Kılıçdaroğlu canlı yayında İnce'nin oy oranını açıkladı

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, katıldığı Star TV Seçim Özel programında soruları cevapladı. Kılıçdaroğlu Muharrem İnce'nin oy oranına ilişkin de açıklamalarda bulundu.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Kılıçdaroğlu canlı yayında İnce'nin oy oranını açıkladı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Akdenizli. 13 Haziran 2018 10:58 HDP ile iş birliğiniz topluma zarar vermiyor değil mi sayın Kılıçdaroğlu.

    CEVAP YAZ 0 0
  • gundi kemala mektup 13 Haziran 2018 09:35 ASLINDA CANLI YAYINDA moharrremi nasıl keklediğini açıklasaydı,,ero erooo ölürümde koltuğumu vermem..PARTİDE TEK BAŞINA KALDI ÇARKÇII kemoo..

    CEVAP YAZ 0 5
  • asudulu 13 Haziran 2018 09:29 senin söylediklerin tamamen aldatmaca sen siyaseti mecrasından dışarı çıkartıp varsayımlarla aldatmacalarla iftiralarla siyaseti eşitleyen bir şahıssın.parti senden inşallah kurtulur.siyaset temizlenir.

    CEVAP YAZ 0 9
  • sedat 13 Haziran 2018 09:12 yalan kemal sen iyi partiye destek vermedinmi ,diyarbakırda miting de hdp bayarakları yokmuydu ortak değilmisin herkes biliyor sahtekar

    CEVAP YAZ 0 6
  • dedeeeeeeeeee 13 Haziran 2018 09:07 ince nin vatandaştan para istemesi bana okul müdürlerinin öğrencilerden gereksiz para toplamasını hatırlattı...mantık şu nasıl olsa şansım yok bari kendi cebime çalışayım..işte chp mantığı..

    CEVAP YAZ 0 5
  • ŞEVKET AYKAN 13 Haziran 2018 09:03 RABBİM SEN BU HAYAL KURMAYI KULLARINA NASİP ETTİN BAK CHP DE FAYDALANIYOR 11 GÜN DAHA BİR ÜMİT YAŞAYACAKLAR HEMDE RAKİP %50 LERDE DİYİP %30 LA SEÇİMİ KAZANACAKLAR SANIYORLAR. ZANNEDİYORLARKİ 2.TURA KALIRSA MHP DEN KOPAN OYLAR ONLARA GİDECEK ŞAŞKINLAR VEDE BUNU DÜŞÜNECEK KADAR AHMAKLAR

    CEVAP YAZ 0 3
  • azerioğlu 13 Haziran 2018 09:02 ince geçen 1.turda kazanacağım dedi hemen kemal 32 leri zorluyor .fetö usulüne uygun istenmemiş dedi kemal ufak tefek olsada düzgün istenmiş diyor.kemale yakın vekil adayı reise oy verin diyor.5 benzemezi bırakın chp ile adayı kavgalı.ince erdoğanın diplomasına lat etti bizzat kendi vekili ben hocasıydım 4 yıl derslere girdi dedi.yani gelen vuruyor giden.ince sağdan oy almak için bugün hacca dahi gidecek durumda.şimdi türbanla sorunum yok diyor anasını bacısın seçim için kullanıyor.yemezler ince mecliste türbanlı için önergeyi ne yapacağız.türban dini semboldur eşitlik sağlamaz diyen kimdi.hacı derlerdi diyorn da ramazan da bira ne oluyor.bakın chp linin iyisi olmaz.hepsi aynıdır.kemal incenin oyu artıyor diyor ee erdoğan düşüyor incenin oranını diyor erdoğan için oran neden yok.düştü diyen tüm anketlerde erdoğan 45-48 bandında hala.16 yılıdır başta olan birisi için hala mükemmel sonuçki inşaallah yine kazanacak.

    CEVAP YAZ 0 4
  • Tabip 13 Haziran 2018 08:38 Seçimden sonra kesin olan bir sonuç var,CHP içinde liderlik değişimi.

    CEVAP YAZ 0 3
  • Asalet 13 Haziran 2018 08:22 İnşallah İnce, Kemal Kılıçdaroğlu'dan daha çok oy alır da, CHP deki Kılıçdaroğlu ve çevresindeki aynı düşünce, inanç ve eğilimde olan ulusalcı düşmanları topyekün CHP den atılırlar. Milletvekili bile olamayacak olan İnce bunu nasıl yapar acaba? Kılıçdaroğlu şimdi şu türkyü söylüyordur. Yar saçların lüle lüle, sayın ince güle güle.

    CEVAP YAZ 0 7
  • SinanK 13 Haziran 2018 08:17 CHP gençlik kollarında görev yapan bir arkadaşımd merkezden gelen talimat ile HDP yi desteklenmeleri söylenmiş, şimdi düşünüyorum ya CHP'nin iiçinde HDP liler var yada bu işin içinde başka bir iş var Hadi hayırlısı 24 Haziran da AK mı CHP mi yoksa Kılıçdaroğlu TAMAM mı

    CEVAP YAZ 2 3
  • Sinan 13 Haziran 2018 08:04 Fetöcüler harıl harıl CHP ve İyi partiye çalışıyor tek umutları bu seçimde AKP nin gitmesiymiş.

    CEVAP YAZ 1 6
  • Nazım 13 Haziran 2018 06:25 Bu seçim ayrıca Türkiye'de kaç adet fetöcü var. Bununla ilgili net sayıda verecek.

    CEVAP YAZ 3 6
  • Nazım 13 Haziran 2018 06:21 Sol kesim boşuna kürek çekiyor. Olacakları yazıyorum. İlk turda sol kesim ümitlenir ikinci turda Tayyip alır gider. Siz İyi Partinin büyük çoğunluğu ile Saadet seçmeninin ikinci turda Muharrem'emi atacağını düşünüyorsunuz. Siz safmısınız!!!

    CEVAP YAZ 8 2
  • Misafir 13 Haziran 2018 05:14 Aç tavuk.....kendisini darı anbarında hayal edermiş....%32....biraz değil oldukça zor....gel bakalım....muharrem....için....25 haziran sabahında....%54 RTE....Türkiye kazanıyor....teröristler ve yandaşları kaybediyor....inş.

    CEVAP YAZ 6 8
  • ALİ 13 Haziran 2018 04:38 Valla sıra bizde medyada bizde güçte bizde üstüne haklıyız HAK yolundayız şunu biliyoruz naparsak yapalım siz küfür ehli bitmeyeceksiniz ama şunu unutmayın ALLAH nurunu tamamlayacak ve İSLAM tüm dünyaya hakim olacak buda Tüklerin vesilesiyle olacak isterseniz şehadet edip putunuzu kırın ve HAKKA yürüyelim isterseniz küfrünüzde debelenip fesadınızda catlayın kudurun en kralınız aydın doğandı gerisini siz hesaplayın ... ALLAH ın nurunu üfleyerek söndüremezsiniz...

    CEVAP YAZ 4 4
  • Misafir 13 Haziran 2018 04:23 Lafa bak diyoki biz niye başka bir partiye destek verelim. Daha geçen ay kiraya vermediniz mi kiralık milletvekillerini

    CEVAP YAZ 6 6
  • Misafir 13 Haziran 2018 03:44 sayın kılıcdaroğlu gel bakim buraya anonsuna hazır ol

    CEVAP YAZ 8 12
  • erol yilmaz 13 Haziran 2018 03:23 Chp Iktidari da 28 subatlar oluyor demis yorumcunun biri akp nin iktidari da ise 15 temmuzlar oluyor.bu ulkeyi kutuplastirdiniz.doguku atili diye musluman laik diye ataturkcu muhafazar diye hain vatansever diye alevi sunni diye kendi gibi dusunenler ne yaparlarsa yapsinlar sutten cikmis.ak kasiklar muhalefet yapanlar ise ya hain ya feticu ya ergenekoncu mutlaka bir etiket vuruyorlsr.bu dunyada devletin gucunu kullanarak tum pisliklerinize bir kilif bulup kurtulabilirsiniz ama ALLAH in adaletindennkacamazsiniz.sizlere hakkimizi helal etmiyoruz

    CEVAP YAZ 13 4
  • ehza 13 Haziran 2018 03:04 chp Yüzde 32 yi tek parti döneminde görmedi simdimi görecek neden gercekci olmayip kendinizi alaya aldirip güldürüyorsunuz

    CEVAP YAZ 4 19
  • CcC 13 Haziran 2018 02:55 Yüzde 25 i zor görürsünüz

    CEVAP YAZ 4 18
  • DEMOKRAT 13 Haziran 2018 02:08 Bay ince % 25 alacak inşaallah.

    CEVAP YAZ 14 14
  • Misafir 13 Haziran 2018 00:43 %32 oyu var ama cumhurbaşkanı olarak birinci tuda seçilecek gelde gülme :D

    CEVAP YAZ 5 19
  • Misafir 12 Haziran 2018 23:47 kılıçtaroğlu seçimden sonra bir saat bile koltukta oturmamalı inceye bırakmalı şimdide hiç ortaya çıkıp kampanya yapmamalı zararından başka bişeyi yok ne var bu koltukta hayret.

    CEVAP YAZ 2 27
  • Misafir 12 Haziran 2018 23:46 Allah chp ıkdıdarını vermesın bıdaha 28subatlar olmasın

    CEVAP YAZ 10 31
  • kundemacı 12 Haziran 2018 23:10 Kim ne derse desin, adamlar demokrasiye inanmış. Hiç birisinde krallık sevdası yok.

    CEVAP YAZ 57 14

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro