Kıbrıs İngiliz istihbaratı ve Asil Nadir

Geçtiğimiz hafta sonu sevdiğim bir kaç dostumla birlikte Kuzey Kıbrıs’ta Asil Nadir'i ziyaret ettik... Evi de kendisi gibi muhteşemdi...

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Kıbrıs İngiliz istihbaratı ve Asil Nadir yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR4 YORUM
  • Misafir 29 Nisan 2018 09:29 Asil Nadir beye o kadar mal varligi ve zenginligi acaba nasil yapmis bir sorsaydiniz.Babasi Ingiltereye Kibrista Ingiliz Polisi ve istihbaratina calisip Muhbirlik ettigi belli olunca Mucahitten kacmadimi? Londrada Whitechapel daki eski 50.000 Ayak karelik Fabrikalari gokten zembillemi inmis? Nadir ailesi parasini Kibrisliyi satarak kazanmistir.Bilmiyorsaniz bir bilene sorunuz.Burada Asil Nadiri masum ve vatansever gostermeyiniz. Hic alakasi yoktur.Ingiliz Isci partisinin ust tabakasina yedirdiklerinin hesabini bilmiyor kendisi.Calisip biriktirip insanlar Ingilterenin en zengin 10. adami olamaz.

    CEVAP YAZ 0 5
  • Farabi 29 Nisan 2018 09:25 Adini duyduk amma,KKTC ye,Turkiye ye ne faydasi oldu bu adamin? Ingiltere mallarini elinden almamismiydi bir zamanlar,oyle bir seyler hatirliyom. Neden Ingilterede yatirim yapar bu Ingiliz sevicileriki,kendi ulkesi dururken? Ben Kibris in yerli "Turk" lerine hicmi hic guvenmem.Turk ten cok rumdur onlar,bence

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 27 Nisan 2018 08:29 Ne yani İsmail Güzel, Asil Nadir cumhurbaşkanı mı olmak istiyor?

    CEVAP YAZ 0 1
  • Arif YILMAZ 26 Nisan 2018 21:00 Bu anlattıklarınızdan sonra birden aklıma düştü:Asil Nadir neden kıbrısı terkedip ingiltereye dönmeye uğraşmış, bu uğurda tutuklanmayı göze almış ve ingilizlerin şutlamasıyla KKTC ye geri dönmüştü?

    CEVAP YAZ 0 1

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro