Kişisel karakter analizi, Arş.Gör.’ler için şarttır!..(2)

Akademisyenin, kuralları “bilmiyordum” gibi bir cevabı olmamalıdır!..

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Kişisel karakter analizi, Arş.Gör.’ler için şarttır!..(2) yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR2 YORUM
  • S.Yavaş 04 Eylül 2018 07:29 Naçizane fikrim, yukarıdaki atama kısmının hatalı, hatta çok yanlış olduğu yönünde. çünkü eğer bir kurumsallık istiyorsak bu ancak o kurumun kendi içinde başarıp devamını getirebileceği bir şey olabilir. Bunun içinde yönetiminden öğrencisine kadar her seçimi ve aksiyonu kendi bünyesinde almalı ve/veya yapmalıdır. Haliyle "atama" gibi bir şeyin hem üniversitenin direkt olarak kendisine hem de kurumsallaşmaya tezat olduğunu düşünüyorum. Bu noktada YÖK'ün bile kaldırılması gerekiyor. Ancak birkaç aydır yüksek sesle dile getirilen üniversitelerin endüstriyelleşmesi, üniversitelerin ihracatçılar, sanayiciler vs ile birlikte çalışması fikri açısından ele alırsak dedikleriniz kesinlikle gerekli. Sizin bahsettiğiniz gibi bir sistem üretime yönelik üniversite okumanın kapısını açar, doğru; fakat bu sırada kaybedilen şey üniversitenin özerkliği, bağımsız araştırma ve farklı sorunlara eğilebilme kapasitesidir.

    CEVAP YAZ 0 0
  • BOŞ KOCA BİR 0 03 Eylül 2018 08:52 NE BOŞ ADAMSIN, git çocuk sev parklarda sen

    CEVAP YAZ 2 1

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro