Kılıçdaroğlu: OHAL sürekli hale gelecek

16 Nisan'da referandum yapılacak Anayasa değişikliğine yönelik tepkilerini sürdüren CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, “Bu çıkarsa OHAL sürekli hale gelecek” diye konuştu.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Kılıçdaroğlu: OHAL sürekli hale gelecek haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR14 YORUM
  • Mardinli 26 Şubat 2017 19:16 Hadi inşallah OHAL sürekli hale gelsin. Yoksa ne terörist biter, ne sevicileri nede destekçileri. Hayır diyenlerin korkusu da bundandır zaten.

    CEVAP YAZ 13 130
  • Misafir 26 Şubat 2017 15:11 Sen adamın tapulu malına el koyuyor zimmetine geçiriyorsun hala adamım diye geziyorsun. Biraz ahlak, EDEP YAHU.

    CEVAP YAZ 0 201
  • VANLI 26 Şubat 2017 02:08 EVET EVET EVET EVET YUZDE 60 EVET

    CEVAP YAZ 0 204
  • baltacı 25 Şubat 2017 21:58 ekmek elden su hamidiyeden,yoğurt danoneden,makarna hükümetten,kömür Tavşanlıdan,sohbet Cübbeliden ,don Victoria Secretten..biz memnunuk ohalden babam..

    CEVAP YAZ 2 2
  • muzaffer Ceylan 25 Şubat 2017 21:30 Sayın Kılıçdaroğlu senin ve benzerlerinin bu ülkede yaşaması nefes alması demek her türlü olağanüstü halin devam etmesi demektir. Allah senin senin gibi düşünen kim varsa defterini dürsün zira sizler ıslah olmazsınız.

    CEVAP YAZ 0 199
  • Misafir 25 Şubat 2017 20:15 İstanbul'da yapılacak hilafet konferansının tanıtım videosunda Cumhuriyet ve laiklik hedef alındı.

    CEVAP YAZ 2 43
  • Misafir 25 Şubat 2017 19:31 Yürüüüüüü Taş arabası anca gidersinnnn

    CEVAP YAZ 0 199
  • Misafir 25 Şubat 2017 19:30 Hürriyet'in "Karargah Rahatsız" manşetini AKP'liler sert bir dille eleştirdi, "Hesabını vereceksiniz" dedi.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 25 Şubat 2017 19:28 KAZANIYORUZ!.............. Referandum kampanyası açılış programında, GÜL VE DAVUTOĞLU YOK

    CEVAP YAZ 0 0
  • Şentürk Müslüman 25 Şubat 2017 19:24 Salyangoz Yenen Mahallelere Müslümanlar gelebilir mi?........

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 25 Şubat 2017 19:22 AKP Salonunda partililerin Alparslan Türkeş, Muhsin Yazıcıoğlu’nun posterlerini taşıdığı görüldü.

    CEVAP YAZ 0 78
  • Turgut Şentürk 25 Şubat 2017 18:25 Müslüman mahallesinde salyangoz satmayın. Yürü anca gidersin. Türk Milleti 2002 de kararını verdi, Büyük Türkiye için son formaliteler yerine getiriliyor.

    CEVAP YAZ 0 264
  • Misafir 25 Şubat 2017 17:19 "Evet" kampanyasında AKP'yi endişelendiren görüntüler panik yarattı.......... Eski Milletvekilleri ve il başkanlarına ayrılan protokol tribünü boş kaldı...

    CEVAP YAZ 79 2
  • Misafir 25 Şubat 2017 17:14 Bu teroristler ne diyorlar tapuyu kaptırmayın tabi ingilizlere verdiğiniz tapuyu biz geri aldık bizden alıp yine ingilize almana yunana verecekler

    CEVAP YAZ 0 201

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro