Kimdir Fahrettin Altun!..

İşi ehline vermek vermek geleceğe umutla bakabilmektir.Yeni dönemin olmazsa olması budur.İşte Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanı Fahrettin Altun. Kimmiş? Okuyun ..

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Kimdir Fahrettin Altun!.. yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR11 YORUM
  • Kaan 05 Eylül 2018 22:07 Osman Diyadin tenekeyi ne kadar parlatsan parlat tenekedir. Nokta. Adının başına Prof yazsanda teneke yine tenekedir. Bir daha NOKTA

    CEVAP YAZ 0 0
  • Adem Çakmak 05 Eylül 2018 17:51 Osman bey,sizin yazıyı okumamdan dolayı geçen zamanımı helal etmiyorum bir dahada okumayacağım bilin istedim.

    CEVAP YAZ 3 1
  • Adem Çakmak 05 Eylül 2018 17:49 Merhaba Osman bey,ülkeyi liyak ve ehil insanların 17 yıldır yönetmesinden dolayı güneyimizde Amerikalılar zaten vardı şimdi ruslarda geldi İranlılarda Ruslarla işbirliği halinde haydi gözün aydın.

    CEVAP YAZ 1 1
  • Misafir 05 Eylül 2018 16:16 Erdoğan’ın başkan seçilmesiyle Merkez Bankası’nın bağımsızlığı daha da azaldı. Kontrol ve denge mekanizmaları büyük oranda ortadan kalktı. Başkan medya, yargı ve bürokrasiyi kontrol ediyor.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 05 Eylül 2018 16:16 Enflasyon yüzde 18, cari açığın milli gelire oranı yüzde 6.5’i buldu. Ekonominin aşırı ısınmasıyla tam bir fırtına başladı.

    CEVAP YAZ 1 1
  • emre can 05 Eylül 2018 14:58 bir insani methetmenin de adabi olmali, hayatimda boyle vicik vicik bir goklere cikartma gormedim. ayiptir ya. simdi bu adamin liyakatini sorgular oldum. resmen siparis kokuyor bu yazi.

    CEVAP YAZ 2 1
  • Misafir 05 Eylül 2018 14:11 SN DİYADİN ÜLKEMİZDE NE KADAR İŞSİZ BOŞTA BASIN MENSUBU GAZETECİ VAR BİLİYORMUSUNUZ HATTA GENÇ YAŞTA ZARURİYETTEN EMEKLİ OLANLAR BİLE VAR EVİNE EKMEK GÖTÜREMEYEN GAZETECİLER VAR BUNLARI YAZSAYDINIZ DİLE GETİRSEYDİNİZ KEŞKE BELKİ FAHRETTİN BEY ÇÖZÜM BULURDU ÇARE BULURDU

    CEVAP YAZ 1 1
  • Misafir 05 Eylül 2018 14:06 VATANDAŞ İCRAATA EYLEME BAKIYOR SÖYLEME DEĞİL ALTI BOŞ İÇİ BOŞ LAFLARA DEĞİL YÜKSEK MAKAMLARDAKİ İNSANLAR KENDİ ŞAHSİYETLERİYLE DEĞİL YAPTIKLARIYLA ANLATILIR ÜLKE İÇİN HALK İÇİN VATANDAŞ İÇİN NELER YAPMIŞ ONA BAKILIR SEVGİLİ OSMAN DİYADİN

    CEVAP YAZ 1 1
  • kundemacı 05 Eylül 2018 13:20 Kimdir Fahrettin Altun!.. Bu milleti faydası olmayan ve olmayacak olan olduktan sonra kim olursa olsun.

    CEVAP YAZ 1 5
  • kundemacı 05 Eylül 2018 13:18 "Liyakat sorununu çözebilirsek rahmetli Özal'ın kehaneti doğrulanır. 21. yüzyıl gerçekten de Türklerin yüzyılı olur." İşte Türkiye'nin istikbali bu sözde saklı..… Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sistemi’nde Başkan Recep Tayyip Erdoğan’ın bakanlar dahil tüm kadrolarını inşa ederken buna çok dikkat ettiğini gördük." Bu cümlelerin sahibi olan o.... çocuğu yazar ve benzerleri olduğu müddetçe Türkiyenin sırtı yerden kalkmaz. Liyakata dikkat eden birisi Damat Berat Paşayı Maliye Bakanı yapar mı? Türkiye'de damattan başka ekonomi bilen yok mu? Adam damatlık görevi başka maliye başka. Yukarıdaki cümleleri yazan yazar olduğu sürece Türkiye'de o.... çocuğuna ihtiyaç duyulmaz.

    CEVAP YAZ 1 4
  • Erol Baron 05 Eylül 2018 12:51 Yazarın aksine, yurdum insanının oy çoğunluğu 16 yıldır imam hatiplerin en liyakatli ve en entel yuvası olduğuna işaret ediyor ve Fahrettin Altun da olsa, cuma namazı kılmayanı bakan olarak görmek istemem diyor.

    CEVAP YAZ 1 5

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro