Kızılay Başkanı Kerem Kınık'ın dolar aşkı!

Peki millet Erdoğan'ı dinlerken, dövizle iş yapan kurumlar neden söz dinlemiyor? Kızılay'a ait AVM'nin dükkanlarını dolar karşılığında kiraya veren Başkan Kerem Kınık niye ayak sürüyor hâlâ?

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Kızılay Başkanı Kerem Kınık'ın dolar aşkı! yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • ahmet özkan 17 Ağustos 2018 10:06 Arkadaşlık ilişkilerini gazetecilikte çıkar amaçlı kullanma .KIZILAY yazınla gerceği yansıtmadığın ortaya çıktı,arkadaşım değil dediğin kişi ile fotorafın da çıktı yazılarını zevkle okuyordum ama yazık etmişim.İtibarın SIFIRA indi.

    CEVAP YAZ 0 1
  • hasan ali 16 Ağustos 2018 23:31 bütün samimiyetimle söylüyorum, dünyada doların sonu yakındır. çünkü değerli metal karşılığı olmayan sadece sömürü amacıyla kullanılan bir kağıt parçasından başka bir şey değildir.zulüm bir yere kadar. Allah her şeyi görüyor. yeter ki Allaha inanıp güvenelim.

    CEVAP YAZ 1 1
  • EROL ÖZDEMİR 16 Ağustos 2018 15:33 TEKNOKENT LERİ DE UYARAN BİR YAZI KALEME ALSANIZ avm LER GİBİ EURO OLARAK KİRA FATURASI DÜZENLİYORLAR HALA ...

    CEVAP YAZ 0 5
  • Misafir 16 Ağustos 2018 15:09 Hayırdır hadi kızılay bayram harçlığını ödemememiş anlaşılan sende başkana inat saldırayamı geçtin

    CEVAP YAZ 1 2
  • Erol Baron 16 Ağustos 2018 14:54 Bu dolar silahı beni de vurdu fakat, bu silaha karşı kalıcı bir çözüm üzerinde çalışmak lazım.

    CEVAP YAZ 0 1
  • atasoy 16 Ağustos 2018 14:08 ellerinize sağlık.sıkıştırın dolar zenginlerini.

    CEVAP YAZ 3 1
  • Misafir 16 Ağustos 2018 13:53 Peki, Abd'nin ekonomik saldırısının ikinci gününde Kızılay'ın dolar kurndaki yükseklikten dolayı; "Kurban Bedeli: 750 TL" olmuştur duyurusuna ne demeli. Dolar düştü ama...Ne olacak şimdi...

    CEVAP YAZ 1 5
  • Misafir 16 Ağustos 2018 15:31 tekrar indirebilecek mi 590 TL. ye? Madem 590 TL. yetmiyor kurban bedeli olarak ,erken ödeme yapıp 590 TL. ödeyenlerin farkını Kızılay bütçesinden mi karşılayacak ? Bunları da sorun lütfen

    1 3
  • nick yock 16 Ağustos 2018 12:41 Ha bire ödenek isteyen, NASA dan fazla bütçe ayrılan 'Diyanet İşleri' nin TL aşkı hakkında ne düşünüyorsun Haaadi beyy?hiç bir şey mi?

    CEVAP YAZ 2 4
  • arife 16 Ağustos 2018 11:45 Yurt dışında kurban daha ucuz, dernekler, cemaatler, vakıflar kurban ücreti diye dolar alıp, finans yapıyor. kızılay dahil hiçbir kurum dolar fiyatı kullanmamalı. Reis bunu acilen düzeltmelidir.

    CEVAP YAZ 1 5
  • Kerim 16 Ağustos 2018 11:39 Boyle seylere duzenleme getirilmeli, dolar ibaresi kira kontratinda bile gecmemelidir. Kira kontrati da yasalarla belirli bir duzen halinde zam yapilmasina musade etmelidir. Ornegin yillik en fazla 5% gibi.

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 16 Ağustos 2018 10:44 kayseri gibi bir çok şehire kiralar ve alım satımlar dolar yada diğer para birimleri ile yapılıyor .bunlar yasaklansın derim.

    CEVAP YAZ 0 5
  • avatar 16 Ağustos 2018 10:38 Bu işler de biraz da üniversitelerin finans hocalaraından görüş alınsın. Bir hocanın dediği gibi, TL dışında bir para birimiyle yapılan işlemler dava konusu olamaz diye bir kanun çıkarsınlar. Bak nasıl patır patır TL'ye dönüyorlar. Dolarizasyon sorunu var hocalara kulak verilsin.

    CEVAP YAZ 0 2
  • adem 16 Ağustos 2018 10:26 Sayın Mustafa Başoğlu, herşeye yasa çıkarmaya gerek mi var, toplumun genel menfaati kişisel menfaatin üstünde olmalı,

    CEVAP YAZ 0 2
  • Mustafa Başoğlu 16 Ağustos 2018 09:27 Hadiii; Kızılay başkanına özel bir talebin oldu da geri mi çevrildi..nedir bu kinin. Adam diyor ki; Yasal olarak AVM kirqlamalarında dolarla kiralama i,şin yasaklayın bir süreliğine ben de tabiki ülkemin kanun ve kurallarına uyacağım severek.Bir sıkıntın mı var bu adamla senin..

    CEVAP YAZ 6 7
  • Misafir 16 Ağustos 2018 10:33 Bu ülkede dış ticaret haricinde dolar kullananlar paraya tapanlardır. Başka söze gerek yok

    1 1
  • Misafir 16 Ağustos 2018 11:40 seninki de laf mı şimdi ?

    0 1
  • Selam ve Dua ile 16 Ağustos 2018 09:25 Hadi Bey Selamlar, Herkes kendinden fedakarlık yapıyor. Ben de. Ancak Kızılayı fedakarlık yapması demek, bağışçının, yetimin, mazlumun, aç açıkta kalanın hakkından fedakarlık yapması demek. Fedakarlık yapmalı mı? Cevabı gerçekten zor. Kerem bey şahsi malılarından eminim bu fedakarlığı yapmıştır. Kızılay olunca süreç sıkıntılı..

    CEVAP YAZ 0 10
  • İzmitli 16 Ağustos 2018 09:05 Sayım yazar birde Diyanet işleri başkanlığını da uyarsanız. Hac ve umre ziyaretlerinin tamamı dolar üzerinden üstelik yolcuları THY taşıdığı halde.

    CEVAP YAZ 1 10
  • doğrucu davut 16 Ağustos 2018 08:50 THY Fiyatları TL gösteriyor ama dolar kuruna göre çevirerek satıyor.

    CEVAP YAZ 1 2
  • doğrucu davut 16 Ağustos 2018 08:47 THY internet sitesinden girip yurtdışı uçak bileti fiyatlarını incelemenizi tavsiye ederim.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 16 Ağustos 2018 08:39 Kızılayın AVM simi varmış? Bizden topladıkları yardım paralarıyla AVM mi yapmışlar? Yuh artık desem hakaretmi olur acaba?

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 16 Ağustos 2018 08:37 ocan.. MHP liderinin dolar aşkını da yazsana.. Adamlar hazine yardımını dolar almışlar.. sonrada millilikten.. milliyetcilikten bahsediyorlar...

    CEVAP YAZ 3 3
  • xtr 16 Ağustos 2018 08:32 Madem bu kadar dolar ile iş yapanlara karşısınız, sıra ne zaman müteahhitlere gelecek hadi bey? Bir de onu söyleyin. Ayşe teyzenin emekli maaşı ile ilgileneceğinize, sırtını iktidara yaslayan büyük müteahhitlerin dolar hesapları ve dolar ile aldıkları ihalelerle ilgilenin. Artık yeter, garip gureba edebiyatından fenalık geldi. Bu faturayı niye halk ödüyor? Sermaye sahipleri ödesin. Yeter artık hakikaten. Bir gün de farklı bir zihniyeti yansıtan yazı yazıverin.

    CEVAP YAZ 0 4
  • Misafir 16 Ağustos 2018 16:05 Hadi zanginleştitilmiş, dolar karşılığı yol, köprü ihalesi almışlara yazamaz bunu. Onlar talimat gerektirir. O kızılay başkanına kafayı takmış.Kalem ve köşesi var ya beyfendinin..

    0 0
  • xtr 16 Ağustos 2018 08:30 "Dolar tepetakla aşağı mı düşüyor?" Süleyman bey, siz şaka mı yapıyorsunuz yoksa dalga mı geçiyorsunuz anlamadım. Doların 7.2'lerden 6'lı rakamlara düşmesini böyle yorumluyorsunuz. Tepetakla oldu demek? 1 hafta önce kaç lira idi, bugün kaç lira. Millet çabucak unutsun istiyorsunuz geçmişteki rakamları. Doları silah olarak kullananlar var evet, kimse itiraz etmiyor zaten. Ama siz ne zaman kalkıp da öyle bile olsa "devlet buna müsade etmeyecek tedbirleri çok önceden almalıydı" diyerek iktidarı eleştireceksiniz? İktidarı pohpohlayan zaten çok var memlekette. Farklılık katan bence artık bu eleştirileri ve önerileri sunmaktır. Ama ne hikmetse sizden bu tür görüşleri okumak mümkün değil. Çok yazık gerçekten. Hadi bey deseniz, o da pek farklı değil.

    CEVAP YAZ 2 3
  • leyla 16 Ağustos 2018 08:25 Daha 1 hft önce ingiltereden THY bilet almaya kalktık dolar yada paund üzerinden satılıyordu. niçin TL üzerinden satılmadığına şaştım kaldım. THY yurt dışı biletleri yabancı para biriminden satıyor nerde TL olduğu yapmayın insanlara yanlış bilgi vermeyin.

    CEVAP YAZ 1 3
  • hilal-i ahmer 16 Ağustos 2018 08:22 Hadi Bey tekno parklarda euro dolarla çalışıyor Sizin Galiba kızılay avm de dükkanınız var onu gündem etmişsiniz bide bizim sorunlara el atsanız da şu teknopark kiraları da TL olsa

    CEVAP YAZ 0 3
  • MIR 16 Ağustos 2018 08:22 SEN KIMSIN SANANE BENDE BOZDURDUM AMA SIZIN GIBI KARISMIYORUM SORARLAR O ZAMAN DEVLET ANLASMALARINI NIYE DOLARLA YAPTI BIR DAİRE NASIL 600BIN LIRA OLUR BUNDAN ASAGIYA EV ALABILIRMIYIM HAYIR ASGARI UCRETLI MEMUR NE YAPSIN BUNLARI KONUS YANCILIGI DEGIL LUTFEN

    CEVAP YAZ 2 2

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro