Kemal Kılıçdaroğlu: İspat etsin siyaseti bırakırım!

Cumhuriyet Halk Partisi Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın "Kılıçdaroğlu, döviz baronlarıyla hareket ediyor" sözleriyle ilgili "İspat etsin ben siyaseti bırakacağım" dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Kemal Kılıçdaroğlu: İspat etsin siyaseti bırakırım! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Misafir 03 Eylül 2018 15:28 Her gün makyajına ayırdığın iki saati ülke gündemine ait konuları araştırmaya ayırsaydın görüntün daha düzgün olurdu. Makyajlı surat pirim yapmıyor.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 29 Ağustos 2018 20:22 Sen çok şeyleri ispat ettin ama birileri hala veriyor mehteri.

    CEVAP YAZ 11 0
  • Misafir 29 Ağustos 2018 19:41 İyi kıvırıyorsun partiyi. Rezil etdin

    CEVAP YAZ 2 11
  • Hasan 29 Ağustos 2018 18:37 İspat etsin siyaseti bırakırım demek başka şey. Ben işbirliği yapmadım demek başka bir şey!!!

    CEVAP YAZ 1 11
  • ...... 29 Ağustos 2018 18:11 Ne zaman Bırakacan yav bu lkaçıncı???

    CEVAP YAZ 2 11
  • Xyz 29 Ağustos 2018 17:58 Daha önce kaç defa bırakacağını söyledi , gülüyorum..... inandırıcı değil......

    CEVAP YAZ 1 11
  • Misafir 29 Ağustos 2018 17:23 kaya kekiçi uykudan uyanmış yıne pıyasada vah vah

    CEVAP YAZ 2 2
  • MİSAFİR 29 Ağustos 2018 17:21 SİYASET BU OLMAMALI ..SİYASETTE DE SAYGI VE DÜRÜSTLÜK OLMALI ..ZİRA HALK ONLARIN AĞZINDAN ÇIKAN HER KELİMEYE İNANIYOR..VE BUNU EN TEPEDEKİLERDEN EN ALTTA OLANLARDA DİKKAT ETMELİ..ZİRA BİR GÜN MUTLAKA YÜZ YÜZE GELİNECEKTİR.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 29 Ağustos 2018 16:57 Yahu zaten siyaset yapmiyor,neyi birakacak? Bu kacinci birakis??

    CEVAP YAZ 1 14
  • Misafir 29 Ağustos 2018 16:53 erdoğan 2002 den beri seçim kazanıyor.2002 de dolar,1.64 tl idi.şimdi 7.00 tl.seçim kazanmak böyle birşeyse, seçim kaybetmek daha kazançlı olmuyor mu?

    CEVAP YAZ 14 3
  • MİSAFİR 29 Ağustos 2018 16:42 DOLAR 15 LİRADA OLSA REİSİ YANLIZ BIRAKMAYACAĞIZ ÜLKEMİZİ SİYONİSTLERE TERÖRİSTLERE BIRAKMAYACAĞIZ KANIMIZIN SON DAMLASINA KADAR NE KADAR TÜRKİYE DÜŞMANI KÖPEK VARSA EZİP GEÇECEĞİZ

    CEVAP YAZ 5 14
  • Misafir 29 Ağustos 2018 16:40 erdoğan 2002 den beri seçim kazanıyor.2002 de dolar,164 tl idi.şimdi 7 tl.seçim kazanmak böyle birşeyse, seçim kaybetmek daha kazançlı olmuyor mu?

    CEVAP YAZ 14 0
  • misafir 29 Ağustos 2018 16:40 YIKAMAYACAKSINIZ BÖLEMEYECEKSİNİZ BU MİLLETE PRANGA VURAMAYACAKSINIZ .TÜRKİYE BU SORUNLARIN ÜSTESİNDEN GELECEK AMA SİZ HEP BÖYLE ALÇAK KALACAKSINIZ

    CEVAP YAZ 1 14
  • koza 29 Ağustos 2018 16:24 Seni ciddiye almak ?

    CEVAP YAZ 1 14
  • GÜL 29 Ağustos 2018 15:31 SEN BIRAK DOLAR BARONLARINI ÜLKEMİZE İHANET EDEN KİM VARSA HEPSİ İLE İÇLİ DIŞLISIN KEMAL

    CEVAP YAZ 6 23
  • K.K 29 Ağustos 2018 15:31 Daha dün kızıma hediye adı altında bana rüşvet olarak verilen evimi 100 bin dolara Güneş gazetesine sattım. Taş atıp elim yorulmadı, bugün 650 bin liram oldu. Dolar benim vazgeçilmezimdir.

    CEVAP YAZ 3 23
  • Misafir 29 Ağustos 2018 15:23 Doğru söyleyeni 7 köyden kovarlar ve sonra dolar 7 tl olur.

    CEVAP YAZ 23 3
  • Turgut Şentürk 29 Ağustos 2018 15:14 Ekonomi düzelsin, terör bitsin, huzur gelişin mi isteniyor, kurutun bataklığı yok edin bataklığın beslediği büyüttüğü haşereleri devlet kurtulsun millete huzur gelsin. Ülkemizin 80 küsur yıldır sorunudur en büyük derdidir bu bataklık. Yeri belli ülkenin göbeği Başkenttedir.

    CEVAP YAZ 1 23
  • Misafir 29 Ağustos 2018 15:01 Senin hala siyaset yapman hata:)

    CEVAP YAZ 4 23
  • Misafir 29 Ağustos 2018 14:45 salhor efendi "Zürriyetimden bile çıkabilecek bir CHP'liyi reddederim" demiş, ama fetöcüyü reddetmiyorsun, iki yıldır fetöcü damadın ve kızın için ağıt yakıyorsun

    CEVAP YAZ 1 23
  • Misafir 29 Ağustos 2018 14:44 bırakın bu dedikoduları da hadi bütün siyasi parti liderleri şu yurt içi yurt dışı mal varlıklarını bir açıklasın, gerçi muhalefet açıkladı da lakin bu basit soruyu Türkiyede kimse soramıyor, benim bu yorumumu beğenmeyen enayiler olduğu sürece bu vatan ayağa kalkmaz dostlar bu çok net...

    CEVAP YAZ 23 4
  • ramçoloji 29 Ağustos 2018 14:36 inanamıyorum..! doğru söyledi.

    CEVAP YAZ 23 1
  • Emre 29 Ağustos 2018 14:30 CHP'yi HDP'ye kanka yaptın. Kendi memleketin Tuncelide HDP defalarca birinci parti çıktı istifa etmedin. Şimdi mi edeceksin. Güldürme bizi.

    CEVAP YAZ 3 23
  • gagamen 29 Ağustos 2018 14:29 KİM OLDUĞUN ÖYLESİNE BAĞIRIYOR Kİ SESİNİ DUYAMIYORUM KEMAL BEY ORTADA KABAK SEN HALA TABAK DİYORSUN BE BİRADER

    CEVAP YAZ 3 23
  • Emre 29 Ağustos 2018 14:29 9 seçim kaybettin hemen her seçim öncesi siyaseti bırakacağım dedin. Ama halen o koltukta oturuyorsun. Lütfen biraz samimiyet. 600 delegenin imzasını dahi sayamayan sizler bir de bu ülkeye yönetmeye talipsiniz. Yuh.

    CEVAP YAZ 1 23

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro