....

    5 2
  • Selim fıtrat 11 Eylül 2018 14:30 Ateşle barut yan yana durmaz. İslamiyete savaş açan her iki cihanda rezil olur. İslamiyeti hükümlerini beğenmemek imana yakışmaz

    CEVAP YAZ 8 8
  • Misafir 11 Eylül 2018 17:44 Ama küçük çocuklar cinsiyet gözetmeksizin bademlenir taciz edilir tecavüze uğrar,çocuk yaşta kızlar evlendirilir,Bekir Bozdağ da çıkar ''küçüğün rızası varsa bakılır'' diye açıklama yapar herşey çözülür. demi?

    2 4
  • selim fıtrat 11 Eylül 2018 14:26 fransa da tacizden bıkan kadınların binebileceği sürücüleri bayan olan taksiler tahsis edilmiş.

    CEVAP YAZ 5 10

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro